Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sfdrakex

    nagyúr

    válasz Qtya123 #107910 üzenetére

    Milyen saját routered van? Mennyire van korlátozva a NAS? Ha nem megy a NAS akkor is van gond?

    Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

  • ruzsass

    tag

    válasz Qtya123 #107910 üzenetére

    Szia,
    ez volt nekem is a csoda virágmintás FiberHome GPON-al nekem kellett bizonygatnom, hogy szar a GPON-juk, nagy nehezem harmadszorra hajlandóak voltak cserélni egy Huawei-re azóta egy szakadásom se volt, a szerelő persze elismerte higy naponta jár ki hasonlók miatt cserélgetni, de a központ mindig tagadta. Úgy jelentsd be hogy egyből GPON cserét kérsz semmi más megoldás nem érdekel, mert különben csak szopatni fognak, hogy biztos a te routered rossz és ledobál ők ezt látják bentről.

  • MirmiX1983

    újonc

    válasz Qtya123 #107910 üzenetére

    Üdv!

    Valszeg nem nálad van a gond,nekem is ez a problémám már vagy 2 hónapja MEGINT. 2022.09 körül volt ugyanez a gondom nekem is hogy óránként 1 szer dobta a netet pár secre.Akkor vagy 8-email után végre megcsinálták amikor már a pesti operátornak említettem,hogy emelje már fel egyel magasabb szintre a problémát mert itt ebben a regióban több embernek is ez a problémája.
    Csak az a baj hogy valszeg szar az egész rendszer - mert amikor felhív a digi helyi kollégája miután lejelentem a hibát e-mailben meg telefonon - akkor állandóan ezt szajkozzák (200 napja is ez volt és most is) hogy jó akkor Ő lezárja a hibajegyet azzal hogy MEGOLDVA és továbbítja a központ felé. :o
    Erős a gyanum, hogy ezért nem látja a központ soha ha mondjuk egy régióból 300-an jelentenek hibát mert vagy nincs normálisan lekönyvelve/továbbítva a hiba vagy leszarja a központ.Nálam jelenleg a digi-ig jó a net de kifelé mindenfelé szakadást mutat a pingplotter random időközönként 2-3 secre (google,discord,akamai,ipv4 goggle,ipv6goggle)full 100% packet loss és egy szép piros vonalka árulkodik arról,hogy megint szarul van beállítva valami a központban...Én már küldtem nekik tracerutot is meg vagy 30 screenshotot ahol szépen kirajzolódik a probléma .A legjobb az volt amikor felajánlották hogy kiküldenek egy szerelőt aki megnézi hogy van -e probléma DE HA NEM TALÁL AKKOR BIZONY EZ 5500HUF LESZ NEKEM! :o Én meg szépen visszairtam nekik hogy:
    "Tisztelt Diginet!

    Attól tartok semmi értelme nem lenne annak ha valaki kijön és
    ránéz,mivel ha nem akkor dobja a hibát - abban a 2-3 secben - akkor
    megint csak azt lehet megállapítani hogy minden rendben (ami nem igaz)
    mivel kb már 20 szor leírtam, de leírom akkor 21-edjére is hogy a digi
    és én köztem jó a ping és nincs szakadás sem.
    Ezeket a szakadásokat KIFELÉ dobja mint látható az összes screenshoton
    (de majd még most is csatolok párat,hogy az utolsó e-mail óta is volt
    legalább 4-5szakadás) Tehát mégegyszer a digi felé jó a kapcsolat azzal minden rendben.Kifelé pl goggle vagy discord felé szakad a net 2-3secre majd reconnectel.Ezért itt NÁLAM halál felesleges mindenféle mérés mivelez a hibajelenség NEM ITT van hanem valahol máshol, ezt kéne kideríteni hogy hol... :U "
    Erre jött válaszként a következő e-mail tőlük:
    "Tisztelt Ügyfelünk!

    Az Ön internetes szolgáltatásában beállításokat hajtottunk végre.
    Kérjük, az után tesztelje huzamosabb ideig.

    Abban az esetben, ha továbbra is tapasztaltja a hibát, kérjük jelezze
    felénk válasz e-mailben. :o

    Köszönjük szépen türelmét!" Az e-mail után kb 5 percel már jött megint ugyan úgy a hiba de nembaj ez volt 4.én azóta minden nap amikor ránézek a pingploterre és látok benne egy szép nagy piros csíkot nyomom a screent aztán majd kedden elküldöm nekik a következő e-mailt megint vagy 30 képpel hogy nem sikerült beállitani még mindig mert még mindig dobja a hibát .De legalább közben már megjott az e-mail a következő havi EMELT digi havidíjjról! N1 :C

Új hozzászólás Aktív témák