Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakuu
őstag
válasz katt777 #22371 üzenetére
Nem normalis, illetve pontosabban sajnos ez egy catalyst hiba, ami veletlenszeruen jon elo.
Azt figyeltem meg, hogy a meghajto telepitesekor tobbszor elojon mondjuk 10-bol egy esetben, hogy fellep az ugynevezett microstuttering es a VGA megjelenitesekor nem normalisan szaggat,lagol a jatek,vagy kep es teljesen mindegy milyen felbontasban probalkozik az user.
En is rengetegszer kinlodtam ezzel a hibaval, egyszeruen nem talaltam meg az ellenszeret, pedig honapokon keresztul bujtam a netet miatta es olyan beallitasokat is kiprobaltam, mint registryben mint a CPU Core Parking (mivel i7 procim van) es egyeb felekkel probalkoztam eredmeny nelkul.
Igy aztan nem maradt mas mint a meghajto telepitgetese.
Addig telepitgettem a meghajtot, mig egyszer csak a microstuttering effect merteke lecsokkent. Igaz teljesen nem tudtam megszuntetni, de legalabb mar nem nagyon zavaro.Vagy esetleg ha nem jon be ez a dolog, probalkozz majd meg az AMD uj driverevel, ami kifejezetten az AMD 7-es szeriajahoz keszul (address frame pacing) jul 31-en jelenik majd meg.
-
bozont
veterán
válasz katt777 #22377 üzenetére
Igen, ez még februári, viszont sokan használták és jók a tapasztalatok vele, még nem cseréltem le, mivel az újabb driverek nem hoztak sok javítást ami számomra fontos lenne. Egy próbát megér szerintem.
Melyik játék laggol amúgy?
Vagy az összes amit próbáltál?(#22379) Jakuu
De az a driver inkább CF esetében javítja a microstutteringet és azt a kiszivárgott beta-t nem ajánlom feltenni, van még pár probléma vele.[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
válasz katt777 #22382 üzenetére
Nem, mivel regen volt Nvidiam, de mar nincs meg.
Amugy tuti nem virtu a hibas, mert nalam a regi konfigban nem volt. Ez valami mas hiba. A microstuttering az egyertelmuen az AMD driver hibaja, a witcher meg a vedelem miatt csinalja kb 99%-ban biztos vagyok a masodikban az elsoben meg 100%-ban. Tobb konfigban probaltam a kartyat, mindent hardvert csereltem es a hiba megmaradt, eloszor az Intel proci AMD VGA kombora gyanakodtam, de mivel a neten AMD+AMD konfignal is elofordult, ezt kizartam/ -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #22388 üzenetére
Csak az a különbség, hogy az Intel IGP-hez az általános optimalizáció tüöltődik be, míg az AMD IGP-jéhez van egy specifikus kód, és nem jó, ha a VLIW4-hez alakított specifikus optimalizálást kapja meg a GCN-es VGA, aminek az általános kód lenne a megfelelő. Ezt a játéknak nem tudod a tudtára adni, mert ő csak az elsődleges adapterig jut el az ellenőrzésnél, ami az IGP.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #22495 üzenetére
De mindegy, hogy ott van, ha a maga a játék! nem támogatja a szoftveres átváltós technikákat közös grafikus driverrel. Ezt lehet hackolni driveren belül, de a Virtu egyetlen meghajtó forráskódját sem kapja meg, tehát magukra vannak utalva. Figyelmeztettelek, hogy a Virtuval ilyenekbe is bele lehet futni. Ez a program hibája alapvetően, de mindegy, mert nem megy. A Windows 8.1 tartalmaz egy olyan újítást, hogy a programokat direkten fel lehet készíteni ezekre a szoftveresen átváltó rendszerekre. Addig amíg ez nem él, és a fejlesztők nem kezelik megfelelően az átváltásokat, nem fog jól működni egyik átváltás sem, főleg nem az, amelyiknél a váltásért felelős szoftvert nem a driver forráskódját ismerő csapat írja.
A Lucid jó helyen volt jó időben, beetette a gyártókat, hogy milyen jó a Virtu, kifizették a licencet és abból élnek most. De fontos, hogy az új alaplapokra szinte senki sem fizetett már új licencet, mert nem éri meg a sok hiba, ami a játékok és a szoftveres átkapcsolással való kompatibilitási hibák magukkal hoznak. Szóval a Virtunak rövid időn belül úgyis annyi lesz, hiszen már most nincsenek fejlesztések. Nincs miből finanszírozni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #22497 üzenetére
És az Intel IGP-je az NV drivere mögött van? Egyáltalán a W2 alkalmaz rá bármilyen specifikus optimalizálást rá, ahogy a VLIW4-es Radeonra?
Az IGP arra lesz jó, hogy egy játék azon dogozzon fel általános számítási feladatokat, ahogy az új konzolokban teszik ezt a fejlesztők. Ezeket igen gyorsan át fogják menteni PC-re. A kivágási feladatokat mindenképp, mert arra a mostani IGP-k is jók. A többi extrára majd új hardver kell.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #22500 üzenetére
Az is tény, hogy az Intelre semmilyen specifikus optimalizálást nem tölt be a játék, míg a VLIW4 IGP-re igen, és az nem fog a GCN-nel jól működni, mert más architektúra.
Hogyne látná. A dedikált GPU-d is látja még sincs rá kijelző kötve. Ezek a hardverek léteznek az OS-en belül még szoftveres Virtu mókolás nélkül is. Viszont a programok egy részét úgy tervezték, hogy az elsődleges erőforrást detektálják, és annak az optimalizálását töltsék be. Minden IGP-s rendszernek az IGP az elsődleges erőforrása, ha a kijelzőt nem kötöd rá a dedikált GPU-ra. Ha rákötöd, akkor minden fasza lesz.
Persze még száz oldalon keresztül mondhatod azt, hogy a mindenféle specifikus optimalizálást nélkülöző Intel mellett ment, de a játékokban jellemzően specifikus optimalizálásban részesülő AMD mellett nem fog! Egyszerűen köszöni szépen a GCN, de nem VLIW4 optimalizáláshoz tervezték a hardvert és a drivert.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #22502 üzenetére
Telepíted az OpenCL-t támogató alkalmazást, és nem egy fel fogja ajánlani, hogy az IGP-t, vagy a GPU-t használod a folyamathoz. Vagy akár mindkettőt, külön-külön. Ezzel két videót is kódolhatsz egyszerre, ha a VCE hardvert használod.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #22504 üzenetére
Keress a neten progikat rá. Ma már szinte mindegyik transzkódoló támogat OpenCL-t és fixfunkciós hardvereket is. A Cyberlinknek és a ARcsoftnak vannak talán a legjobb programjai erre. Ha full OpenCL-t akarsz, tehát semmi fixfunkciós transzkódolást, akkor van OpenCL-es Handbrake.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
InfiniteReality
őstag
válasz katt777 #22567 üzenetére
Az 5.1-es fülhallgatók USB-sek, egy külön hangkártyaként települnek a rendszerbe. Tehát vajmi kevés köze lesz a HDMI-n kiadott hanghoz a tesztnek...
(#22572) joshua7
Azért nem lesz ott minden, mert a DVI-on rákötött monitor digitális kijelző. Digitálisan vezérelt kijelzőknél sok beállításnak egyszerűen nincs értelme, ezért nincsenek ott. Ezt meg kell szokni.
A videokártyák vezérlőprogramja van annyira intelligens, hogy értelmetlen beállításokat megpróbál "nem odaadni".
Ha analóg módon kötsz rá egy kijelzőt a kártyára, akkor ott a VGA beállításokat kapod meg, ha DVI-on vagy HDMI-n, akkor meg a digitális síkképernyős beállításokat kapod meg. Bár szerintem a DVI és a HDMI-nél is kicsit különbözőek a beállítási lehetőségek.[ Szerkesztve ]
http://logout.hu/cikk/samsung_led_tv_tudastar_d_szeria/alapok.html
-
opeter70
senior tag
válasz katt777 #22574 üzenetére
Nálam olyan opciók vannak, hogy Letiltott eszközök megjelenítése és Leválasztott eszközök megjelenítése.
Erre gondoltál? Ezek engedélyezve vannak.
Ha nincs bedugva a HDMI kábel, akkor is ott van a HD-s lehetőség, igaz, hogy nem ilyen sok, mint nálad.
(Neked valószínű, hogy azért van 6 példányban, mert ennyi megjelenítőt támogat a videokártyád. Az enyém azt hiszem, csak 1-et.)A gondom csak az (volt) amint be van dugva a tv-be a HDMI kábel, csak 2 csatornás hangszóró konfigurációt enged kiválasztani.
De amint ezt InfiniteReality kolléga kifejtette, A HDMI két végén lévő eszköz "beszélget".
Tehát ha érzékeli, hogy a tv-mben sztereo hagszórók vannak, ezért csak ezt az opciót engedi kiválasztani.
Sajnos ezt letesztelni egyelőre nem áll módomban, mert még nincs meg a HDMI-s erősítőm, de hiszek neki.Majd ha meglesz az erősítő és akkor is csak sztereo lesz a HDMI, akkor majd megnt jövök panaszkodni.
(Remélem nem így lesz) -
opeter70
senior tag
válasz katt777 #22576 üzenetére
A most kapható házimozi erősítőknek már mindnek van HDMI be és kimenete.
Én is ilyet szeretnék venni mostanában, ha összejön rá a pénz.
Ezeknek általában van 3-4 HDMI bemenete és 1 db kimenete.
A kimenetből értelem szerűen a monitorba megy a HDMI kábel, a bemenetekre pedig többféle "eszközt" csatlakoztathatsz, pl. BD/DVD lejátszó, media player, PC, stb...De ha ha olcsóbban akarod megúszni, akkor használtan vehetsz olyan erősítőt is, amelynek csak optikai, vagy digitális koax bemenete van. Én is ilyet használok most.
(Apropó: Nem érdekel egy Yamaha RXV-396 RDS jó áron? )
Ilyenkor a HDMI-n csak a kép megy, a hang pedig az alaplapi (vagy dedikált) hangkártya digitális (SPDIF) kimenetén. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #22591 üzenetére
Arra is már mondtam, hogy ha az adott program nem támogatja az AF-et, vagy az MSAA-t, akkor azokat hiába kapcsolod be a driveren belül, nem fognak működni. Ma már rég nem olyan általános a renderelés mint régen. A deferred leképzők kapásból nem támogatják a driveres MSAA-t, míg az AF-el azok a programok nem kompatibilisek, amelyek POM-ot, vagy szoftveres megatextúrázást használnak.
(#22592) PeachMan: Ott az OpenCL-es x264. Messze ez a legjobb mindegyik encoder közül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jakuu
őstag
válasz katt777 #22600 üzenetére
Kisebb lett a latency, de egyaltalan nem oldottak meg es meg mindig kokemenyen kenytelenek dolgozni ezen a probleman, amit az Nvidia mar vagy 2 eve megoldott.
Es ezt ugy mondom, hogy teljesen partatlan vagyok ebben a kerdesben, viszont igencsak elegedetlen, mikozben nap mint nap tapasztalom ezt a problemat, ami egyaltalan nem szunt meg.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #22600 üzenetére
A Rage-en nézted az AF-et, ami nem támogatja a felülvezérlést, mert a szoftveres megatextúrázás shaderből fordít. A metaadatokat tartalmazó textúra alapján maximum 4xAF-hez szükséges texeladattal térhet vissza a valós textúrából a shader, de azt is szoftveresen kell elvégezni, vagyis nem a textúrázók szűrik az AF-et (ezért kerül már a 4xAF is 70%-os teljesítményvesztésbe). Nyilvánvaló, hogy olyan dolgot állítottál, ami még Carmack szerint is kivitelezhetetlen. Nem mondom, hogy tévedhetetlen az öreg, de a saját motorjára csak van rálátása, hiszen ő írta a megatextúrázó minden egyes sorát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jakuu
őstag
válasz katt777 #22607 üzenetére
Nalam tobb mindennel. Pedig en egy kifejezetten eros geppel rendelkezem. Nem holmi APU-val rendelkezo konfignal vagy osregi geppel.
Vicces amikor azt latom peldaul atvezeto videoknal, mint ha valami nem lenne rendben az objektum utkoztetessel es mintha a megjelenitett objektumok osszeakadnanak es ideges rangatozasba kezdenenek lol -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #22607 üzenetére
Itt már csak az a kérdés, hogy a Rage-ben a metaadatok nélkül a driver mégis hogyan találja meg azokat a texeladatokat a rendszermemóriában, amelyek kellenek a hardveres anizotrop szűréshez.
(#22608) Jakuu: Mint mondtam a mikroakadás ezernyi dologtól lehet, és ha a GPU-s szempontból a megnövelt pufferméretekkel ezt megoldották, akkor az csak arra a mikroakadásra megoldás, amit a driver okozott. De ha mástól akad, akkor arra nem jelent megoldást. Amit az AMD még csinál az az AFR frame packing, de az csak a CF-re lesz hatással. Egy GPU-ra semmi változást nem hoz, mert az Anandtech is kimérte, hogy az teljesen rendben van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #22624 üzenetére
Az a baj, hogy egy driver semmivel nem tudja megcsinálni. Hiányzik neki az az információ, hogy a rendszermemóriában tárolt textúrákból mely texeleket kell átmásolni a VRAM-ban tárolt fizikai textúrákba. Ez itt a probléma. Nem véletlen, hogy Carmack saját AF rutint épített a Rage-be, mert a driver nem kapja meg a címfordításhoz szükséges információkat.
Amit állítasz az technológiai képtelenség. Nem, hogy gyakorlatban, de már elméletben is lehetetlen megcsinálni. Azt nem tudom, hogy mit láttál, de tekintve a fenti dolog kivitelezhetetlenségét, jobban el tudom képzelni azt, hogy szimplán csak a tudat alattid hitette el veled, hogy valóban történt változás. Ennek legalább van konkrét pszichológiai magyarázata.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #22626 üzenetére
Én meg elmondta sokszor, hogy driverből állított AF semmit sem ér a Rage alatt, mert szoftveres megatextúrázást használ, vagyis a hardvernek a driverben állítható AF szűrése nem működhet, mert az ehhez szükséges textúraadatok nincsenek ott a VRAM-ban, a rendszermemóriából pedig nem tudja azokat megszerezni a shaderes címfordítás nélkül.
Úgy fogd fel ezt az egészet, hogy azok az adatok, amikre a drivernek szüksége van az AF-hez nincsenek benne a videomemóriában. Adat nélkül pedig lehetetlen dolgozni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
katt777
félisten
válasz katt777 #22680 üzenetére
Utánanéztem, nV + Intel kombón is ugyanilyen szar a Crysis 3, szóval nem az AMD sara. Amúgy megnéztem a "7%-os gyorsulás"-t Metro LL-ban: 13.4: 35.8FPS, 13.6b2: 35.8FPS, 13.8b: 35,62FPS maximális grafikai beállításokkal, Px nélkül 1280x1024-ben, kihajtott VGA-val. Ennyit meg az új meghajtóról.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
bozont
veterán
válasz katt777 #22681 üzenetére
Nekem a BF3 szépen gyorsult tőle, legalábbis a min fps biztos, 40-ről 55-re, gondolom az átlag és max is, de a vsync miatt erről nem tudok nyilatkozni. Viszont volt egy fagyásom, de hogy ezt az új driver vagy az oc okozta, az majd a további használat mellett kiderül.
Meg a Deus Ex-et próbáltam még, azt is gyorsabbnak érzem, bár fps-t azt nem néztem.mod.: A 13.2b7 catáról váltottam.
[ Szerkesztve ]
-
Whit3Rav3n
senior tag
válasz katt777 #22697 üzenetére
Nálam az új driverrel az egyik kártya csak 1x-es pci-e-ben ment crysis 3 alatt meg egy pár más game-ben, nézd meg hogy nem ez a baj nálad is.
A gyári profilokat sosem mutatja hiszen minek, az a figyelmeztetés arra utal hogy már van gyári cap profil hozzá biztosan akarsz-e módosított profilt létrehozni hozzá. Ha akarsz akkor egyszerüen leokézod és módosítod ahogy akarod.
-
Whit3Rav3n
senior tag
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz katt777 #22697 üzenetére
Hulladékul megirt kódon nem tudnak csodát művelni az AMD driverírói.Ki tudja mit számoltat fusiba AMD videokártyákon a kedves crysis csapat... azt is kinézem belőluk hogy bitcoint hasheltetnek.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #22697 üzenetére
Ilyen egy játék profilja a CAP-ban:
<profile Area="UDX" Usage="Halo3" Notes="Halo3">
<value Property="Version">1</value>
<value Property="MTShaderCompile">False</value>
</profile>
<application Title="Halo3" File="halo3*.exe">
<use Area="UDX">Halo3</use>
</application>
Nyilván nem lehetetlen ezt szerkeszthetővé tenni, de mit tudnál ezen állítani?
A property versiont nyilván nem tudod, mert nem tudod, hogy mit takar az 1/2/3/4/5/6 beállítás. Az Area az megint egy érdekes kérdés. Az UDX az egy rutin, de nem tudod milyen rutin van még. Egyedül az MTShaderCompile, amiről rájöhetsz, hogy a többszálúsítás, de azt meg nem érdemes piszkálni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#68216320
törölt tag
válasz katt777 #22709 üzenetére
Mindegyik kártyám teljesen referencia felépítésű (2GB-os HD 5970). Gyártó oldalára fel van téve ugyan egy Catalyst, de azzal sem jobb a helyzet. Jelenleg csak a 12.8 és 13.1 driverek tetszenek. Valahogy gyorsabb velük minden. Van itthon több ilyen kártya is, hátha az a gond, de nem. egyszerűen furák ezek a driverek nvidia után. Mind1, win7 alatt most elvagyok a 12.8-al.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #22709 üzenetére
A számok minden bizonnyal a shader fordítónak mondják meg, hogy az adott játékból milyen utasításszavakat fordítson. Ez a párhuzamos végrehajtás szempontjából lényeges.
A grafika minőségét egy driver képtelen változtatni, mert a DX10+ program visszautasítja az erre vonatkozó próbálkozásokat. Gondolom észrevetted már, hogy sok DX10+ programot nem lehet moddolni, mert le van védve ez ellen.
Amiket a driver változtathat az a shader feldolgozás pontossága (a GCN architektúránál gyakorlatilag nem éri meg, mert magas pontosság feldolgozásra van tervezve), a szűrés minősége (de ezt te is módosíthatod), illetve lecserélhet bizonyos formátumokat, amire szokott is példa lenni, mert az Xbox 360 HDR formátumát a PC csak a DX10-től támogatja, így a fejlesztők egy másik formátumot használtak PC-re. Ezt a driver visszacseréli a konzolos jobb eredményt adó formátumra (de az AMD ezt is kikapcsolhatóvá tette, ha te erre nem vágysz).[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#00137984
törölt tag
válasz katt777 #22755 üzenetére
Nálam a HDMI-vel nem sikerült a képfelbontást tökéletesre beállitanom. Catalystban is állitottam, de jónéhány régi játékomnál nem volt meg a teljes képernyőm. Átválltottam DVI-D-re, és minden ilyen játékomnál megjavult a képarány. A monitoron van 3.5mm-es jack csatlakozási lehetőség akkor nem gond, vagy külső hangforrás (aktív hangfal).
[ Szerkesztve ]
-
Thrawn
félisten
válasz katt777 #23376 üzenetére
1. Miért az eltávolítót használtad, miért nem a vezérlőpulton keresztül a programok hozzáadása/eltávolítása menüből törlöd le a drivert?
2. VRAM korlátozó? Életemben nem hallottam még ilyenről, meg arról sem, hogy a sok RAM bajt okoz. Virtu? Az az ördögtől valóDifferent songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Thrawn
félisten
válasz katt777 #23394 üzenetére
Uninstallerrel csak akkor törölgess ha a sima eltávolítás nem volt elég, azaz nem "Szabványos VGA adapter"-t látsz az Eszközkezelőben. Mondjuk nélküle is letakarítható mindegyik driver közvetlenül az Eszközkezelőből: Eszköz eltávolítása -> Törölje az eszköz illesztőprogramját - itt ezt be kell neki pipálni. A műveletet addig kell ismételni ameddig egy szimpla szabványos VGA adapter nem marad a helyén. Opcionálisan CCleaner is bevethető de csak a fentebbi műveletek után, ami sok újraindítással járhat.
10b2 driverről még nem hallottam.
A sok régi játéknak az a baja, hogy régi. Más nem, csak régi. Az, hogy ezeket már nem támogatják rendesen véleményem szerint nem a gyártók hibája, a játéknak kellene lépést tartania a korral, adjanak ki hozzá patch-et (tudom, nem fognak de ez lényegtelen). Egyébként sem várhatod el a hibátlan működést egy olyan hardveren, ami még csak elméletben létezett akkor amikor a játékkal játszottál.
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
zannor
tag
válasz katt777 #24403 üzenetére
Köszönöm! Megpróbálom azzal is.
Hozzáteszem, hogy ha újraindítom gépet, akkor lefut normális sebességen a 3D Mark 11 teszt vagy egy adott játék, DE ha utána belépek a ccc-be (csak belépek, nem állítok át semmit sem),majd elindítok egy tesztet vagy játékot, akkor már csak 300 Mhz-en működik.
Próbáltam tuningolni is (afterburner, asus tuning program), de hiába állítok be alacsonyabb vagy magasabb órajelet, fogja magát és beáll 300 Mhz-re.
Ismerős probléma valakinek?
-
FoLey-v
addikt
válasz katt777 #24459 üzenetére
Egyszer kipróbáltam a Windows 8-at éppen egy régi Socket 939-es gépen jól muzsikált,stabil is volt,meg ha driver problémám volt akkor trükköztem,ahogyan felraktam az ATI 10.2-es drivert X1950GT-re és semmi gond nemvolt,de visszatettem a 7-et,mert úgy éreztem,hogy még korai a használathoz,azóta csak 7-et használom még az új gépemen is,pedig terveztem a 8 felrakását,de pár embertől hallottam,hogy a régi gamek nem jól futnak.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
-
TheProb
veterán
válasz katt777 #24498 üzenetére
Ezt hogy érted pontosan, hogy cpu limittel teszteltem-e? Nekem eddig a techkalauzos teszt volt a referencia, majd a saját mérésem, relatív használható driverrel és friss op.rendszerrel. Mikor megvettem a gépet sok drivert próbálgattam, köztük dell félét vagy béta drivert is, ezek közül egyedül a 13.9-es offical volt a használható a többi használhatatlan fps-eket csinált. Akkor ez lett a legjobb eredményem ami közel volt a TK-s teszthez már.
Viszont most írni akartam, hogy felraktam a moddolt ati drivert amit Abu85 is linkelt és ezzel meglepően jó eredmények lett, Cloud gate és firestrike alatt még jobb lett, mint anno a 13.9-el:
Egyébként most a 3 teszt 3 eredménye közül azt tudom, hogy a firestrike releváns a játékos teljesítmény mérésre úgymond (leginkább). De most az hogy lehet, hogy 1ik tesztben hol pl a cloud gate többet, másikban a firestrike vagy ez hogyan van, hogyan lehet következtetéseket levonni, ezt tudja vki?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #24500 üzenetére
NV-ből is őket érdemes választani. Ez nem a gyártó ellen megy, hanem cégpolitika, hogy bizonyos notikra nincs gyári support. Ha akarsz, akkor nem válogatsz a notigyártók között, hanem olyan terméket veszel, amire van.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs