- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3016 üzenetére
Megeshet, de most 6-an ülünk benne, mellettem 2db 120 literes esővízgyűjtő, még a mögöttem lévő kis hely is ki van töltve futóbiciklivel és apróságokkal.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3044 üzenetére
Igen. Cseresznyére igazad volt.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3059 üzenetére
Nem is türelmetlenkedtem, csak kiírtam a kérdésemet ide is, aztán olyan félbehagyottnak látszik a dolog, hogy a választ nem írtam ki. Ezért tettem hozzá gyorsan, hogy válasz majd lesz...
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3061 üzenetére
Na kaptam is választ. Sajnos az automatizálás nem működik.
Szerk.:
Azaz működhet, de kábelköteget kell bontani, régebbi autó elektronikáját beépíteni, ugrik a gari és szinte borítékolható, hogy nem működik majd hibamentesen. Szóval nem vállal véletlen sem hasonló operációt.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3063 üzenetére
Meg én sem csináltatnám meg senkivel.
Evidens, hogy nem vállalja. De korrektűl elmondta azt is, amit nem vállal, meg az okát is.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3072 üzenetére
Hát... én ne beszéljek, igaz?
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #3083 üzenetére
Abszolút győztes vagy a kategóriában!
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3097 üzenetére
Uh. Az nem jó. Jobbulást, gyógyulást!
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3106 üzenetére
Nem hiszem el. Fényképet kérek. Na jó, ne tedd.
-
szaki04
senior tag
válasz Luck Dragon #3149 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
Félek egy kicsit ettől a 3 hengeres motortól... nyugtassatok meg, nem kell tőle félni.iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3166 üzenetére
"Mert más nem volt anyagilag elérhető." Így hangzott volna a mi indokunk is.
Sokszor gondolkozom, hogy mi a Zasszonnyal igen jól keresünk a környezetünkhöz képest, mégsem jutunk előre csak pici lépésekkel. Mit csinálhatnak azok az emberek, akik új Volvóval, új Bömbivel, új Mercivel, vagy akár csak új szinte bármivel szaladgálnak? Ok, nyilván ha én is beköltöztem volna a 6. emeletre, sokkal kevesebbet költenék az ingatlanra mint a jelenlegi kertes házra ahol lakunk, de közel sem spórolnék annyit, hogy új Audit vagy akár "csak" VW-t vegyek.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3168 üzenetére
Ezt értem, de akkor is sok a marha drága gép egy ilyen kis városban, mint Szentes. Tesla-k is vannak, az sem pici zseton. De elmegyek Szegedre 4 éve, egy zöld Lambo fordul be a sulihoz, apa vitte a gyereket reggel tanodába. Nem szeretem a márkát, de azért pislogtam. Pár héttel később egy kéket látok, már nem emlékszem hol. Szegeden élő barátomat kérdezem, "van Lambo Szegeden?" Erre vissza kérdez, "te is láttad azt a feketét?"
Értem én, hogy cég meg lízing, csak cseszi a csőrömet, hogy mi meg itt nyomorgunk és örülünk egy Lodgy-nak, holott tisztességesen dolgozunk mindketten.
Mondjuk valószínűleg pont ez a baj.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3172 üzenetére
Én gondolnám, nem hülye a cég, nem gyárt külön-külön minden típushoz tetőcsomagtartót, de anyagi megfontolásból Dacia, Renault ugyanazzal működne. Persze, akkor hogy adják el drágábban a Scenic-re, ha a paraszt megveszi a Lodgy-ra valót olcsón? Ez is egy szempont.
Hét végén kiderül, Asszony elviszi a tetőn a boxot, ha azzal jön haza, nem volt jó a Scenic-re.
Elviszi a két gyereket ismerősékhez, ott maradnak a gyerekek egy hétig, de 7-en jönek jövő héten, úgyhogy csomagnak nem sok hely marad tetőbox nélkül.Na írt is a rokon, a Scenic tetősínje belül sima, nem lesz jó.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3174 üzenetére
Kár biza, most mehetünk jövő héten is Eger mellé a gyerekekért.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3180 üzenetére
A Lodgy ugyanúgy elégtelenül hűt hátul és nagyon kevés hang jut hátra a gyári rendszerből. Ilyen tekintetben egyes a Dacia-nak, mert ugyanazokat a hibákat követték el. Egyébként meg hasonlóan jókat tudok mondani én is, kivéve, hogy a mi Lodgynk 130 lovas, így még jobban megy.
De azt nem értem, miért kellett félni egy új autóval egy semmi úttól. Kultúrált országok, van Dacia assistance ha nagyon kell, és ugyan mi baj lehetett volna? Régen a román dízelek is feljutottak a hegyekre megrakva is, még ha csak 30-40-el az út szélén. Manapság már ilyentől nem kell tartani, mégiscsak úgy tervezték, hogy hétköznapi utakon is fel tudjon menni. Itt is kért egy visszaváltást és jónapot, rohant tovább.
Teljesen vállalható mindkét autó (Jogger és elődje) szerintem.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3182 üzenetére
Uh. Nagyon nem jó. Sajnálom az ilyet. Nem is gondolnak rá sokan, hogy így is történhet baj. Nekem sem jutott a fejembe ilyen.
Haver küldött pár éve egy képet, a tükör alatt a műszerfal folyt el. Ha jól rémlik a sztori, valami bolt kirakatáról IS oda verődött a fény, meg valami üveges illatosító volt kiakasztva ami nagyítóként pont "jó" helyre fókuszálta az energiát. Oda is kellett szerencse is, meg okosság is. Én nem bírom elviselni az intenzív szagokat, inkább nem fingom tele az autót és nem teszek be illatosítót sem. Gondolom többek között ezért nem is gondoltam eddig ilyenre.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3193 üzenetére
Nem kíméled.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3195 üzenetére
Így értettem, hogy a miénk 2,5 év alatt nem ment annyit, mint Dönci fél év alatt szerintem.
Nem gondoltam, hogy ütöd-vágod. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3197 üzenetére
Nyugodt vagyok. Bár sokkal nyugodtabb lennék, ha mi is hajtanánk bele a Lodgyba néhány km-t, mert akkor el jutnánk ide-oda nyaralni, de most megint másra kell a lóvé. Elég gáz.
Most is hőszivattyú felé kacsintgatok. Ha így marad minden, éves 700.000-1.000.000 magyar valután veszek piaci áras gázt, így még egy 3.000.000 hőszivattyús befektetés is 4 év alatt térül meg. Arról nem beszélve, hogy sem gázveszélytől, sem nyáron átmelegedett lakástól nem kell tartanom majd. Csak éppen nem esik jól a hirtelen jött kiadás. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3202 üzenetére
Szomorú ezt olvasni. Főleg úgy, hogy a miénk is mindjárt kifut a gariból.
-
plömplöm
őstag
válasz Luck Dragon #3202 üzenetére
biztosan van, ami elhullik már kétévesen, de az mcv-t 11 éves korában úgy adtam tovább, hogy hibátlan volt az összes, és a 3 éves lodgy is köszöni, remekül teljesít ez a funkciója is. a 2005-ös thalia két éve kezdte ezt, azaz 15 éves korában.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
szaki04
senior tag
válasz Luck Dragon #3207 üzenetére
Van egy Hyundai is családban, ennyire "nem nézi be" a sebességet... +-1-2 km/h-val visszaáll a beállított értékre. Ugyanazon az útvonalon használva... Ez sajnos ilyen, szerintem. Csak furán néz ki az előzésem...
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
szaki04
senior tag
válasz Luck Dragon #3209 üzenetére
Volt Ford Cmax is használva egy rövid ideig, azzal sem volt semmi gondom, korrektül működött a tempomat abban is. Majd megszokom ezt is. Idővel.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3221 üzenetére
Helyes, helyes. Szeretem, ha gazdája van egy autónak.
Jó utat, kevés hülyét! -
Monya78
veterán
válasz Luck Dragon #3246 üzenetére
Könyvben nincs, az első ajtón lévő matrica pedig hülyeségeket (is) ír...
Maga a karosszéria engedné szerintem a 20" meg a 260-as szélességű gumit is
-
Monya78
veterán
válasz Luck Dragon #3246 üzenetére
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3253 üzenetére
Látod? És még így is kellett torony sapágyat meg lengéscsillapítót meg gólyalábakat cserélni. Mi lenne, ha arra is járnál?
De látom, mész rendesen, nem egy kis városkában terítesz.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3255 üzenetére
És nyilván sok más ember szerint is. Én innen Szentesről is érzem a különbséget egy Békéscsabai és egy Kecskeméti út között is, de ha Csabáról Mezőhegyesre kell mennem, akkor inkább kerülök Orosháza felé például, mert az alsóbb rangú utak sokszor olyanok, hogy elharapom a nyelvem egyedül is az autóban, amikor nem beszélek, csak simán ülök és vezetek.
Mindjárt gondoltam.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3272 üzenetére
Ahogy mondod.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3277 üzenetére
Ok, de ha véletlenül nagyon sokat mennél, akkor Te tankolhatsz 2x is 50 litert egy nap, nem?
Tudtommal ez a teljes hálózatra kitetjedő limit csak a MOL kutakon van. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3281 üzenetére
Eleve a minőségi fóliát is cserélni kellene pár évente, nem? Lehet, rosszul tudom, de az UV kikészíti, törik, serül és a ragacs leszedhetetlen spec. anyagok nélkül.
Hátsó küszöbre, hátsó lökösre a csomi bajárathoz én is tettem, de azok kis felületek. Azokkal megbírkózom, ha majd vakarni kell a ragacsot. De egy egész ajtóról vagy motorháztetőről... kösz, de kösz nem.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3289 üzenetére
Mi meg mentünk egyet Szentes, Veszprém, másnap Tihany, komppal Siófok, Veszprém, ma komppal Siófok, Budapest, Szentes.
Itthon kérdezem az asszonyt, hogy a tankolási bizonylat? Kidobtam. Így fogyasztottunk amennyit fogyasztottunk, nem tudom kiszámolni.
De a legjobb út Kiskunfélegyháza - Csongrád között volt. Otthon, édes otthon. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3318 üzenetére
Jelen helyzetben hónap/Ft, de lassacskán nap/Ft árfolyamot kellene írni.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3325 üzenetére
Áh, eleinte elindultunk Deszkről Szentesre, Szegeden már ment az "ott vagyunk már?". Kemény harcok voltak, ameddig ezt elértük.
De utasként lehet, hogy én is nyifognék néha szívesen, ugyhogy Te sem biztos, hogy simán bírnád annak ellenére, hogy vezetve mennyiket lecsavarsz egy-egy hónapban.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3328 üzenetére
Azt a legnehezebb sok embernek. Én is ezért szoktam le a motorozásról, mert ha még volt is utasom, nem sokat tudtunk kommunikálni.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3333 üzenetére
Dehogynem. A ladások sem így csinálják. Cementes zsákot bele!
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3359 üzenetére
Ameddig morog, addig jó. Majd ha ugat, akkor lesz a baj.
Szerintem féltengely az elmondasod alapján. Csapágyak szokása a morgás, ha kanyarban teszi, akkor féltengelynek illene lennie. Nem nagy móka, nem sok pénz, de ha szétugrik (volt már ilyenben részem), akkor onnan sehova tovább.
Szerk.:
Mármint önerőből. Ledifferál, kihajt a szétesett felére és a másik oldalt meg sem hajtja, így nem lesz ami előre (vagy hátra) vigyen, onnan csak vintatva vagy tréler.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3361 üzenetére
Okés. Hátha az, mert azzal egy óra alatt végeznek, plusz egy futóműállítás, ha kell.
Tegnap letoltunk cirka 1100km-t a Lodgy-val. Nem mondom, hogy nem volt fárasztó, de más autóval is az lett volna. Odafelé nem számoltunk semmit, hazafelé 510-520km-re tankoltam 16.700Ft körül ársapkával. Nem akarok számolni, fáradt is vagyok és még dolgozni is kell, de ha valakit érdekel, hajrá. A lényeg, hogy az autó jól viselkedett, minden rendben volt. Hazafelé főttem be kicsit az ülésbe, de rájöttem, hogy belső keringetésre áttettem egy bűzös helyen és ott felejtettem. Azt vissza kapcsoltam külső levegőre és minden ok. 120-ról is jól vette a lapot 170-ig a német pályán, amikor előzni kellett, de egyébként tempomat 110-120 utaztunk szinte végig. Szentes, Nagylak, Marosvásárhely és vissza. Szegény autó mindjárt jobban tudja ezt az utat mint én.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3363 üzenetére
Az szomorú. Nem is nagyon értem, miért van kanyar közben nagyobb fékhatás (kormányszervó bedolgozna a fékkörbe is kicsit?), hiszen másképp miért morogna csak kanyarban?
A Te szempontodból az a lényeg, hogy meg van a hiba és javítják. -
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #3367 üzenetére
Nálam két éve tökéletes az izzó.
Nem is halottam másoktól gyakori hibaként róla.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
plömplöm
őstag
válasz Luck Dragon #3382 üzenetére
"ki lett mérve és ellenállás problémája van"
konkrétabban? ha ellenállás lenne a láncban, akkor kisebb lenne az izzóra eljutó feszültség és pont, hogy tovább bírná. és kik nem foglalkoznak vele?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
válasz Luck Dragon #3387 üzenetére
oké, akkor én is elengedem
más: most tavasszal kerültek fel új tárcsákra új gumik, ezzel együtt szépen belőttem a tpms adatokkal a guminyomásokat is, aztán ahogy telt az idő látszott szépen, hogy tökéletes légzárás nem létezik, lassan de folyamatosan csökkent a légnyomás, aztán tegnap reggel szólt is már az autó, hogy kevés, elöl a 2.4-ből 2 környéke lett, hátul a 2.9-ből 2.5. ami ezzel kapcsolatban tapasztalat, az az hogy nem elég újrateremteni a nyomást, le is kell okézni a jelzést, legalábbis nekem nem tűnt el a figyelmeztető jel a műszerfalról.
más2: felmerült, hogy a jogger automata légkondija nem is annyira automata, a hőmérsékletet állítja, de a venti fordulatszámát nem, és az iránnyal sem foglalkozik. ez így van-e? thx
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3444 üzenetére
Szerintem is. Még amoled mellett is elférne. Mint pl. a Mi 9t pro-n is, hogy ha más nem, a pop-up kamera dizájn fénye erre is befogható.
Itt is bele lehetett volna tenni akárhová. Akár egy piktogram, akár egy különálló led. -
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #3489 üzenetére
Megnéztem korrekt videó.
Azon meglepődtem hogy eladja ilyen gyorsan de gondolom mivel ebből a pénzből vehet minőségibb autót jobban jár.
Elviekben egy Lodgy rosszabb kényelem szempontjából mint egy egy Logan (ebből indulok ki mert nekem ez van).
Technikában is valamivel fejletlenebb pl klíma.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
plömplöm
őstag
válasz Luck Dragon #3493 üzenetére
eladja 5ért a lodgyt
megveszi pld ezt 4ért
marad 1All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3493 üzenetére
Igen, zseton átírás után. Én is rálestem, van ilyen is, bár nem úgy ismertem meg, hogy ezt választaná. Innen marad még pénze sok mindenre.
Alig ismertelek meg ezzel a képpel. Jó lett egyébként.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3508 üzenetére
A tetőboxról beszéltünk, csak nem a nevén neveztük.
Szerk.:
Nálam alapból koporsó néven fut, csak nem akartam így emlegetni, főleg mostanában.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3519 üzenetére
Főként városban? Hülyéskedsz? Én Springgel többet produkálnék.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3521 üzenetére
Jól van na. Szeretek lendületesen közlekedni.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3523 üzenetére
Nem gyenge.
Ma olvastam egy Hondát, amelyikben 4 éves kora ellenére 400.000km van. Bár elég kavarós a TC cikk, azt írják kb. 1 év alatt ment ez bele és 27x volt szervízben ez idő alatt. De mindegy is, évi 100.000 sem kis teljesítmény.
Az ilyen gépek megbecsülendő darabok. Ezeknek általában gondos gazdijuk volt.[ Szerkesztve ]