- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Azt mondod, amit én is, hogy az eredő erő azért volt akkora, mert EREDŐ volt. Nyilván más lett volna, ha nem áll a target autó, hanem mozog, és pont az erő irányába. Az eredő erő sokkal kevesebb lett volna, a mozgás miatt a target előrevetődik és csillapítja a rá eső erőt, magyarul átalakítja mozgási energiává, és túlélik.
Másik példa: két autó megy 50-nel, az egyik bemegy a másik elé a kereszteződésben merőlegesen, és a második nekimegy oldalról. Majdnem fel fogja borítani, mert az elsőnek a másodikhoz képest nulla volt a sebessége, és nem volt az irányába mutató erővektor. Tehát nem volt ellenerő (max. a tömeg tehetetlensége, és a súrlódás a 4 gumin). Annyiban szerencsésebb, hogy mivel mozgásban volt, a test mozgási iránya elmozdul, ezzel átvéve és csillapítva az energiát, amit az első adott át neki. Ha áll a második, sokkal rosszabbul jár.
Még egy észrevétel: Pl 180-al csapódó autó az 50-el halado kocsiba pontosan megegyezik ugyanazon autó 130-al csapódik 0-s kocsiba, mert 130 és 0 között és 180 és 50 között is 130 a különbség - a különbség valóban ugyanaz, de a lendület nagyon nem! A lendület viszi tovább az agyadban és a szívedben (és minden más szervedben) a folyadékot, vért, ami menni fog tovább ha kell, ha nem. 180-nál már borítékolhatod, hogy szétfröccsen belül valami, mert nem bírja ki a robbanásszerű nyomásemelkedést. Kisebb sebességnél (még ha a különbség ugyanannyi is), kisebb a lendület, kisebb erőhatások érik a szervezetet. És a két kocsi is sokkal nagyobb deformációt fog szenvedni ugyanezen törvények miatt, ha nagyobb sebességgel (nem különbséggel) csapódnak egymáshoz.
Szada85:
Igen, igazad van. A fiam 10 éve kempozik, mellette zeneiskolába jár, most megy zeneművészetibe középfokon. Tudja, mi az önmérséklet, kitartás és küzdelem. De én is voltam fiatal, most sem kell a szomszédba mennem vagányságért, és lesz úgy, hogy az adrenalin győzni fog a józan ész felett. Úgyis lesz. Akkor jön majd jól a nagy kocsi. De elég hozzá egy drogos vagy részeg barom is, aki hátulról belemegy 170-nel a Szentendrein...
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...