Hirdetés
Hirdetés
-
John Cena hangján is beszél a Meta AI
it John Cena beszél? Nem, csak a Meta AI-alapú chatbotja. De sok más híresség hangján is meg tud szólalni a jövőben.
-
Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
ph A Granite Rapids AI-ban kifejezetten erősnek tűnik, bár még nincs a piacon az a konkurens platform, amivel versenyezni fog.
-
Wooting 80HE teszt
gp Megérkezett a játékos billentyűzetek koronázatlan királyának nagytestvére, a TKL méretű Wooting 80HE, amelyet az elsők között próbálhattunk ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2384 üzenetére
Így van, azért sem akartunk Techroad-ot venni annak idején.
Pont ez az, hogy kipróbáltam akaratlanul is. Erdélyben volt rá opció bőven. De mintha 3-5mp után engedné visszagurulni. Bár ez bőven elég, hogy a fékről a gázra átlépjek, feleségemnek okozhat meglepetést, így majd megtanítom rá. Köszi és golyósnak is.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2392 üzenetére
Ez aztán igen. Becsülettel elolvastam, de nem sokat értettem meg belőle, pedig gyengeáramú szakon végeztem középsuliban. Mondjuk azóta sem foglalkozom vele.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2402 üzenetére
A Golf tolatott, a Sandero meg előre ment.
Várható volt egyébként. Sok mindenben nincs elmaradva, aki meg az aprósagokban képes kompromisszumot kötni sok-sok pénzért, az logikusan gondolkodik, mert úgyis áll egy utazó vagy élmény autó a garázsban, a golf is általában városi rohangálós volt sok nyugati családnál. Arra meg elég a Sandero is.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2404 üzenetére
Ez tény. Nekünk nem. De ha új autót akarsz venni városban szaladgálni, bevásárolni, gyerekeket hordozni, nem nagyon van alternatíva. Mármint olcsóbban.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2406 üzenetére
Hidd el, mi sem vettük volna meg a Lodgyt, ha nem 2.700.000 pénzbe került volna. Küzdöttünk volna tovább a használt piacon mi is, mint a legtöbben.
Mondjuk én most is ott keresgélek, de vagy balek vagyok, vagy a sors nem akarja még, hogy nagy pénzt tapsoljak el. Elmentünk nyaralni 8 napra, egy hétig volt fent egy Dakota 5.2V8 motorral 1,2misiért, mire haza értünk, pont elvitték. 2 napja jött egy Camaro 3.8V6 700.000ért, előttem vitték el. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2408 üzenetére
Ja? Persze, hogy nem. Amikor a Lodgy-t megkaptam 4,5-ért, akkor volt 3,5 talán a jól felszerelt Sandero ha jól emlékezem. Ennek fényében végképp nem ér 5-öt most.
-
kelly416
veterán
Itt a Bigster ami nem is Bigster.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2411 üzenetére
A videó alapján eléggé Volvós nekem az a hátsó lámpa.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2413 üzenetére
A csúnyát sem, mert másnak meg az a szép.
De ez tényleg jóra sikeredett, csak a tetősínek mozgását nem nagyon értem a videóban, mintha egymás mellé símulnának, amikor keresztben vannak a tetőn. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2415 üzenetére
Sosem láttam élőben, de én úgy gondoltam idáig, hogy mondjuk a jobb oldalinak elől, míg a bal oldalinak hátul van a forgáspontja, így lesz két párhuzamos keresztrúd, amire felrögzítjük a "koporsót". De a képeden is úgy látszik, hogy egyazon magasságban vannak a forgáspontok, így ha keresztbe fordítjuk öket, egymás mellé kerülnek. Így kvázi egy vastag rúd lesz keresztben.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2420 üzenetére
Ez nem csúnya.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2427 üzenetére
Fura házassága a Logannak meg a Lodgynak némi koppintással innen-onnan, de nekem tetszik.
Szerk.:
Tudom már! A pajzsos Logan volt ilyen alakú oldalról. Abbol is volt 7 személyes, de szerintem alacsony tetővonnallal nem túl kényelmes 7 embernek.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2439 üzenetére
Így sajnos nem. Mondjuk egyébként sem van sok zseton új autóra.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2442 üzenetére
Nyilván. Nekem is sokkal jobb választás lenne, és még sok más embernek is.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2444 üzenetére
Áh, oda nem vinném kínozni egy autómat sem. Nem olyan körülmények közt nevelkedtem, hogy csak a hecc kedvéért beáldozzak több százezernyi javítási költséget.
Nem szívesen gyilkolászom a vasat. De körülnézni kimennék, igaz, arra a Lodgy is jó.Egyébként ha még építkezés előtt állnék, mostani fejjel tuti valami hasonlót vettem volna a Zafira helyett. De hát csata után okos a magyar...
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2446 üzenetére
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2448 üzenetére
97-es Crown Victoria. Csak nem szabadulok a Fordoktól... :D
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2450 üzenetére
4.6 liter V8, kb. a létező legkisebb amcsi V8, de mégis hosszü löketű, térforgattyús, ami szamomra sokkal szebbé teszi az amcsi V8-ak hangját az európai V8-akkal szemben.
Szerk.: Off
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2454 üzenetére
Csak az a baj, azt is műanyag törőelemmel rakják fel, pont nem sokat ér. De cserébe sok felesleges súly meg kiadás, hogy hivatalosan fent lehessen.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2456 üzenetére
Van benne valami, de megfogja? Ha egy gyalogostól letörik, márpedig azért van műanyag elemmel felrakva, mert "gyalogosvédelem", akkor egy őztől is letörik. Így meg már majdnem mindegy, hogy közvetlen az őz töri a kasztnit, vagy az őz a gallytörőt préseli bele a motorházba. Mondjuk jóval kisebb eséllyel szúrja ki a hűtőt, ez igaz.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2458 üzenetére
Na ezeket szokták műanyag elemekkel "kikönnyíteni" felfogatásnál, hogy inkább törjön, mint nagy galibát okozzon az elütött emberben.
Nem tudom, mikortól vezették be így, de régi L200-on fém a fémhez volt fogva, újakon ugyanúgy ott a gyengítés. A régivel fát, falat dönthettél majdnem, az új gallyak ellen jó és vizuális rémisztgetésre. Szerintem. Nekem is tetszik, én is gondolkoztam hasonlón amikor ezeket megtudtam.
-
kelly416
veterán
Ha már ül a topik, itt egy kis izgalom.
-
kelly416
veterán
válasz mirci18 #2465 üzenetére
Ezt értem és tudom, csak gondoltam, megzavarom az állóvizet.
Egyébként egy hatalmas baj van a mi Lodgynkkal, de hiába is vinném vissza gariba vagy a világ legjobb szerelőjéhez, nem nagyon tud senki semmit kezdeni vele, néha kifogy a tank. Ezen kívül tökéletesen meg vagyunk elégedve az autóval, amit elvárunk tőle, azt hozza is. Gondolom más is hasonlóan van, azért nem pörög a totyik. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2467 üzenetére
Nekem is volt és még van is. A klíma olyan, amilyen, de a bal hátsó ajtó zárja sem 100-as, csukódáskor koppan egyet a zárszerkezet a kasztniba épített fém pöcsön, mielőtt zárodna. Meg a bal első ablak sokszor visszanyílik 3 ujjnyira csukáskor (kéziben és automatán is), gondolom az odacsípődés védelem, csak kicsit túl érzékeny. De jellemzően nagy melegben csinálja, mostanában nem adja elő magát. Viszont ezek olyan apróságok, hogy megvárom velük a kövi éves szervízt.
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #2472 üzenetére
A 3. sor sajnos "vészmegoldás", de ez még mindig sokkal jobb, mint a Toyota Corolla Verso vagy a Mazda 5. Ott a fejtámla ujjnyira van a hátsó ablaktól. Ebben legalább van némi gyűrődő zóna még a kettő között.
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #2474 üzenetére
Meg a Ford Turneo vagy melyik, aztán kb. a mikrobuszok, mert a többi gyártó hosszított verziót nem igazán árul. Talán az Opel még, de nem vagyok biztos benne. És egyik sem ehhez közeli áron.
Persze, akinek rendszeresen kell a 6. meg akár még a 7. ülés is, annak én is min. 9 személyes mikrobuszt javasolnék az ütköző zónák mérete miatt. Meg egy táskát sem igazán tudsz betenni a hátsó sor mögé már. -
kelly416
veterán
válasz Flowtation #2476 üzenetére
Mi is azzal mentünk tavaly Balcsira, de azért külföldre már nem tuszkoltam volna be a gyerekeket leghátra. Mi 5-en vagyunk, ha valaki velünk akar tartani, saját járgánnyal bármikor. Nem nyomorgatok senkit olyan hosszú útra.
-
kelly416
veterán
válasz konyi79 #2478 üzenetére
Az az igazság, hogy a 1.33TCe motorban én is kellemet csalódtam, aztán amikor most Erdélyben voltunk, többet kért mint reméltem. Igazából nem evett sokat, csak kevesebbre számítottam min. fél literrel. De hát ez legyen a legnagyobb bajom, és akkor elégedett leszek még sokáig a Lodgyval.
-
kelly416
veterán
válasz draco31 #2484 üzenetére
Mondani lehet sok mindent. Írva nekem ezt adták. Ettől még max. 10.000km-nél cserélünk, bár most a pandémia miatt és a másfél éves fiam miatt keveset megyünk. Azaz cseréltünk 3.000-nél (mosó olaj, az összekopás hordalékát eltakarítani), aztán kb. 8.000-nél az első éves szervizen és marad az éves ameddig garis, de utána is éves vagy max. 10.000 lesz a határ, mert remélem oldódok végre ez a helyzet és mehetünk majd nyugisan külföldre. Akkor majd lesz több mint 10.000 évente és akkor lesz értelme ennek is.
-
kelly416
veterán
válasz mirci18 #2487 üzenetére
A tavalyi Balatoni kiruccanás olyan volt, 7en ültünk bent. Eléggé macera, de vállalható macera. Szerintem.
Inkább a 3 gyerekülés a középső sorban a kitetel amúgy, mert akkor a 3 felnőtt is elféreget egymás mellett. De a 3 becsatolt gyereküléssel nem fogod döntögetni a háttámlát. Így viszont van bőven csomagtartó is. Nekem ez volt az egyik fő szempont, nem a 7 személyes utazás. (Kb. Xsara Picasso tudja ezt az 5 személyes autókból.)
Egyébként városon belül amikor anyósomat is visszük ide-oda, akkor 1 ülést kiveszek, és általában a 11 éves fiam, de múltkor én ültem hátra (38 évesen, 102kg, 170 alacsony) és a csomagtartó ajtó felöl közelítünk ilyenkor, mert a gyerekülés középre van kötve, így a jobb oldali ⅓ hátsóülést sem könnyű elöre dönteni. Majdnem ugyanolyan macera hátulról bemászni, mint elölről. De hátulról 2-t ér. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2492 üzenetére
Igen. Igaza van. Én sem ültetnék be rendszeresen senkit hátra annak ellenére sem, hogy itt azért nem az agytörzs vagy a szürke állomány az ütköző zóna vége mint pl. a Mazda5-ben. Bár a gyerekek imádnak hátra menni... még. Pici gyereket meg semmiképpen. Egyébként is Anyának vagy Apának kellene hátra ülni hivatalosan, mert jobb 1 (kikapcsolt légzsákkal) és a középső sor babaülésnek való, de a leghátsó sorba asszem be sem szabad kötni.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2501 üzenetére
Megszerettétek egymást, nem? Akkor ez jó hír.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2514 üzenetére
Nekünk sincs semmi bajunk vele.
Én vettem egy kisse korrodált Ford Crown Victoriát amit 97-ben gyártottak és azóta a magyar utakat rója, úgyhogy időm sincs a Lodgy-val foglalkozni, de életem értelme sem panaszkodik rá, úgyhogy biztos minden ok. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2524 üzenetére
Nem pont ezt, de ez ilyen reálisan elgurult gyógyszer lett. A "kicsi" 4.6-os V8 15 liter környékén kér városban, 11-et országúton. Van mit foglalkozni vele, ahogy ismerősöm mondta: "jó felújítási alap", de az árába bele fér. Szép, nagy, kényelmes, Szentes - Miskolc nem volt fárasztó senkinek. A gyerekek is jól meg vannak hátul, elfér a lábuk. Nyilván 2x meggondolom, hogy ezzel menjünk-e legközelebb Erdélybe, de második játszós élményautónak nekem megteszi.
Köszönöm.
-
kelly416
veterán
Köszi. Szerintem ez majdnem mindenről elmondható, amite vigyáznak és megkapja a szükséges karbantartásokat. Sajnos ez a CV sem kapta meg, követségi autó volt, tele van plusz elektronikával, a váltója sem 100%-os, annak is kinèz egy generál, de a legfontosabb a rozsda, szerencsére van belőle bőven. 4 kerékjárati ív, 2 küszöb és a hátsó lökös alatti lemezek kuka, ez némi festést is von maga után, meg alvázvédelmet és üregvédelmet. Utána jöhet a többi. A hátsó felfüggesztése rendben, de az elsőben és a motortérben is áll a rozsda, minimum kipucolni, festeni kell mindent, amihez hozzá férek motor és váltó kiszedése nélkül. És a leginkább fülsértő, hogy a jobb oldali katalizátor előtt a flansni cserés, kifúj, de ott is olyan csavarok vannak, hogy szerintem boldog lesz, aki majd kiszedi. De mivel nemsokára megy kasztnizni, nem bántom, majd ott kiszedik és kicserélik.
Szerk.: Off
Lehet, csinálok majd róla egy írást képekkel, akkor majd belinkelem ide.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
Citroen CX Pallas például. Meg H1 és minden irdatlan nehéz karosszériás autó, mert már saját súlyuk tehetetlensége miatt is lassabban, kisebbet mozdulnak egy-egy kátyúnál.
Egyébként sem ajánlott a kísérletezés, mert a futómű minden pofont meghálál majd. Minél kevesebb kátyú, annál kevésbé esélyes egy futóműállítás, alkatrészcsere vagy gumicsere.Szerk.:
A CrownVic 1735kg vagy valami hasonló, tankolva, velem együtt már 1900 felett van. Amikor Miskolcra mentünk vele, voltak kerülhetetlen kátyúk, mert régi foltozott utakon mentünk, ami káposzta jelleget vett már fel, abban is bőven érrzni a kátyúkat, de a Lodgy ugyanazon az úton sokkal jobban visszaadta a hibákat.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2545 üzenetére
Ezen azért nem csidálkozom.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2547 üzenetére
Igen, bosszantóan felment a Dacia ára egy-két konkurenciához képest. Nem arányos a dragulás. Sajnos.
-
kelly416
veterán
Jól látom? A legolcsóbb Spring 150.000Ft-tal olcsóbb a legdrágább Joggernél, ha mard az alap szín? Értem én, hogy más-más célra szolgálnak, de azért ez elég fura.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2551 üzenetére
A 130 lovas jó. Nem tépi az aszfaltot, de városban igen meglepően tud kilőni 30-40-50 körül ha kell és pályán sem kell szégyenkeznie. Bár ott a fogyasztása már igen magas. A Jogger csak friss forma, de szerintem nem is szebb, mint a Lodgy. Kivéve a hátsó lámpákat, bár a Lodgy-hoz pont illik ez a bohókás lámpa vagy csak túl sokat láttam már és megszoktam.
A Spring-et megvenném, de csak környezettudatosság és költséghatékonyság miatt. Igaz, egyik sem biztos, hogy megállja a helyét nakünk kis városban, ahol a parkolás is olcsó vagy ingyenes. De nem ilyen áron. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2553 üzenetére
Természetesen igazad van, inkább Lodgy 1.33TCE mint a kisebb, gyengébb motor. Vagy még inkább a Duster-be rakott 150 lovas 1.3TCE, de itt már nagyon a kezem lóg a bilibe.
Igen, sajnos nagyon felmentek az új autó árak, vagy nagyon kevés a fizetésünk, de a lényeg, hogy ismét a használt piac fog felvirágozni itthon.Nem értem mi van a Spring hátsó ablakával, fogalmam sincs, milyen, hogy működik. De nem szoktam hátul ülni, így nem érdekel. Én egyikben sem ültem még, és mivel nem fenyeget az a veszély, hogy vegyek egyet, nem is sietek bele csücsülni. Ha majd venni akarnék egyet, tuti vegigülnék párat mielőtt döntök.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2556 üzenetére
Haha! Mert akkora az autó, hogy nem fért volna bele még két gomb. Tényleg fura. Főleg egy villany autóban, amitől elvárnám alapjáraton, hogy a távirányítóról bezárt autó automatán felhúzza az ablakokat, még ha nem is ereszti le ugyanoda ahol volt, mint Fater 96-os Passatja csinálta annak idején.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Nintendo Switch
- E-book olvasók
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autóhifi
- További aktív témák...
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Nespresso Krups Inissia XN100510 kapszulás kávéfőző
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen