Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • granini

    őstag

    válasz Jacek #14567 üzenetére

    Szerintem a (feloldhatatlan) vitatok egyik fontos pointja hogy a D4 teljesen mas koncepcio, mint a D3 volt..

    A D3 egy "nyilt vegu" paragon rendszer, pikpak felhuzol egy karit level 70-re, kvazi kivalasztod a menubol hogy melyik skillt melyik runa modositoval akarod hasznalni, aztan relative gyorsan fe ltudod gearelni a karakters es onnantol mehetsz endgamet jatszani, es gyujtogeted (tovabb) a paragon pontokat a vegtelensegig, amik minden paragon szinten adnak meg egy pici statot a karakternek.. Ebben a rendszerben valojaban barmikor szabadon atskillezheto a karakter masik buildre, es ezert is van hogy lezezik hozza gardrobbol elohuzhato build loadout..

    Ezzle szemben a D4 tradicionalisabb (D2 style) linearis zart vegu rendszer.. Gondosan, megfontoltan, elore el kell dontened melyik buildet rakod ossze, arra kell adni a pontokat, ahhoz igazitod a paragon tablat es celiranyosan olyan gear-t (rollokat) keresel hozza. Aztan amikor elerted a 100-at akkor valojaban "kesz a karakter" es ebbol kihoztad a maximumot, ez "ennyit tud 100-on" mondhatnank..

    Felesleges azon vitatkozni hogy melyik a jobb rendszer, ez preferencia kerdese, de ez ket alapvetoen kulonbozo karakter fejlodesi mechanika. A D3-ban (ha nem lenne Season reset) egy egesz eletet le tudnal elni egy karakterrel. A D4-ben valszeg az volt a tervuk hogy ha kesz a karaktered akkor inditasz masikat meg abban a seasonban..

    Amit nem kalkulaltak hozza Blizznel - es valoban ez a fundamental problem ma a jatekkal - hogy tul grindelos lett, tul lassu a progress, tul sok a roll variacio es nagyon nehez maxoskozeli endgame geart osszerakni, es tul keves hozza az end game kontent jelenleg. Kozben pedig uj karaktert inditani es azt felgearelni tovabbra is a D3 rendszerben egyszerubb, tehat a D4 valoban komoly redesignra szorul ezen a teren..

    En tovabbra is azt mondom hogy az alapok jok, es pre-season + season en siman beleraktam parszaz orat es elveztem minden percet, de megertem azokat is akik "kiegtek" a tartalomhiany miatt. Fog ez meg fejlodni. Nagyot akart durrantani a Blizzard, de kicsit felrement az irany. Es szamomra nem is az a szomoru hogy felrement, mert van ilyen, nemnagyugy.. hanem az hogy ennyi ev ARPG tapasztalattal a hatuk mogott ilgy 2023-ban az ember tobbet varna egy ekkora cegtol aki egy ilyen nagyon regota fejlesztett, nagyon regota vart AAA title-t dob piacra..

    Lehet bena hasonlat, de sokunknak a Diablo a gamer vilag "Ferrarija" . Felso polcos, 100 euros. Es akkor a gyar 2 hetente "visszahivja" a Ferraridat mert kiderul hogy az extrak fele nincs benne, ami benne van meg nem ugy mukodik, amit meg te hittel hogy a penzedert benne lesz arrol nincs is otletuk hogy hogy kene beletenni..

    <CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78

Új hozzászólás Aktív témák