Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    Tegnap kérdeztelek titeket az fps limitálásról. Baromira zavar a frametime növekedés és az ingadozás, de ezért nem fogok komolyabb CPU-t venni. Miután este próbálgattam, beleástam magam kicsit a témába, és a következőre jutottam.

    Redditen és sok Steam community bejegyzésben írták páran hogy a VGA fps limitje jobb mint a játéké. Ki is próbáltam és tényleg sokkal direktebb lett.
    +fps_max 0 és MSI Afterburner RTSS-ben 200-as limittel pörgetem, reszponzívabb a játék, mint limitálás nélkül és fps_max 200-zal.

    Nyilván akinek komolyabb CPU-ja van, és mindig 200 fölötti fps-t produkál (nem csak 5vs5 szervereken) annak valószínűleg lényegtelen, illetve felesleges is, mert az RTSS csak 200-as maximum limitet tud.

    Szerk:
    Akinek rá van állva a keze az ilyesmire (az input lag az fps és frametime változásának érzékelésére), annak egy próbát megér.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

Új hozzászólás Aktív témák