Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz totyax #17950 üzenetére

    Az MLAA 2.0 az SMAA. Ugyanaz az elve. Keresi a subpixel pozíciót, vagyis az eredeti MLAA-hoz képest ez a javulás. Jelenleg a subpixel pozíció keresése tudja a legkevésbé mosni a képet. Persze ahogy mindig megemlítem csodát nem lehet tenni a végső kép adataiból. Gyakorlatiatlan a mai driveres AA-k úgy működnek, hogy veszik a végső képet, és abból az adatból próbálnak jobbat alkotni. Logikus, hogy ez mennyire nehéz.
    Ha már beépítik az MLAA-t, vagy az FXAA-t, vagy akármelyik post-process AA-t a játékba, akkor teljesen más a helyzet, mert a fejlesztő el tudja látni a rendszert subpixel adatokkal, illetve meg tudja azt csinálni, hogy a HUD-ot és a kép különböző részeit a post-process szűrő hagyja ki. Ez már nagyságrendi változás. A driverből viszont ilyet nem lehet csinálni, mert minden játék máshogy működik, vagyis általános érvényben az a közös bennük, hogy mindegyiknek van egy végső képkockája. Ezt dolgozhatja fel a driveres megoldás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák