Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • heihachi

    addikt

    válasz gabber01 #6007 üzenetére

    En mondjuk eleg koca Diablo jatekos vagyok, de miota megjelent, azota minden nap vilagosban fekudtem le :D Keptelenseg abbahagyni, undoritoan addiktiv. Pedig egyik elozo reszere sem fuggtem ra ennyire (mindent vegig toltam tobb karival is), de ebben valamit nagyon-nagyon eltalaltak. Eddig ket karit a barbart es a necromancert probaltam, es ha a tobbi is ilyen, akkor szerintem en kialvatlansagban fogok meghalni egy olyan jatek miatt, aminek nem is vagyok a rajongoja :D Mondjuk en nem minmaxolok, olyan buildet csinalok ami szerintem fun, es ilyet eddig mindkettonel tobbet is ossze tudtam rakni. Szerintem ez a skill rendszer brillians: nincs tulbonyolitva van egy csomo jo skill, es gyonyoruen osszhangban vannak a skillek.

    Nekem a legnagyobb bajom az vele, hogy a vilag ugy skalazodik fel, ahogy en fejlodok, tehat hiaba fejlodok, nem fejlodok.

    Ha van jatek amire nem sajnalom az erte adott penzt, akkor ez eddig az.

    "Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

  • S e t h

    nagyúr

    válasz gabber01 #6014 üzenetére

    Valahol ez a lényege a fejlődésnek is, mivel ha nem figyel rá az ember, akkor egy gyenge builddel szívni fog, pláne bossoknál.

    This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

  • chop

    őstag

    válasz gabber01 #6022 üzenetére

    Ertem. Akkor megkerdezem: velemenyed szerint mennyi lenne a realis ara egy tobb even keresztul, nyugati koltsegekkel fejlesztett videojateknak, akkor amikor 1 kg kenyer ara 900 Ft?

  • Daelion

    őstag

    válasz gabber01 #6014 üzenetére

    Ez a mindenki más is azért nem nagyon valós szerintem.
    Nem éppen újdonság a lvl skálázódás ilyesmi játékokban és igazából normálisnak is tekinthető.
    Lényege, hogy igen is fejlődj mint karakter/build és ne arra alapozz hogy majd felszintezed magad és csak szint alapján eltaposol mindent.

    Emlékszem amikor megjelent Borderlands 1 és nem skálázott max szintre mindent sztori után/end game szinten pont ezen ment a panasz a hivatalos fórumon mert így semmi értelme max szinten lenni amikor mindent le lehet lőni egyből illetve farmoláshoz is negatív ha nem skáláz rendesen a játék. 'alacsonyabb szintű geart kapsz,stb'

    Én amúgy pont ilyesmi gondba ütközök most Sorcival mert nem sietek és mindent megcsinálok.
    LvL 42 vagyok most és még ACT II-ben járok és a fő sztori szálas küldetések meg bizonyos zonák a szintem alá skáláznak és alig kapok valamit onnan aminek értelme van. 'meg hát elég könnyű is így még T2-őn is'

    Árral kapcsolatban meg egyetértek azokkal akik szerint ez nem drága egy ilyen játéknál, ha csak 1x akarod végigvinni akkor igen drága de ez egy ARPG amit sokan több évig játszanak több 100 akár 1000 órákkal úgy meg bőven megéri.

    [ Szerkesztve ]

  • shotika

    őstag

    válasz gabber01 #6022 üzenetére

    20+ valóban soknak érződik egy játékra, de ez a Diablo 4 :D

    #6007: Az, hogy régen az enemy level szintje terület és nehézségi szint függő volt, az mára szinte teljesen kikopott. Persze itt is van többféle nehézség, de ha ennyire nem jön be az, hogy veled skálázódnak a mobok, akkor ez nem a te játékod. 5000ftért se.
    Itt úgy tudsz fejlődni, hogy folyamatosan figyelni kell mi mennyire működik, ahogy léped a szinteket, és variálgatni. Ha ügyesen csinálod, akkor megvan a folyamatosság érzete is, és a játék emellett állandó kihívást ad.
    A skilleket ugyan bármikor visszaoszthatod, de ahogy egyre magasabb szintre kerülsz, úgy lesz egyre magasabb ennek a költsége.

    "A skill rendszer is elég felemás, a skillek többsége olyan meh, súlytalan, nincs az az érzés, hogy egy magasabb szintű skill feltétlenül jobb vagy érezhetően erősebb lesz tőle a karakter." Azért ilyen, mert így a hamarabb elérhető skilleket is lehet később használni, és nem csak arra vannak, hogy az ember kényszerből pakoljon rájuk egy-egy pontot.
    Egyébként az ultimate skillek nagyon erősek, cserébe ritkábban lehet ellőni ezeket.

    "Ezek a "+X% sebzés távoli ellenfelekre" és hasonló szituáció függő tulajdonságok garmadája nehezen teszi összehasonlíthatóvá a felszerelést és nem is igazán érezni, hogy egyik jobb mint a másik."
    Előtte meg azt írtad, a Diablo 3 túlságosan le volt butítva, most meg az a baj, hogy ilyenekre is figyelni kell. Early game-ben szerintem nem annyira fontosak ezek a statok, inkább később válnak érdekessé, amikor már ezekkel kell még hatékonyabbá tenni a karaktert. De ilyenek már a régebbi Diabloban is voltak.

    Mind kritikailag, mind a közönség oldaláról elég jó vélemények vannak a játékról. Technikailag is rendben van, jól is néz ki és megvan a Diablo hangulata. Picit más persze mint eddig, de jól eltalálták.
    Hogy megéri-e? Érdemes visszaolvasnod az elmúlt 3-4 napot, valószínűleg 1 alatt lesz azok száma, akik azt írták, annyira rossz, hogy refundolták.

    Fasza játék lett, na.

    Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

  • saelin

    veterán

    válasz gabber01 #6014 üzenetére

    Ez nem így van. Ha rossz a builded és léped a szinteket úgy kell tartani a lépést, mert vagy a dmg-ed lesz kevés vagy a védelmed. Ha a build pipa, akkor nem fog megízzasztani egy közönséges mob! Az elitek és bossok már más tészta. Egy gyengébb build elbír még az elitekkel, de bossoknál már figyelni kell mivel mész be, különben jönnek a one shotok, kevés lesz a dmg-ed és szükségesnél jóval tovább tart egy harc, ami nem csak időpocsékolás, de növeli a bukás esélyét is.

    Szerintem nagyon jól áll neki a lassabb játékmenet! Ez igazándiból a bossoknál jön elő a legjobban, mert látod melyik mozdulata jön ami tiszta souls like feelinget ad neki. Végre nem az van, hogy csak állsz és nyomod a gombokat. Kell dodge-ot használni a mechanikák elkerülése végett, ha olyan a kari nyomni a defensive skill-t stb.

    "It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

Új hozzászólás Aktív témák