- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor Magic V2 - origami
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Prohardver app (nem hivatalos)
Hirdetés
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz
Monya78 #3439 üzenetére
Azért Te is hallod szerintem az emelt alapjáratot. Merthogy ha jól tudom, regen alatt emelt alapjárat van, de ha tévedtem, bocsi.
Sógor a sokezer7 pözsóba akart tükörfűtésre ledet kötni, hogy legyen visszajelzés, mert azt regeneráláskor bekapcsolja az autó. Pedig német piacos full felszerelt, fejtámla monitoros dvd lejátszós mindenttudós. Nyugi, nem csak nálunk ilyen híg az olcsó leves. Sajnos.
Szerk.:
Pardon, sokezer8 talán, mert 7személyes, de mindegy is.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3444 üzenetére
Szerintem is. Még amoled mellett is elférne. Mint pl. a Mi 9t pro-n is, hogy ha más nem, a pop-up kamera dizájn fénye erre is befogható.
Itt is bele lehetett volna tenni akárhová. Akár egy piktogram, akár egy különálló led. -
kelly416
veterán
válasz
Monya78 #3457 üzenetére
Kicsi palack szokott lenni lidl-ben, olcsó (legutóbb 3600-érz vettem asszem), egyszerű, 3T papíron de a Daciát tuti egyben is megemelné. Kerékkukcsot valami kereszt vagy teleszkópos megoldást vennék, nem gyárit, felni is mindegy, jó a használt is és a gumiból is jó valami olcsóbb, úgyhogy csak a felfogatóját kellene megvedd, ha meg van a helye és csak bele kell pattintani.
Szerk.:
Képek.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz
LamerGyuri #3467 üzenetére
Nekem tán 60 volt, ha jól emlékszem, de az enyém Lodgy, meg nem is kaptam habot, kompresszort az autóhoz.
Mondjuk nem is baj, vettem a hülye azért nem vagyok boltban outlet kiárusításon black&decker akkus/szivargyújtós/230V kompresszort, ami fúj, szív, matracot is pumpál egy huszasért, meg aliról gumikukacot gombokért. Szerintem a kukac jobb mint a hab, gumisok is szoktak azzal javítani, a hab csak ideig-óráig jó.Én lekaptam a másfél éves autó alól a pótkereket, mert az akkori Zafirámnak meg volt még a pótkerék védő tálcája, át akartam tenni a Dacia alá. Össze volt kicsit verve a pótkerék és használt volt a gumi. Vissza vittem a szalonba és kicserélték. Le a kalappal a szalon előtt is ezért, de valószínűleg eleve is az ő kezük volt benne, hogy ennyire szó nélkül elismerték és cserélték. (Egyértelműen gumis gépbe tették bele rosszul a felnit és az karmolta szét, annak a nyomai látszottak rajta.) Ezt csak azért írtam le, mert semmi sem fenékig tejfel, meg kell nézti mindent, amikor vásárol az ember.
-
kelly416
veterán
válasz
Flowtation #3485 üzenetére
Szerintem garis, nem? Amit tudtál, megtettél. Ennel többet garis autón ne ügyködj szerintem.
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3493 üzenetére
Igen, zseton átírás után. Én is rálestem, van ilyen is, bár nem úgy ismertem meg, hogy ezt választaná. Innen marad még pénze sok mindenre.
Alig ismertelek meg ezzel a képpel. Jó lett egyébként.
-
kelly416
veterán
-
kelly416
veterán
válasz
Monya78 #3506 üzenetére
Nem is a fogyasztás miatt küldtem.
Annak idején nekem bele fért az 5M állami támogatásos keretbe a tetűcsomagtartó is, másképp nekünk sem lenne. Sajnos meg csak akkor egyszer használtuk, egyébként ül a garázsban és óvja a dísztárcsákat, szőnyegeket (télen a nyárit, nyáron a télit mindkettőből), kutyarácsot, tetőrudakat... talán csak ennyi van benne. -
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3508 üzenetére
A tetőboxról beszéltünk, csak nem a nevén neveztük.
Szerk.:
Nálam alapból koporsó néven fut, csak nem akartam így emlegetni, főleg mostanában.[ Szerkesztve ]
-
-
kelly416
veterán
válasz
Monya78 #3514 üzenetére
Szegény ember vízzel főz. Terveznek annak, aki sok-sok pénzt ad nekik 1 autóért. Ott van kimondottan Mercis gomb, Mercis tekerő, Mercis légbeömlő, ... de nehogy már a proli Merci vásárló is ugyanazt kapja, mert akkor a prémiumosok nem fizetnek ki legközelebb ennyi pénzt a prémiumért, ha mindenkinek ugyanaz a gomb jár.
Szerintem. -
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3519 üzenetére
Főként városban? Hülyéskedsz? Én Springgel többet produkálnék.
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3521 üzenetére
Jól van na. Szeretek lendületesen közlekedni.
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3523 üzenetére
Nem gyenge.
Ma olvastam egy Hondát, amelyikben 4 éves kora ellenére 400.000km van. Bár elég kavarós a TC cikk, azt írják kb. 1 év alatt ment ez bele és 27x volt szervízben ez idő alatt. De mindegy is, évi 100.000 sem kis teljesítmény.
Az ilyen gépek megbecsülendő darabok.Ezeknek általában gondos gazdijuk volt.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3525 üzenetére
Aztaaaa!
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3528 üzenetére
Én fenntartással kezelném. Amcsiban sincs sebességkorlát nélküli útszakasz, ráadásul sokkal keményebben oda figyel a hatóság is erre. A 800km szerintem min. 8 óra, hiszen úgysem csak highway-en megy a polgár, be kell menni a városba is. Azért napi 8-16 órát letolni a kormány mögött plusz ki-bepakolás, társai...
Ha 4 év alatt ment ennyit, az is vastagon átlag feletti. Kár pluszban hírhajhászkodni 1 évvel.
Szerintem. -
kelly416
veterán
Igazad van, újra olvastam, én értettem félre valamit.
De akkor sem reális egy embertől. Ha váltva hajtották az autót, akkor persze ok. A technikának nem kell a több órás pihenés, de emberileg ez iszonyat megterhelő és balesetveszélyes. Ráadásul egy februárnyit szervizben volt az autó. Bár ha csak 2 órákat állt ott, akkor még bele fér aznapra is az újabb 800km. -
kelly416
veterán
válasz
szaki04 #3532 üzenetére
Ajjaj. Sajnálom. Ilyenkor általában egy pici nyák hiba vagy valami hasonló van, mert elképzelhetetlen, mogy minden nagyobb hiba egyszerre történjen. Legalábbis szerintem. Gyanúsan valami számítógép bibi, valószínűleg garis hiba és jó eséllyel nem olcsó, de legalább nem a Te zsebedet húzza.
-
kelly416
veterán
válasz
Flowtation #3543 üzenetére
Nekem olajcserét csináltak olajszűrő cserével egybekötve (legalábbis remélem) 80.000-ért. A Te ajánlatod nagyon jutányos. Szerintem.
-
kelly416
veterán
válasz
Monya78 #3551 üzenetére
De az a nyomorult AA nem tud magyarul megint. A google mindig.összecseszi frissítésekkel. Régebb AA ment, nyomtam navit, keresés, böktem a mikrofont, bemondtam, hogy Busapest Nyugati pályaudvar és jött a válasz, hogy Budapest Nyugati Oályaudvar találatainak megjelenítése. Most meg jobb esetben "Sorry, i dont understand.", rosszabb esetben hoz egy amcsi címet amire ha nem figyelsz oda, jól elnavigál északnak akármerre is mennél eredetileg.
Ezek után még hangvezéreljem angolul a telót? Eddig tudott magyarul az AA, most a sima google maps is erti mit szeretnék diktálás után, de ahogy összedugom, csak AA megy. Ja? És természetesen AA alatt egy pontot tud csak a navi, az útvonaltervedet dobhatod a kukába a köztes pontokkal. Akkor is, ha előtte letervezted g.maps-ban az egészet. Gratula google.
Nem tudom, ezek után hogy van kedvetek még kinlódni vele. -
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3553 üzenetére
Bocsánat, igen.
-
kelly416
veterán
válasz
Monya78 #3571 üzenetére
Én eddig csak fizetős olajcserét csináltallam, mindegyiknél kimagyarázták, hogy szerviz szerint még nem lenne aktuális. A 2 évesre meg azt mondta a koma, hogy mivel szervizcsomagot nem vettem, az is fizetős.
Minden olajcserém 80 felett volt olajszűrővel meg 2 óra munkadíjjal, mert mindegyik tovább tartott egy óránál. Jellemzően 70 perc. A 2 éves szervizen csak pollenszűrőt meg tudomisénmit cseréltek, azért csak 40.000 körül fizettem, ha jól emlékszem. Igaz, az fél óra volt.Nekem egy olajcsere egy 2.0ditd 626 mazdán, aminek hosszú az orra és hátul van az olajszűrő, derékig be kell feküdnöm hab testemmel az autó alá, 40 perc sincs. De legyen 50, mert már rutintalan vagyok. Sem csápos, sem akna, sem spec szerszám, autó megemel, olajleeresztő csavar ki, autó leenged, hogy a mérnökök által tervezett leeresztőcsavar tényleg legalul legyen. Így sem tartana egy órát még hidegben sem, amikor az olaj sűrű és nehezebben folyik.
Hülyére vesznek mindenkit akit csak lehet. Szerintem. -
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3580 üzenetére
Az olcsó hús és a híg lé itt is megmutatkozik sajnos.
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3583 üzenetére
Szerintem saját zsebre megkérdezik először, hogy egyet vagy kettőt párban. Hacsak nem széria hibás.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3585 üzenetére
Aham. Az azért tuti szép összeg. Hála a jó égnek, nekem nincs drága autóm.
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3597 üzenetére
Ejha! És utá mi lesz? Azaz ki lesz?
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3599 üzenetére
Értelek. Sajnálom, mert egy ismert előéletű autónál jobb básárt nem nagyon lehet csinálni, de gyanítom ezt a céged is tudja, nem adná olcsón az autót.
Kívánom, hogy ne szívjatok sokat az új használttal. -
kelly416
veterán
válasz
szaki04 #3614 üzenetére
Neked lehet, de nem mindenkinek van éves országos matricája. Őt azzal szívatták meg, majdnem más tudatlansága miatt fizetett büntit. Engem meg gyorshajtással szívattak meg majdnem 30.000-rel, ha nem vagyok kitartó.
Csak felhívta a figyelmedet, hogy dokumentáljatok le, meddig volt másnál az autó az esetleges utólagos meglepetések miatt.
Értsd meg, köszönd meg. Nem akar senki ellenségeskedni Veled itt a topikban. -
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3618 üzenetére
Nem ismerem, de gyaúsan egy évjárat egy tevhnológia. Félek tőle.
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3620 üzenetére
Akkor viszont nem szóltam. Ennyi idő alatt volt lehetőség a technológiát módosítani.
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3622 üzenetére
Ennyi idősen azokat is jól meg kell nézni sajnos.
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3633 üzenetére
Boldog karit mindenkinek!
Van tippetek, hogy honnan lehet a kapaszkodó helyére szerelhető szemüvegtartót beszerezni?
Rendeltem egy opelosat naívan, de ott 15cm a felfogatási pontok közti távolság, a Lodgyban meg 18-19-20 cm-ekre vannak egymástól a lyukak. A 18 lenne az igazi, de van külső oldalon még 1-1 kisebb kerek, ha nagyon kell. -
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3635 üzenetére
Ott csak csíptetősök vannak napellenzőre. De a Lodgynak akkora az ablaka, hogy többet használom benne a lehajtható napellenzőt, mint azbösszes többi autóban együtt. Feleségem ugyanígy. Ezért kéne majrévas helyére egy ilyen.
Ennek simcs méret feltüntetve, de ha tudnám, hogy Laguna, Espace gyárija jó, akkor nyert ügy, tele vele a racsingbazár meg a bontó(szökevény)pláza. -
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3637 üzenetére
Olyanom nincs. Majd egy centit fogok és lemérem haver Espace ll méreteit, onnan majd sejtek valamit.
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3642 üzenetére
Deffiniáljuk a "rendben" szót.
De egyébként mifelénk minden ok. Koszoska szegény, de hát ez legyen a legnagyobb bajunk.
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3644 üzenetére
Áh, én ások. Vizesesik a falunk cefettül, papíron nincs pincénk, de nagyon gyanús, hogy régen volt és nem jól szüntették meg. Az autó amúgy is asszonyé, kezeli, rendezi ahogy akarja. Az enyém majd 2-3 hét múlva végez a karosszériásnál ha szerencsém van, majd azzal foglalkozom eleget. Villanyászat (ugye amcsi index vs magyar index, meg pár egyéb apróság), gumicsere felni helyrehozatal, festés, újra berendezés (most semmilyen kárpit vagy ülés nincs benne)... meg majd még a lodgy is elszenved egy olajcserét meg szűrőcserét, ha már nem garis.
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #3646 üzenetére
Még mindig nincs döntés? Most néztem egy piros Clio I gen-t 1.9D, kilakatolva, rendbe rakva 320-ért. Szerintem 250-ért el lehetne hozni. Nekem pl. futózni, városozni, mindenezni jó lenne. 5-5,5 literes fogyasztás városban is (jó, dugóban állva feljebb megy), hegyen fel, hegyen le, télen, nyáron kb. ennyi.
Azt bátran ajánlanám szinte bárkinek aki nem gyorsulásra tervez. -
kelly416
veterán
válasz
dkiraly #3653 üzenetére
Az olaj miatt nem is, de a nem megfelelő üzemanyag miatt már igen.
Egyébként a 0w20-at erősen ajánlom mindenkinek aki nem pályán megy dolgozni minden nap. Főleg télire. Én ősszel friss 0w20 olajat adok a Lodgy-nak minden évben, mert nem eladásra vettem. Ennyit szerintem megér, kegalábbis annak, aki tartósan sok évig szeretné használni.Egyébként a könyve mit ír? Nekem 1.33 van, az még elboldogul a 95-tel is, de nagyobb hidegekben tuti spuri vagy 100 befigyelne néha.
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- World of Tanks - MMO
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Teclast Tablet Topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Mazda topik
- Diablo IV
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Hardcore café
- További aktív témák...
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra