Hirdetés
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic V2 - origami
- Kuo: Az iPhone 18 Pro állítható blendét kap
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Honor 20 Pro - megkésve bár, de törve nem
- VoLTE/VoWiFi
- Google Pixel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
-
Mobilarena
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
denes44
tag
válasz Wasquez #109582 üzenetére
Persze hogy a kliens igazolja vissza, a router nem is tudná. Illetve ez nem egy visszaigazolás, hanem maga az üzemi állapot. Nincsen ami a port nyitást mint router beállítást visszaigazolná. Ha jók a beállítások ÉS a beállítás "végén" a szolgáltatás válaszol a kérésre, akkor mondja azt neked a weboldal, hogy a port nyitva. Ha akár a router, akár egy tűzfal miatt nem érkezik meg a kérés a végponthoz, vagy maga a végpont nem válaszol, akkor pedig nem megállapítható a port állapota, a weboldal pedig azt fogja írni hogy zárva van.
Elméletben lehetne az alapján különbséget tenni, hogy elutasított lesz a kapcsolat, vagy timeout miatt nem sikerül a kapcsolatfelvétel, de következtetni ebből sem lehetne semmire, hogy hol van rossz beállítás.Nekem is 20 fölötti port van kinyitva, teljesen változatos portokon, szóval egészen biztos, hogy valamit rosszul csinálsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest