Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cyberkind

    félisten

    válasz Szabi® #3393 üzenetére

    Mert miből gondolod, hogy itt nem lesznek? Kicsit azt érzem ennél a játéknál, hogy sokan beleakarnak kötni a nem látott dolgokba, holott jó ha a játék 5%-át láthattuk eddig.

    Jó, tudom, nincs tps nézet, akkor egyből egy agyatlan lövölde az egész, vagy valami egyedien régi és nem innovatív=szar mint a Halo.

    ;]

    ;]

    ;]

    [ Szerkesztve ]

    Paranormal Cocktivity

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz Szabi® #3393 üzenetére

    Te írtad, hogy akció FPS, ahol fontos a gunplay. Erre írtam, hogy nem az.

    Eleve ezt a "gunplay"-ezést nem igazán tudom hova rakni, hiszen ez nem egy lineáris dolog, amit X-el és Y-al le lehet írni. A játékélvezetről szól, ami minden egyes embernél mást jelent. Valaki agyatlan lövöldözést szereti, vagy kergetőzést, gyors rohangálást, azt, hogy egy komplett tárnyi lőszerrel végigsorozhassa a célpontot, ami jó esetben eldől, mint egy krumplis zsák. Egy másik véglet meg azt szereti, ha 300 méterről már számolni kell a széllel, a lövedék esésével és azon kesereg, hogy a hideg fegyver első lövésre ugyanoda hord, mint 60 gyorsan leadott lövés után, amikor már 100°C feletti a cső hőfoka.

    Minden játékban egy-egy megfelelő szintet próbálnak belőni. Mivel ez egy RPG, így alapvetően az RPG elemekre építkezik - például ugye láthatóan 4 féle "elemi" sebzés is lesz, mint például hő (tűz) hatások, és minden karakternek lesz egy adott védelmi szintje az adott elemi sebzés ellen. Innen kezdve már nem feltétlenül az a fontos, hogy milyen pontosan tudsz milyen gyorsan adott mennyiségű lövedéket a célpontba pumpálni...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák