Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • azigazforest

    csendes tag

    válasz anagylevin #1632 üzenetére

    Lesz innováció hidd el, mert ennek a tevékenységnek a sikere demográfiai és morális tényezőktől függ. Erre Bnet is rájött már. Legutóbbi szaktanácsadói képzésen azért a leghosszabb előadás etikai kérdéseket feszegetett - hogy ne verd át az ügyfelet. ennek ellenére érzek ellentmondást ebben a törekvésben és az üzletfejlesztési célokban.

    Ha én jól csinálom, nem érdekel a többi. Én tudom, hogy csak olya munkatársat tudok megtartani, aki ugyanjgy gondolja. Nincs szükségem a tetszelgők, szélhámosok ideiglenes egységeire és a néhány elégedetlen ügyfélre.

    A tanácsadó feladata az, hogy eloszlassa a ker. TV-k tévhiteit. Na ez az, amit ügyesen és korrektül is lehet csinálni. Az a véleményem, azon a fázison túl vagy, hogy rájöttél, mennyire jó a UL. Csoportosíthatod az ügyfeleidet kellemes és kellemetlen ügyfelekre - akikkel könnyű kötni és akikkel nehéz. Először keresd a könnyebbet, hirtelen megjavul a kötési arányod :)

    Ne csinálj csalódott ügyfeleket, a saját szerződéseden tapasztalj ki mindent!

    +1
    Legyél nyitott nem csak UL termékekben gondolkodni (NYESZ, pénztárak, tőzsde, bef alapok), hogy legyen összehasonlítási alapod a befektetések terén.

Aktív témák