- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2746 üzenetére
Pistával sem lenne gond, ha nem akarna mindent eladni nekem. A tudása és a felkészültsége bőven kiemelkedő.
Csikóstól sok mindent nem láttam, inkább olvastam, elragadó a stílusa és a fanatizmusa. Göbi előtt peddig le a kalappal egyébként is.Csak ahogy a Kopasz mondta, azzal amit reklámozol, azzal magadról is sokat elárulsz. Ha nem is a csalásra buzdítanak, de nyilván ők is észrevették, hogy szegényes az infó a hazai palettáról, azért van mindig amcsi autó a reklámban. De akkor ennyire kell a pénz? Mindegy is, hagyjuk. Jó csatorna volt, sokáig néztem, nem tartom kizártnak, hogy majd vissza térek, de nem ma, az tuti.
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #2756 üzenetére
Én a meglévő pótkerék mellé is tettem gumikukacot meg defektjavító szettet az autóba egy kis kompresszorral. Feleségemtől nem várhatom el a kerékcserét ha valami van, de egy szög, csavar okozta lyukat így meg tud oldani.
Kisebb helyet foglal és univerzális, ha autót cserélsz, a másikba is jó lesz. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2767 üzenetére
Sok mindent értek, de: rendszámtábla keret? Mit tettél vele? Első szélvédő? Földútról gyanítom a port beledörgölte az ablaktörlő és tiszta karc volt. Ajtó határoló? Sokat nyitogatod, asszem. Meg talán a szél is?
A végeredmény szép. Még sokszor ennyi balesetmenteset kívánok!
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2771 üzenetére
Ez egy ilyen nap. 2-ből 0 találat.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2773 üzenetére
Egyébként sem. Nem vagyok a szerencse kegyeltje. Minden ok az életemben, csak tudom, hogy meg kell dolgozzak a pénzemért, nem fog az ölembe potyogni soha semmi.
-
kelly416
veterán
Nekem kellett, de inkább azért, hogy legyen még egy gyári felnim egy gyári gumival. Igaz, én 30-ért vettem 2 éve a Lodgy-hoz. Ennyi oénzért azért már átgondolnám, főleg ha a javítószettben van jó kompresszor, gumikukac, stb. Mondjuk ezeket mind megvettem, mégsem volt 30eFt az egész, most minden ott van az autóban, hogy a helyzet függvényében legyen választási opció.
De ha elmondom Neked, hogy a céges S-Cross csavart kapott futófelületbe, a flottakezelő Marsóval van szerződésben, oda vittem, lekapták a kereket, gumikukaccal javították (nem ideíglenesen, véglegesen), dobták is vissza, mehettem dolgomra, akkor szerintem hozzá segítelek a döntéshez. Valószínűleg kár 50-et kiadni pótkerékért.
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #2784 üzenetére
Nyilván felni sérüléskor nem ér semmit, de igazából én 23 éve vezetek, Fater 67 idén és körbejárta az öreg kontinenst hol ezzel hol azzal, még sosem volt felni bajunk, ezért vettem a kukacot. Na meg mert a feleségem nem fog nekilátni kereket cserélni, de a gumikukac meg a komoresszor még használható általa is. Ha mégis felni baj van, akkor meg ott a pótkerék. Nekem.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2790 üzenetére
Ezeken a jó utakon ez nem meglepő.
-
kelly416
veterán
válasz mirci18 #2794 üzenetére
Én is kaptam már néhány ilyen-olyan defektet. Okosan csíptem oda felni el a padkához a gumi falát, ott sem ment volna semmire a kukaccal. Nyilván a legjobb a pótkerék, de nagyon ritkán van rá szükség és fizikailag nem mindenki vállja/tudja kicserélni. A Lodgy-ra szalonból kihozva úgy rá volt verve szárazon a kerék, hogy amikor az első itthoni kerékcserének nekiláttam, egy csavar jött ki a lidl akkus ütvecsavarozójával (400Nm papíron), a többit keresztkulccsal meg a végét teleszkópos nyelű kerékkulccsal szedtem le. Ha egy gumis is csinál hasonló állatságot (márpedig csinálnak), utána meg defektet kap a feleségem valahol, legyen Neki alternatíva.
Egyébként merre jársz, hogy ennyi defekted van? Szöggyárban dolgozol? Én (de az is lehet, hogy csak én vettem észre de nem én kaptam be) egy csavart szedettem ki a cégesből, egyszer közel 20 éve volt egy gyors defektem futófelületet szúrta meg valami ami nem maradt benne, és a fent említett odacsípés is közel 20 éve volt. Pedig letekertem már néhány km-t Berlintől a Fekete tengerig meg az Meteorákig. Na meg az elmúlt 3-4 évben számtalan szeméttelep és méhtelep kanyar.
Mondjuk Édesapám tanácsát mindig szem előtt tartom, sáv közepe vagy inkább a fehér vonal közelében, mint az út széli mocsokban, ha a forgalom és a saját testi épségem mást nem kíván. -
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2796 üzenetére
Na ja. Akinek belül van a kerék, és nem az autó feneke alá rögzítve. Én alá tettem egy védőt, ami a Zafira A alatt volt (egy nagy műanyag lyukacsos tálca), és többet nem tudok tenni, mert ha kivenném, akkor sem nyernék helyet, tárolórekeszt, stb. Előtte 626 kombim volt meg Fóka mk2, mindkettőnek tele tömtem a pótkerekét bikakábellel, vontató kötéllel, stb., hogy értelmesen kihasználjam a helyet.
Most a CV csomagtartójába majdnem minden bele fér, így a kalaptartó és az effektív csomagtartó közé bepakoltam 2x5L hűtővizet (veszítette egy darabig, de lehet, csak kilevegőzte a sok állást), krokodil emelőt, keresztkulcsot, kompresszort, gumikukac csomagot, elakadás jelzőt, vontatókötelet, bikakábelt, szélvédőmosót, EÜ csomagot, sok rongyot és még ki tudja, mi mindent a gyári mankókerék mellé. És így is üres a csomagtartó, a plusz súly meg abban nem érdekel. -
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2798 üzenetére
Én tettem fel, tudom hogy szedjem le, viszont így kicsúszik az autó alól egészen, nem kell kínlódni. És nincs meg a tartóvas benyomódása a gumiban.
A sartól tartok, mert ugyan nem járunk sáros helyen, de a tanksapka-üzemanyag tank közti csőről (jobb hátsó kerék felett) mindig kilószám szedem le a sarat. Vagy ki tudja, merre mászkál az asszony az autóval?!? De azért vannak a lyukak a műanyagon, hogy kijöjjön onnan minden. Elég sok 8-10 cm átmérőjű lyuk van rajta emlékeim szerint, de majd lefényképezem. Vagy rákeresek neten. Majd nemsokára jön a tavaszi takarítás, kiderül, mit szedett össze egy év alatt. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2799 üzenetére
Ez is egy megoldás, de mifelénk én vagyok az, akire ráhagyják. Barátom is felhívott pár éve, menjek már érte, defektje lett. Este 11-kor.
-Mit vigyek?
-Semmit, el kell menjünk a garázsba 2 kerékért.
Elmentem érte, pótkerék lapos, mindkét jobboldali kereke durrdefekt, ráment valamire a sötétben.
De régebb, ameddig Fateréknál laktam, volt hogy téli-nyári szett csere 16 perc 1db krokodil emelővel és egy db keresztkulccsal. Naná, hogy előkeszítés nélkül és elpakolással, csavarok zsírozásával, mindennel együtt. Mára már nem futnám meg csak kb. a dupláját. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2808 üzenetére
Szerintem a 18-as h.sz-ben lévő "lámpa" a kerdés, amire a 19-es h.sz-ben van válasz.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2812 üzenetére
Értelek. Én is gondolkoztam, hogy megválaszolom írásban is a kérdést, de a gondolattal maradtam.
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #2816 üzenetére
Én a Lodgy-t körbetekertem egy réteg szigeteléssel. Minden ajtóhoz (kivéve a tanksapka ajtót) ragasztottam P (vagy B?) profilú szigetelőcsíkot, a csomagtérajtót és a motorháztetőt is körbe raktam. Csendesebb és nem jön be sáros időben sem a sárlé a gyári szigetelésig, cserébe picit nehezebben csukódnak az ajtók, mint előtte.
Kicsi az önsúlya, nagy a felület, bele tud kapaszkodni az oldalszél eléggé. A Jogger sem rendelkezik sokkal jobb paraméterekkel ilyen szempontból.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2826 üzenetére
Hát... szerintem a fehér közel nem olyan kényes, mint a fekete. Ok, minden meglátszik rajta, de valahogy jobban áll a fehérnek a kosz, vagy nem tudom. Lehet, ilyen picológiai valami mert eleve tudjuk, hogy a fehéren minden is látszik, és sokkal nagyobb csalódás, hogy a feketén is, de én a feketén rosszabbul viselem. Vagy csak elegánsabb a fekete ezért áll neki rosszul?
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #2835 üzenetére
Most Lodgy-ról beszélsz, igaz?
Nem tervezzük a cserét. Minek? Ez jó, mi gondoztuk, mi etettük, minek vágjak ki az ablakon 2M-t? Presztizs értéke 0, más sem indokolja a cserét. Aztán lehet, rosszul gondolkozom, lehet beleszaladok egy motorgenerálba, vagy akármibe, de minél újabb, annál jobban tele van minden vacakkal, ami drága, bonyolult és költséges. Na meg akkor lesz igazán dömping a piacon, amikor az első 3évesek elkezdenek eladósorba kerülni. Majd akkor megy le az áruk rendesen. Szerintem.
A mienkben van gyári telefontartó, ott van a váltó előtt a műszerfal alatt. De komolyan. Igény sincs rá, hogy szem elé tegyük. Igaz,a miénkben van egérmozi és AA lehetőség.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2837 üzenetére
De most nem szomorkodik, nagyon kis virgonc, úgyhogy ezért eszünkbe sem jut lecserélni.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2847 üzenetére
A pótkerék helyével van a gondja, hogy a tartó szerkezet nem lesz az autó alatt. És gyanúsan nem lesz ott, ha már pótkerék sem kellett.
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #2858 üzenetére
Nekünk fél év alatt (megrendeléstől átvételig) több mint fél millát ment fel az autó ára honlap szerint (de mi még a pdf-es tartozéklistából is sok mindent kértünk bele és plusz téli kerekeket is, hogy meg legyen az 5 milla), de a szerződeses árat fizettük. Reméljük Nálatok sem csinálják ezt másképp.
-
kelly416
veterán
válasz mirci18 #2865 üzenetére
Ha 3 éve vettél volna autót és most adod el, akkor keresel rajta. De visszamenőleg már nem tudsz autót venni és ki tudja, merre megy majd a piac, úgyhogy befektetésnek befektetés, de hogy jó-e, az kérdőjeles.
Az ingatlan még mindig sokkal inkább stabil jó befektetés, csak tudd kiadni vagy eladni amikor kell a lóvé. -
kelly416
veterán
Szerintem ezek egy árban vannak most is, együtt öregszenek és egyszerre buksz rajtuk hasonló zsét. Presztizse egyik márkának sincs és nem is lesz, bár a Dacia sokkal nagyobb körben ismert és keresett szerintem, úgyhogy ha csak ez számít, akkor Dacia.
Arról ne is beszéljünk, hogy a benzines összkerekes eléggé ritka, az még egy kicsit lendíthet a dolgon. De ez csak az én véleményem. Simán tévedhetek. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2868 üzenetére
Azt sajnos nem tudom, én Rodiust akartam venni egy ideig, de végül közelébe nem jutottam egy Ssangyongnak sem soha.
Csak azt tudom, hogy ismertebb a Dacia. Az olcsóságukkal vívtak ki maguknak ismertséget nem csak nálunk, de még a németek is zsákszámra veszik. Innen nézve talán kicsit értéktartóbb vagy legalább keresettebb lesz használtan. Már ha befektetésként gondol rá a polgár. Ha az a kérdés, melyik cipelje a fenekemet pár évig, akkor én is bele ülnék, utána gondolkoznék, mert eladáskor nem az a 2-300.000Ft fog kárpótolni az évekig hiányzó kényelemért, extrákért, tudásért. De ez már mindenkinek a saját döntése.Mi a Lodgyval elvagyunk, bár a minap feleségem mondta (jellemzően Ő hajtja a Lodgyt), hogy menjünk a Forddal, mert abba jobban férünk hatan plusz a csomagok.
Nyilván költői túlzás, nem akarta koszolni a Lodgyt a csemperagasztóval kiöntött csipketerítőből készült vázával. De ettől függetlenül én is szívesebben ülök a puha plüss fotelba, mint a kemény szivacsos műanyagos huzatra. Viszont választásunk sem volt nagyon másik 7 személyest venni, és egyéb szempontból nagyon szeretjük a Lodgyt. Relatíve kicsi, fürge, takarékos, nincs okom panaszra. De nem is eladni vettük, nem befektetés, hosszú távra tervezünk vele.Én ha befektetésnek vennék autót, akkor jó állapotú öreg Lada, BMW, Merci stb. irányába kacsingatnék, rendbe tenném/tetetném és majd évek múlva eladnám. Vagy kis oéldányszámban elérhető marha drága autót venni és időkapszulába zárni évtizedekre. Másképp csak viszi a pénzt az autó.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2871 üzenetére
Szerintem ez újonnan is kb. ennyi volt.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2874 üzenetére
Jól megkérik az árat, na.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2878 üzenetére
Törésme tes, nem dohányzó, alig használt. De tényleg szépen megcsinálta, igaz, én már nem bíznám rá a családomat erre az autóra.
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2894 üzenetére
Igazából a másik padlólemez kialakításakor gondolhattak rá, hogy "legalább" ezt ne kelljen megvariálni, de ki tudja? Egy megnézést megérne, ha van Lodgy-s ismerőse a kollégának.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2904 üzenetére
Igen, akkor előre is kerülne egy kis súly.
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #2922 üzenetére
Azt ne feledd, a Passatban nem kell 3. ülessorral számolni, a Joggerben kell (ha 5 személyest veszel, a kasztni akkor is ugyanez). Rövid orr ide vagy oda, hosszban sokat kell számolni a 3. sornak és a gyűrődő zónának, ezért magasak az egyterűek és "rövidek" a lábterek.
-
kelly416
veterán
válasz plömplöm #2920 üzenetére
Nézd csak: hátha ez segít.
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #2927 üzenetére
Ilyen volt a 626-os kombim. Ha nem rohadna mindegyik, vennék még egyet. Iszonyat jó, kényelmes, funkcionális autó. Az előre csúsztatott és előre döntött hátsó üléssel tudtam benne aludni feleségemmel nem felhúzott lábbal, ez nem ment sem a fókában sem a Zafirában. Igaz, csak 169cm magas vagyok.
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #2961 üzenetére
Gratula az ifjú párnak!
Feleségem anno, amikor össze jöttünk, még az ex férje nevén futott, nem volt ideje és pénze a két gyerek meg a házhitel mellett még a nevét is vissza venni. Aztán amikor végre végig járt mindent és vissza vette a lánykori nevét, több kolléga gratulált Neki. Vagy ezt már meséltem?
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2965 üzenetére
Nyilván akkor már mindet végig nézzük eleve mi magunk is.
Köszi, örülök neki, hogy legalább ezt gariban megcsinálják (elméletileg).
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2967 üzenetére
Igen, meg a mások által felvett sárlé már nem csak a szélvédőn lesz, hanem az ajtókeretben is.
Mindegy, ameddig gariban megcsinálkáj, addig remélek, utána majd felragasztom én valamivel. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2969 üzenetére
Nem vagyok állat. Facsavarral csinálnám. Ha elég hosszú, legalább lesz kabátakasztó is az autóban.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2972 üzenetére
Hajrá! Legalábbis optikailag és a hirdetés szövege szerint jó vétel.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2975 üzenetére
Ha kell egy jobb váltógomb, akkor adok egy ilyet.
Egyébként igen, az kuka, de 3000Ft és 10 perc, úgyhogy nem is említettem. Legalábbis nem hiszem, hogy sokkal többért adnának egy bontottat mondjuk egy karambolosból és akkor eredeti.
A radar lehet, hogy jobb is így, általában 5db-os radart szoktam látni, ami pont a horgot szondázza okosan, így mindig visít. Ez legalább azt kikerüli.
Igen, ez a facelift meg ez a kormány sokat dob rajta.
Az egérmozi jó, a felnin csodálkoztam, azt hittem ez is lemezfelni+dísztárcsa kombó. A többi is mind pozitívum. Szerintem.A festékhiba műanyagon van, így mintha nem is lenne, csak optikai bibi. Szerencsére.
Szorítok Nektek. Jó kis autó ez. Főleg ennyiért.
Én ma beleztem ki a Fordomat, megy majd karosszériáshoz jövő pénteken és időben elkezdtem előkészíteni. Olyan jól sikerült, hogy kész. Most van egy 1 személyes CrownVic a garázsban. A kép óta kikerült a szőnyeg is és utána vissza tettem a bal 1-et, csak nem fényképeztem le. A Logannal jó eséllyel még sok-sok évig nem lesz ilyen nyűgötök.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen