- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli_1980
csendes újonc
válasz gedikart #74666 üzenetére
Szerintem a legjobb, ha kipróbálod és ha nem elég jó, akkor veszel egy routert. Bármikor átkérheted bridgebe, bekötéskor nem kell elkötelezned magad.
Én kábelen töltök le nagyobb tartalmat. A wifin csak néha webezek, mail, max youtube. Egyelőre elégnek tűnik a kapott FiberHome router módban. De nem rég kötötték be. Ha találkozok olyan problémákkal, amit a saját router megold, akkor átkérem bridgebe és beteszek egy routert.
Ha viszont wifin akarsz nagyobb tartalmakat letölteni és nem vagy az átlagnál türelmesebb, akkor szerintem jó eséllyel saját routerre lesz szükséged. Telefonommal a router mellett 6-7 Mbitet mértem.[ Szerkesztve ]
-
varso
tag
válasz gedikart #74666 üzenetére
Nekünk Huawei HG8121H ONT-nak szerintem rendkívűl erős a hatótávolsága, de mivel csak "n" szabványú 2.4 Ghz a WLAN, ezért max 72mbit/s lehet vele mérni le-feltöltési iranyba.
Nekem három szobával arréb a termináltól, telefonon ilyen sebességet mérek: link
Ha ettől több kell, akkor Digi ONT bridge mód, és saját router bekötése!
"Ugye tudod, mi a valóság? Ami nem múlik el egy áramszünettel." Sherry Turkle
-
Laccoss
addikt
válasz gedikart #74669 üzenetére
A wifi egy extra szolgáltatás a routernél, tehát arra nem lesz felmérés. Amit leírtál abból, kb semmi sem derül ki. Lehet még az ablaktoknál, alatt, mellett be tudják húzni, de az is lehet, hogy ha sok kábel kell, akkor azt mondják, hogy nem, és berakják egy utcához közelebbi helyre. Szerintem... Szerelővel megbeszéled, hova legyen, és ha rábólint, akkor oda rakják.
[ Szerkesztve ]
-
Zoli_1980
csendes újonc
válasz gedikart #74669 üzenetére
Nekem feltehetőleg a telefonom amúgyse tudna többet, a gép meg úgyis kábelen van, így a wifi sebessége nekem mellékes. A te esetedben viszont komolyabb hátrányod lehet a gyengébb wifi miatt. Én mondjuk simán ellennék 50 Mbittel is, de ha lehet többszáz és mindössze 1 plusz eszköz kell hozzá, akkor azt választanám. Persze ezeket mind neked kell eldöntened. Te laksz ott és te használod a netet is. Minden felhasználó más.
A bekötésnél azért ha nem kérsz túl extrém dolgokat, akkor oda és úgy kötik ahogy kéred. Bár ez szerelőtől is függhet.
-
varso
tag
válasz gedikart #74669 üzenetére
Nekünk román munkások kötötték májusban, akkor úgy jöttek be hozzánk, hogy hova szeretnénk az ONT-t és az FTTH receiver-t.
Annyit mondtak, hogy ajánlják, hogy ugyanoda legyen téve az eszköz, ahol régen a Telekom VDSL2 jött be, és így is lett.
Így nem kell nekik se fúrni, sőt a koax nekünk alapból megvolt, mivel műholdas TV volt.
Az már más kérdés, hogy hogyan rakták össze, és milyen munkával.
Egyébként nekem az FTTH receiver aljára ragasztottak egy kétoldalú ragasztót, és az ONT-ra akarták ragasztani, vagy a szekrény tetejére, nehogy visszahúzza a koax kábel súlyát, szóval még erre is gondoltak.
"Ugye tudod, mi a valóság? Ami nem múlik el egy áramszünettel." Sherry Turkle
-
Valter
csendes tag
válasz gedikart #86708 üzenetére
Gondolom a hiba bejelentésétöl számított időre gondolsz míg ki érkezik digis szakember, de ebben az esetben ez nem megy ezért: Tisztelt Ügyfelünk!
Rendszerünk információi szerint a hibajelenséget központi probléma okozza, melyet illetékes kollégáink igyekeznek a lehető leghamarabb elhárítani.
A tapasztalt kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.
Megértését köszönjük!
Az első hibánál beszéltünk telefon és megegyeztünk lezárja mert úgy tűnt jó. A másodiknál kaptam először a sablont, de nem értesítetek a hiba lezárásáról. Tíz nappal később újabb bejelentés és hivatkozva az előző hibákra kérve a hibajegyzék számát. Ez esetben is sablon üzenet nem válaszolva a kérésre.(72 óra az SLA idő)
Vagy ez arra vonatkozik, hogy 72 órája van a hiba elhárítására a dinginek?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Milyen routert?
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- Stellar Blade
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ArchiCAD és Artlantis topik
- További aktív témák...