- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #1454 üzenetére
Ezért nem gondolkozok magasabb árkategóriájú autóban.
Nézegettem pár tesztet 7 személyes autókról.
Wolkswagen Caddy.
Győzködik a tesztelők mennyire megéri 200 e ft felárért plusz egy darab csúszó ajtó az autó másik oldalára vagy egy vonóhorog előkészítés 100 e ft-ért amiben vonóhorog nincs mivel annak az értéke többszáz e ft.
Nekem a vonóhorog volt mindenestül kb 110 e ft.Itt a Daciánál a klíma azét nagyságrendekkel olcsóbb.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1456 üzenetére
És elég csak "családon" belül átugrani a csomagokért. Már a Renault is csomagban próbál mindent adni, sok olyan dolgot ami nem kell egy olyanhoz kötve, ami nagyon is hasznos lehet. Félő, hogy ide is átgyűrűzik majd ez, bár a Lodgy esetében honlapról egyetlen dolgot találtunk, ami nem kellett, a bővített térképcsomagot.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1458 üzenetére
Annyira kevés "extrát" tartalmaznak még most, legalábbis magasabb felszereltségi szinten, hogy nem nagyon tudnak csomaggal sem felesleges dolgokat eladni. Vagy hoznak még be egyéb lehetőségeket is, vagy max. ülésfűtést sóznak rá olyanra, akinek nem kell, mert Renaultnál is automatán behajlós tükör van (jó, nekem kis városban felesleges, másnak lehet, jól jönne mondjuk...) meg hátsó villanyablak van összeházasítva asszem pont ülésfűtéssel, és vezetéssegítő eszközök vannak csomagban, mint pl. tempomat az adaptív tempomattal meg a gyalogos vészfék rásegítéssel. Ebből is max. a sima tempomat kellene nekem, de másnak lehet, jól jön a másik kettő és neki eben guba, hogy csomagban vagy egyesével választja ki ezeket.
-
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #1458 üzenetére
Kevés extra van az autókban így nem kell aggódni.
Nekem egy dolog maradt ki a bőr ülés elviekben.
Az elektromos hátsó ablakot szerettem volna de az nem volt hozzá.
Ahogy hallom a márkán belül a duster a legfelszereltebb.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1460 üzenetére
Igazából nem ez volt a szándékom.
Megpróbálom értelmezhetően: Eddig kevés olyan opció van, ami felesleges lenne szerintem. De félő, hogy az újabb szériánál már vagy hoznak majd be feleslegesen sokba kerülő dolgokat amiket csak hasznos dolgokkal egy csomagba árulnak, és beállnak ők is ebbe a sorba, vagy remélem maradnak az eddigi legózható formánál még akkor is, ha kevesebb extrát árulnak, mint társaik. De mivel a Renault és a Dacia egy család, félő, hogy mennek majd a nagytesó után.
Hát... sokkal ez sem lett tisztább. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1463 üzenetére
Ja? Nyugodtan. Én viszont tudom magamról, hogy néha cirkalmasan fogalmazok, ezért nem vettem a lapot.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1487 üzenetére
Már bocsánat, de mit is várunk ennyi zsetonért? Amikor a Merci meg az Ódi is narancsbőrös, mert már ott sem az a minőség mércéje, akkor ennyi pénzért ne várjunk már golyóálló lakkréteget a prémium festékréteg felett. Sajnos már semmi nem olyan, mint 15-20 éve, és ezt kár is emlegetni. MK1 Fiesta volt alattam pár évet, a lemez kirohadt itt-ott a festék alól,.de a festék még összetartotta és nem lyukadt ki. Ez most elképzelhetetlen, hacsak nem ez a gallyálló matt rücsis festék van ráfújva, ami majdnem divat lett a terepjárósok közt, bár lehet, az sem bírná.
-
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #1491 üzenetére
Valamelyest megoldást nyújthat a fóliázás, és lényegesen olcsóbb...
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1489 üzenetére
Ja? Nem értettem félre, csak nekem ez evidens volt, hogy nem fogok olyan szipi-szupi festést kapni, mint talán a Porsche adott, hogy kulccsal vegig húzhatod és nem marad nyoma.
Sajnos, és egyet is értek a sajnossal, bár a miénk még makulátlan. Ismerős mondjuk végigkezelte japán vaxal vagy mi a fenével, és természetesen vigyázunk is rá, sokat ül garázsban, csak a mindennapi vásárlásra megy feleségemmel oda-vissza. Bár ott van a legnagyobb esély a rányitásra. -
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #1493 üzenetére
Alternatív megoldásként vetettem fel, én kérek elnézést...
Mert lehet sopánkodni, hogy milyen sz*r a fényezés, ezt tény, én ennek tudatában vásároltam a Sanderomat, de ettől nem lesz jobb, az újrafényezés pedig aranyárban van.[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #1497 üzenetére
Természetesen nem a már ütött-kopott fényezésre gondoltam a fóliát, hanem a még új, relatíve sértetlen autóra átlátszót. De aki ragaszkodik az újrafényezéshez, lelke rajta, de qva drága, és ugyanúgy ki van téve a sérüléseknek. De nehogy már én legyek itt a bűnbak, mert fel mertem vetni. Én nem fényeztetek, nem fóliáztatok, bekalkuláltam, hogy az autót használom, és együtt élek a sérülésekkel, karcokkal, alapvetően ez egy használati cikk, már az első hónapban rányitották az ajtót, karcolás is van rajta, igaz, felületi, nem esik jól, de nem dőlök a kardomba.
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1501 üzenetére
Hogyne, hogyne. Boldog szülinapot nektek és még legalább 10x ennyi balesetmentes km-t!
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1513 üzenetére
Nem tudom, milyen csillagzat alatt vagyunk, de mifelénk alig esik.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1522 üzenetére
Az igaz. Csongrad megye, Szentes. Mindig is nyugodt kisváros volt, a Tisza, a sok fólia által gyártott mini termik és az üvegházasok hangágyúja (jég ellen) nagyon óvja a környéket a nagyobb időktől. Ha besímul és esik-esik, akkor itt is úszik minden, de szerintem sokkal ritkábban esik itt, mint Csongrádon, perig 11km táblától tábláig...
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #1530 üzenetére
Pont ez a két dolog, ahol nagy különbség tud lenni már normál vezetésnél is. Hang + vizes út.
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #1532 üzenetére
Volt nekünk is az a GoodYear tavaly egy Kangoon, meglepődtem, mennyire jó, valóban. Sajátomra egy oka volt amiért nem választottam a kisautóra, csak 3 hosszanti vízelvezető árka van 195 szélesben, nem szép. Hosszú távon nem tudom milyen, az a kocsi elment. De a jó gumi drága, ez van.
Ok, nem fair a mai gumikhoz hasonlítani, de a legrosszabb emlék nekem is Pirelli. Huszon éve, P2000 Kemény volt, csúszott és repedt, ahogy írod az is...[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #1535 üzenetére
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1530 üzenetére
Köszi a tippet. BT hangkeltőben hallgattam Rád, bejött. Hátha majd ez is bejön, amikor aktuális lesz.
-
Šolaire
veterán
válasz Luck Dragon #1541 üzenetére
Michelin gumik milyenek? Kollégám azt dicséri.
“Praise The Sun” \[T]/
-
válasz Luck Dragon #1558 üzenetére
Közben rosszat írtam , 1998 lesz az.
Szerintem nem lehet nagy gond , mert egész szép múltra tekint vissza.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1560 üzenetére
Puding próbája... úgysem fogom eladni csak azért, hogy másikat vegyek. Sajna nem állunk úgy, hogy ezt úri heccből megtehessem.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1604 üzenetére
Az a tablet középen... nem tudom, kinek tetszett valaha is, de minden gyártó ezt a trendet igyekszik majmolni (szerintem az S-Cross féle megoldás bőven király és eléggé visszafogott is kivéve a zongoralakkot). Egyébként szebb lett mint volt és végre a kormányon és nem alatta vannak a hangerőgombok, ahogy látom.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1607 üzenetére
Lehet, hogy én képezem kivétel tárgyát, de nekem ott nem tetszik. A céges Szuziban kézre esik a középkonzol közepén, rossz is lenne a tetejére nyúlkálni...
-
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #1604 üzenetére
Ritka kínai igénytelen kialakítás.
Sok újdonság nincs a régi modellekhez képest.
Kombit is hiányoltam.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #1611 üzenetére
Reméljük tényleg jönnek később.
A belső nem rossz de ez a plusz kijelző morbid.
Az üléssel mi a problémád?
Nem elég kényelmes?
Nekem nem rossz a Wagon r-emhez képest.
Nyilván a rossznál minden jobb de én így értékelek.
Azt hogy a kocsi zajos annyira nem zavaró ennyi pénzért nekem belefér.
65 lovas motorral én autót nem vennék minimum 90 ló.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1609 üzenetére
Nekem is jó volt a Lodgy ülése többször több órás úton is. Oké, bele izzadtam, de kb. ha plüss huzat lett volna, akkor úszom meg ezt. A 626-osomba izzadtam bele legkevesebbet, meg talán egyszer egy szellőztetett bőrülésbe, de bőrre nem is vágyom.
Egyébként a Lodgy középkonzolba épített egérmozija is nagyon ízléses, főleg az ilyen felűlre tett tablethez képest.Egyébként hiába nézegetem a Dacia sanderót meg a többit, ha eljutok oda, hogy lecseréljem majd az Opelt egyszer, biztos veszek egy régi benzines autót amiben motor van (legalább 1,5 de inkább 2 literes), nem ilyen 0,65 meg jó esetben 1 literes motorral.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1615 üzenetére
Nem feltétlen, csak Neked nem kényelmes az, ami nekem igen. De én ki vagyok párnázva egymagamban is.
Haver megdícsérte a Lodgy üléseit, miközben utálta a Mazda plüss huzatát, gyűlöli a német autók üléseit is, csak az amcsi meg csak a bőr a jó. Még az amcsi plüsst is gyűlöli. Szerintem nem Te vagy a problémás. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1617 üzenetére
Egyszer ültem Loganban egy éve, nem emlékszem sajna.
A szövet ülésekbe, főleg az újakba, amiben "kevés" a műszál, mindbe bele izzadok sajnos. Régebb (Fiesta 1977 meg 1984) nem izzadtam bele a szövetekbe, pedig sem szellőztetett, sem klímás, sem más nem volt. Szóval üdv műszál!
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1619 üzenetére
77-ben én sem, az autó volt 77es évjárat.
A lényege, hogy régebb sokkal kevesebb műszál volt a gyári huzatokban és klíma meg ülésszellőztetés nélkül is sokkal elviselhetőbb volt a sok órás út. Megint jön az elavultatás meg a többi, de szerintem szándékosan ilyen gatya az olcsó autók huzata.Szerk.:
Nem tudom, nem is érdekel igazán, mert ez van, nem fájdítom a szívemet, amikor esélytelen vagyok megvenni másikat.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1621 üzenetére
Ezért nem is fájdítom a szívem, hogy az új mennyivel szebb, felszereltebb, stb... Egyesek szeretik ezeket tudni, én nem hízlalom a bírtoklási vágyamat. Azt is alig tudtam megbeszélni magammal, hogy ne adjam el a Zafirát egy másik kétes üzlet reményében (mert a használt vásárlás mindig kétes szerintem).
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1623 üzenetére
Igen. Néha akad benne egy jó pillanat...
-
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #1613 üzenetére
0-24-ben dolgozom így hektikus mikor írok ide. Ez a szép ebben a szakmában.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
válasz Luck Dragon #1627 üzenetére
Plusz most fedeztem fel hogy elektronikus kézifék van a képen .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz Luck Dragon #1646 üzenetére
Ilyen célra van egy Tabbert Comtesse 515 -ös lakókocsim.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Luck Dragon #1648 üzenetére
Egyébként mi a túró van Daciaéknál? Megszűnik a hazai forgalmazás? Akár Dokker, akár Lodgy, újonnan egyféle motorral és csak készletről kapható.
A másik kérdésem, hogy Lodgy -ban látok használtan 1,5dci -t 109 pacival, de Dokkerből csak 95 lovas van. Hogy van ez?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Luck Dragon #1651 üzenetére
Ahha. Köszi az infót! Megvárom. Október közepéig külföldi gályán vagyok és meg kell várnom ennek a fizuját (november 1.) az autóvásárlással.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Luck Dragon #1656 üzenetére
Nekem inkább autó kéne, nem lepel. Mikor lehet átvenni azt az új generációt?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #1668 üzenetére
Az a tetősín megoldás is pöpec a Stepway tetején, hogy csak elfordítod keresztbe és már lehet is rárakni a boxot.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1673 üzenetére
Na, megint le vagyok maradva...
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1676 üzenetére
Nekem biztosan. Én azzal járok még most is, ami tükröződik a fényezesben, egy Burman 400-al. :))
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #1683 üzenetére
nem lepődöm én meg Nagyszerű!
-
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #1685 üzenetére
Nekem általában az elektromos autók nem jönnek be. Nem csak azért, mert panelban élek, otthon a töltés nem megoldható, de azért is, mert amíg a benzinest 5 perc alatt megtankolom, az elektromos töltése jó ideig eltart.
Ráadásul az elektromos kutak száma is töredéke a hagyományosnak.
Ráadásul az ára sem csábító. Mi szól akkor mellette a környezetbarátiságon kívül?[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #1685 üzenetére
Hát az a sok narancs remélem élőben nem annyira vakító, mert kicsit bazári lesz akkor
-
JoinR
senior tag
válasz Luck Dragon #1689 üzenetére
Egyetértek.
Én Sanderót 1.3 TCe-vel vennék, az sajna nem lesz.
A Springet meg egy valós 250 km hatótávval, de attól ez az árkategória még messze van...majd 5 év múlva. -
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #1689 üzenetére
"ráadásul mind ezt csendesen végzi azaz hang komfortban nem lesz párja " :
ezért tervezik bevezetni az elektromos autókba a mesterséges hanggenerátort, ugye, a csendesség miatti fokozottabb balesetveszély miatt. :-)
"Ami nekem tetszik pluszban az a váltó elhagyása":
Ez max az automata váltóst kedvelőknek előny, én (és nem vagyok egyedül), kifejezetten a manuális váltót kedvelem, magam megválasztva a forgalmi szituációnak megfelelő fokozatot, illetve a sebességváltás "élményét". Nem villamost akarok vezetni.
"s egy egyszerű 230 hálózatról 8 óra alatt fel is töltődik":
Tényleg már 8 óra alatt? Tényleg előny az 5 perchez képest. :-)
"Panelházhoz tartozó pici garázsba befér":
Nem tudom, mennyire vagy tájékozott a panelházakhoz tartozó garázsok számának tekintetében, de segítek: Bp. egyik legnagyobb lakótelepén lakom, 10 emeletes, 230 lakásos társasházban, egyetlenegy garázs nem tartozik hozzá! Lakótelepi szintem kb. 1000 lakásonként található egy garázs. Tényleg motiválva van az ember az elektromos autó vásárlására...
És végül:
"6,X M a valós ára plusz állami kedvezménnyel 4M":
Vagyis az általam felsorolt hátrányokon túlmenően még "állami kedvezménnyel" is drágább, mint a fél éve vett full felszereltségű Sandero Stepway Techroad Tce90-em. Tényleg bomba üzlet az elektromos.[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
gyemipapa
senior tag
válasz Luck Dragon #1695 üzenetére
Ha visszaolvasol, nem zárkóztam el, hogy egyszer én is áttérek, amikor valóban több előnye lesz a hagyományoshoz képest. Én a "mai" állapotokra, mostani helyzetre, választékra, feltételekre reagáltam, hogy pillanatnyilag melyik mellett és ellene mi szól, ennyi.
Hogy a jövőben mi hogyan alakul, az más kérdés.
Gondolom Te már elektromossal jársz, vagy hagyományossal, de automatával. Ha nem, akkor pedig még Te sem látod elérkezettnek az időt velem együtt a váltásra.[ Szerkesztve ]
Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
golyós
őstag
válasz Luck Dragon #1689 üzenetére
Nézd. Volt nálam 1 évig a céges Berlingo elektromosban. 170km a hatótáv. A papír szerint. A valóságban 120km-nél többet sosem írt lehúzva a töltöről. Ez is csak akkor amikor nem kell fűtés vagy klima. Ahogy bekapcsoltam valamit 70km a hatótáv. Vicc az egész.
Ami tetszet benne : folyamatos lopakodó üzemmód
végig nyomatékos, megy mint az állat
automata váltó.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1685 üzenetére
Én simán venném, de egyrészt jövő őszre talán, másrészt már csak 4 milla kellene hozzá. De ez azért mindenképpen király, hogy ilyen pici zsetonból van tisztán villany közlekedési lehetőség.
És a villany Polski Fiatról mi a véleményetek? Szerintem nagyon retro, de király. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #1703 üzenetére
Nekem volt 2.0 TDCI fókám. Jó szerelő mellett 15 hónap 500.000-be fájt minimum. Bár ha tényleg jó lett volna a szerelő, megeshet, csak 20.000Ft lett volna minden költségem vele ez idő alatt.
Engem inkább az érdekelne, egy villanynak tényleg annyival nagyobb a gumiigénye (extra súly, állandóan elérhető max. nyomaték), hogy ne érje meg? Ok, ha Tesla van a garázsban vagy valami igen nagy teljesítményű, akkor esély van rá, hiszen úgysem takarékoskodni veszi az ember, de egy Dacia nem az a kategória, amin nem bírna ki 4-5 évet egy garnitúra nyári meg egy garnitúra téli. Szerintem. Merthogy sokan a gumifogyást hozzák fel negatívumnak a közelemben.