Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
ph Az Evnia termékcsalád új, 86,36 cm-es modellje a VESA DisplayHDR True Black 400 mellé ClearMR 9000 validációt is kapott.
-
Mobilarena
Aktív témák
-
Jazz
veterán
válasz Redcaster #1890 üzenetére
Úgy van, köszi.
A kamera rendszer nálatok tökéletesen működik?
Bill, egérrel tolom, de sokszor harc közben elkezd orbitolni a kamera. És abba döglök bele, hogy nem tudom bevinni az utolsó ütést mert pörög körbe a karakter körül, vagy lemegy békaperspektívába és harc közben még azzal is foglalkozom hogy visszarángassam a kamerát. Baromi idegesítő. Nem tudom mi okozza (camera auto wall recovery, vagy cinematic effect?), de inkább kikapcsoltam mindent, még a toggle auto lock ,auto target-et is, így jobb egy fokkal.
A maunal attack aiming is off-on van. Érdemes azt bekapcsolni?A harcrendszerrel olyan gondom van, hogy sokszor ütés helyett belerúg egyet. Van hogy többször egymás után is, holott simán vághatnám is, túl közel sincs. A rúgásra ugyan annyi staminát levesz mint ráütöttem volna, én meg beledöglök mert semmit nem sebeztem bele a staminám lefogyott az meg visszaüt.
Ezek az elrúgások, elütések hogy működnek? Hogy tudnám szabályozottan használni? Mire aktiválódnak? Vagy hogy lehet kikapcsolni ha lehet?free your mind
Aktív témák
● a spoiler formázás a topikban elérhető
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Disney+
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nők, nőügyek (18+)
- Futás, futópályák
- Google Pixel topik
- Politika
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...