Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rocket

    nagyúr

    válasz VOid #4218 üzenetére

    "jól müxik minden net, tv, telefon, csak hiba ne legyen mer ha az van az bizony rengeteg telefonálgatást igényel ezt nem lehet elhallgatni ez tény h így van a diginél, de mivel ilyen olcsó ezt még el lehet nézni"

    Egyatalan nem szabad a felhasznaloknak ilyet elnezni, csak azert meg olcsobb az atlagosnal a szolgaltatas nem jelenti azt, hogy azt csinalnak amit akarnak, a 72 ora torvenyileg van szabalyozva, es ha nem tudjak teljesiteni akkor johetnek az ÁSZF-ben leirt dolgok. (ÁSZF 11-es pontjat kell bemagolni az a lenyeg, ott van milyen jogokkal rendelkezel mint elofizeto, persze mivel alig 1-2 pontja tartjak be az ÁSZF-nek a DIGI oldalarol, igy ha nagyon elhuzodik a tortenet a jogaid ervenyesitesehez valoszinuleg a megfelelo szervezetett is bekellene vonni, es a legtobb felhasznalo nem megy ilyen messze (tobbsegnek nem is kell mert megoldodik a problema idon belul), a maradek nagy resze meg megunja, vagy siman lerazzak oket telefonon "nalunk minden rendben".
    (ez szinten igaz minden szolgaltatora, hajlamasok az embert madarnak nezni.)
    Az en esetemben nem probaltak lekoptatni, hogy naluk minden rendben, elismertek a hiba naluk van, legalabbis az ugyfelszolgalaton telefonon keresztul szoban, de nincs okom ketelkeni bennuk, ugyanis rogzitik, es 1 evig megkell orizzek, igy ha elfajulna (ami biztos vagyok benne nem fog) a dolog felhasznalhato lehet ellenuk bizonyitekul.

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Új hozzászólás Aktív témák