- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Micro headset használatával vizsga közben a mobilt belehet mérni? Valamint le lehet hallgatni?
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
ma Ez a piac pedig India. Volt, amíg az Oppo be nem dobta az F27 Pro+-t.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
ph A 2 TB memóriát kezelő modell nem csupán a szemnek kellemes, és USB4 Type-C-ből, 10 GbE LAN-ból, illetve hangkodekből egyaránt kettő van rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #41133696 #17992 üzenetére
A support terhelése miatt. A Windows Update frissítéseinél a felhasználók panaszai a Microsoftot terhelik. Eleve sok a panasz, és azon belül a panaszok nagy része user error. Ugyan ezek nem számítanak, de ki kell vizsgálni, ami idő, erőforrás és pénz. Talán a pénz nem lenne baj az MS-nél, de az idő és az erőforrás olyan helyekről megy el, ahol szükség lenne rá, mert ha nem user error a panasz, akkor meg valós a probléma. Minél sűrűbb valaminek a frissítése, annál több erőforrás és pénz kell rá a support oldalon. Ezt a cégek egyénileg döntik el. Megfigyelhető, hogy az adott cég partnerei, már nem vállalják be az összes frissítést. A Windows az egyik eset, de érdemesebb látni a mobil termékeknél a partnereket. Az AMD-nél a Toshiba, a Panasonic és a Sony nem kér gyári drivertámogatást. Az Intelnél szinte alig van cég, amelyik kéri, míg az NV-nél is számos kivétel van már. Bár itt nem cégekre vonatkozik, hanem konkrét termékekre. Ilyenkor a támogatásért a notebook gyártója felel, és látható, hogy nem sűrűn adnak drivert. Ez mind a support oldalon keletkező terhelés miatt van. Csak egy példa: több notebookgyártónál érdeklődtem, hogy mennyire nagy ez a terhelés. Egy saját driverfrissítés után, vagyis ez nem a gyári, hanem a notebookokra szabott, a panaszok száma 50%-kal ugrik meg. Ez alapvetően nem baj, de csak az adott driverfrissítésre vonatkozó panaszok 90%-a nem reprodukálható, és távoli eléréssel való javítással kiderül, hogy majdnem 100%-uk user error volt. Ez így a kidobott pénz kategória, mert az support zömében olyan problémán dolgozik, ami nem létezik, csak a user rontott el, vagy állított be rosszul valamit. Nyilván amellett, hogy a gyártók ehhez szép mosolyt vágnak, a pénzt elviszi az eset kivizsgálása.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.