Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mynames

    senior tag

    A Dell notim az iponban vettem még márciusban. Most írtam nekik , h gond van erre ezt válaszolták , tegyük hozzá, hogy REKORD gyorsasággal:
    "
    Tisztelt Vásárló!

    A meghibásodott Dell notebook-ját a kitöltött szines Dell garanciajeggyel a hivatalos magyarországi Dell márkaszervizbe a C-Szervízbe (http://www.cszerviz.hu/) tudja bevinni, ott tudja terméke garanciáját érvényesíteni.
    Telephelyek:
    1134 Budapest, Lehel út 12. Tel:(36 1) 814 9170, 814 9180
    2040 Budaörs Vasút utca 15. Tel:(36 1) 451 3580
    Köszönjük Megértését!"

    Hát most nem vagyok otthon de színes garijegyre nem emlékszem. Amúgy meg mit kell megértenem?
    Ki ismeri a fentebb írt C-szervízt, vélemények vannak róla?

    jaaa, és még vmi: egy fórumtárs rámírt priviben , h neki azt mondták az Iponnál, hogy csak hozzájuk viheti a náluk vett Delljét. Hogy itt mi van kérem...Tiszta káosz.

    És véletlenül nem sok a hibás Dell 5010-esek száma kicsit? Ennél többet vártam. Az MSI EX 610-emet cseréltem erre az 5010-re ami 6 hónap alatt kimúlt...(az MSI még most is ok és 4. évét tapossa).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák