- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
Hirdetés
-
ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
ph Forradalom vagy csak epizódszerep? Közel egy hetet használtuk az ASUS új notebookját, hogy választ kapjunk a kérdésre.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Mobilarena
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
ruzsass
tag
válasz
Qtya123 #107910 üzenetére
Szia,
ez volt nekem is a csoda virágmintás FiberHome GPON-al nekem kellett bizonygatnom, hogy szar a GPON-juk, nagy nehezem harmadszorra hajlandóak voltak cserélni egy Huawei-re azóta egy szakadásom se volt, a szerelő persze elismerte higy naponta jár ki hasonlók miatt cserélgetni, de a központ mindig tagadta. Úgy jelentsd be hogy egyből GPON cserét kérsz semmi más megoldás nem érdekel, mert különben csak szopatni fognak, hogy biztos a te routered rossz és ledobál ők ezt látják bentről. -
MirmiX1983
újonc
válasz
Qtya123 #107910 üzenetére
Üdv!
Valszeg nem nálad van a gond,nekem is ez a problémám már vagy 2 hónapja MEGINT. 2022.09 körül volt ugyanez a gondom nekem is hogy óránként 1 szer dobta a netet pár secre.Akkor vagy 8-email után végre megcsinálták amikor már a pesti operátornak említettem,hogy emelje már fel egyel magasabb szintre a problémát mert itt ebben a regióban több embernek is ez a problémája.
Csak az a baj hogy valszeg szar az egész rendszer - mert amikor felhív a digi helyi kollégája miután lejelentem a hibát e-mailben meg telefonon - akkor állandóan ezt szajkozzák (200 napja is ez volt és most is) hogy jó akkor Ő lezárja a hibajegyet azzal hogy MEGOLDVA és továbbítja a központ felé.
Erős a gyanum, hogy ezért nem látja a központ soha ha mondjuk egy régióból 300-an jelentenek hibát mert vagy nincs normálisan lekönyvelve/továbbítva a hiba vagy leszarja a központ.Nálam jelenleg a digi-ig jó a net de kifelé mindenfelé szakadást mutat a pingplotter random időközönként 2-3 secre (google,discord,akamai,ipv4 goggle,ipv6goggle)full 100% packet loss és egy szép piros vonalka árulkodik arról,hogy megint szarul van beállítva valami a központban...Én már küldtem nekik tracerutot is meg vagy 30 screenshotot ahol szépen kirajzolódik a probléma .A legjobb az volt amikor felajánlották hogy kiküldenek egy szerelőt aki megnézi hogy van -e probléma DE HA NEM TALÁL AKKOR BIZONY EZ 5500HUF LESZ NEKEM!Én meg szépen visszairtam nekik hogy:
"Tisztelt Diginet!
Attól tartok semmi értelme nem lenne annak ha valaki kijön és
ránéz,mivel ha nem akkor dobja a hibát - abban a 2-3 secben - akkor
megint csak azt lehet megállapítani hogy minden rendben (ami nem igaz)
mivel kb már 20 szor leírtam, de leírom akkor 21-edjére is hogy a digi
és én köztem jó a ping és nincs szakadás sem.
Ezeket a szakadásokat KIFELÉ dobja mint látható az összes screenshoton
(de majd még most is csatolok párat,hogy az utolsó e-mail óta is volt
legalább 4-5szakadás) Tehát mégegyszer a digi felé jó a kapcsolat azzal minden rendben.Kifelé pl goggle vagy discord felé szakad a net 2-3secre majd reconnectel.Ezért itt NÁLAM halál felesleges mindenféle mérés mivelez a hibajelenség NEM ITT van hanem valahol máshol, ezt kéne kideríteni hogy hol..."
Erre jött válaszként a következő e-mail tőlük:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ön internetes szolgáltatásában beállításokat hajtottunk végre.
Kérjük, az után tesztelje huzamosabb ideig.
Abban az esetben, ha továbbra is tapasztaltja a hibát, kérjük jelezze
felénk válasz e-mailben.
Köszönjük szépen türelmét!" Az e-mail után kb 5 percel már jött megint ugyan úgy a hiba de nembaj ez volt 4.én azóta minden nap amikor ránézek a pingploterre és látok benne egy szép nagy piros csíkot nyomom a screent aztán majd kedden elküldöm nekik a következő e-mailt megint vagy 30 képpel hogy nem sikerült beállitani még mindig mert még mindig dobja a hibát .De legalább közben már megjott az e-mail a következő havi EMELT digi havidíjjról! N1
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Autós topik
- Renault, Dacia topik
- ZEN.com
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Autós kamerák
- Lightyear - befektetési app
- GTA V
- Steam topic
- További aktív témák...
- Dell G3 3579 15.6" FHD IPS i7-8750H GTX 1050 Ti 16GB 512GB NVMe+1TB HDD magyar vbill ujjlolv gar
- Be Quiet Straight Power 11 750W Gold
- Intel Core I9 13900KF - Tálcás - Eladó! 140.000.-
- Kingston FURY 2x16GB DDR5 6000MHz Cl36 Beast Black - Új, bontatlan, 8 év garancia - Eladó! 45.000.-
- ASUS TUF GAMING B760-PLUS WIFI - Új, bontatlan, 3 év garancia - Eladó! 59.000.-