- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Drágább lett a Pixel 8a
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Mobilarena
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz PeterPH #4219 üzenetére
A 72 oraval ok jottek elo, nem en mondtam nekik, ok mondtak ennyi idejuk van a problema megoldasara, en meg azota irok errol, viszont az ÁSZF 11-es pontjat lehet maskent ertelmezni, foleg ezt a reszt:
"A szolgáltató köteles az előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása
eredményeként valósnak bizonyult hibát – ha az a 11.3. pont szerint hibás teljesítésnek
minősül - annak bejelentésétől legfeljebb 72 órán belül kijavítani."Tehat egyszerubben leirva a hiba behatarolasa utan kotelesek azt 72 oran belul megszuntetni, de arrol nem latok semmit mennyi idejuk van a hiba behatarolasara, gondolom ez is szabalyozva van, mert akkor ennyi erobol 2 evig is eltarthatna, es semmit nem is kene tenniuk
24/7 bekapcsolva van a telefonom amiota bejelentettem a problemat, nehogy az legyen, hogy nem tudnak elerni ha szukseges, a telefonom szamat joparszor elkertek mar, es nem volt olyan nem fogadott hivasom ami nem ismerostol jott, igy 100% nem kerestek meg az ugyben.
Elvileg ha megoldodik a problema tudnom kene mivolt ,mert megkell indokoljak:
"Az elvégzett vizsgálat alapján a szolgáltató haladéktalanul és megfelelő indokolással
köteles az előfizetőt értesíteni arról, hogy
• a hiba a vizsgálat alatt nem volt észlelhető, vagy a hiba az előfizető érdekkörébe
tartozó okból merült fel;
• a hiba kijavítását megkezdte;
• a hiba kijavítását átmeneti (meghatározott) ideig vagy tartósan nem tudja vállalni,
ezért az előfizető részére kötbért fizet."Mint irtam lazan kezelik nagyon az ÁSZF-ben foglaltakat, igy lehet az lesz megjavul csak ugy a semmibol minden fele indoklas nelkul, de ha igy lesz megprobalom majd azert kideriteni mi volt a problema, az en esetemben nem maradt sok lehetoseg, switch, kulso kabelezes, UTP kabel toldo.
Biztos lehetsz benne a jot is megfogom irni a DIGI-rol ha elharitjak a problemat, tegnap is rongton irtam ahogy lattam megjavult, pedig utolag mondhatjuk koran kezdtem pezsgozni
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Eredeti játékok OFF topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen routert?
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Drágább lett a Pixel 8a
- Foxpost
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest