- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz majestic #38365 üzenetére
Hány évet lesz kb nálad? Ha gari lejárta után is tervezed megtartani, 1500 legyen inkább a minimum fordulat (pl. S-ben, de tojással a pedál alatt), alacsony fordulaton elég sok korom képződik, ha hirtelen nagyobb gázt adsz. Maga a táv jó lenne, de ha a városozásban sok az elindulás-megállás, nem annyira ideális. Esetleg egy elm327+Carly app jó lehet, ha hosszú távon figyelni szeretnél a DPF-re. Utóbbi abban lehet segítségedre, hogy ha látszik a folyamatban lévő regenerálás, nem állítod le a motort.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz majestic #38373 üzenetére
Kicsit keress utána, én csak futólag néztem meg, elvileg az olcsó ebayes elm327 is jó lehet, de nem biztos. A legnagyobb kérdés, hogy pl. egy torque tud-e releváns dpf adatokat olvasni vele, vagy kell a drágább szoftver és drágább diag dongue Maga a regen hatékonyabb, ha közben nem alapjáraton, hanem fordulaton jár, menet közben pedig a motortérben sem lesz olyan forróság, tovább bírják a műanyagok, szigetelések, gumi alkatrészek, stb stb.
-
H.Ezredes
őstag
válasz majestic #38865 üzenetére
~100-200E Km a bicikliláncos vezérlést cserélni kell ugyan úgy..... Ha nem hullik szét a vezérlés akkor akár többet is... De a Magyar utak legyalázzák a futóművet is rendesen...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz majestic #38870 üzenetére
Semmi. A legjobb 4 hengeres diesel. Kulturalt a jarasa, mar-mar dorombol, csondes, megy, mint a veszedelem, megbizhato, soha nincs vele semmi problema, nem szokott grillpartysat sem jatszani, es a dupla kipuff miatt egyebkent is respectet erdemel.
De azert a 0-100 az inkabb 7.5s.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gsx-rr
veterán
válasz majestic #38876 üzenetére
Méltatlan egy ilyen motor egy ilyen autóhoz. Én már leírtam a tapasztalatom igaz F10 520d-vel ami új volt 7000 km-el kaptam próbára,de 2 nap múlva visszaadtam .320d-t váltotta volna a családban. Az égész valahogy nem kulturált ,és nem csak a motor hangjára gondolok ,hanem ahogy pörög ,ahogy viselkedik amikor egy kanyar előtt leveszem a gázról a lábam és utána ki akartam gyorsítani ,ugyanaz a késedelem ,mint egy E90.-nél. Azzal is csak úgy tudok járni mikor nálam van ,hogy sportba teszem!
Kívülről is gáz a hangja.pont tegnap néztem az E osztály tesztjét 220d, ott is fejét csóválta a pasi ,és egyedül ezt a negatívumot tudta felhozni az autó rovására.
Nem fikázni akarom az autód ,legyen sok örömed benne ,de én ilyen motorral biztos nem vennék 5-ös szériát ,ha a pénz számít akkor előbb vennék 3-ast egy 30d-vel.
-
MPowerPH
félisten
válasz majestic #38876 üzenetére
Sokkolo, hogy 100 -nal mar az 5. -et keri. Nem cinizmus, de en is azon a velemenyen vagyok, amin Gsx-rr. Egy 5er -hez nem biztos, hogy ez a jo valasztas. Ceges autoknal meg okes, mert orul az ember, ha beleulhet egy 5er -be, meg ha a legkisebb motorral is, meg fapad(nem tudom a Tied milyen felszereltsegu, lattam mar 20D -ben is ejjellatot...), mert nem fizet erte.
Aztan majd az ido eldonti, F10 -ben katasztrofa volt ez a kombo. Nem a G30 -al van a gond... Finoman szolva, nem ezek a piac legjobb diesel motorjai. Sot, a 4 hengeresek kozott sok jobb van.
Bar! Miert nem E-Klasse lett? Engem megfogott, es azota sem birom elengedni a gondolatot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
szőröscica
addikt
válasz majestic #38952 üzenetére
Nem láttam a videót, így nem is akarok beleszólni, de az tuti, hogy lakott területen én soha nem állatkodok. A múltkor a Vácin egy kóbor kutya szaladt át az úton, egyszer csak megjelent, satuva tudtam csak megállni. Pedig az jól belátható, 2*3 sávos, azt hinnéd, hogy nyugodtan elrúghatod komolyabban egy pirosnál, semmi baj nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz majestic #38952 üzenetére
Vezetésben !!! 600 ezer balesetmentes km van mögöttem az elmúlt 8évben.
Az én baráti autós körömben több bajnok is van (Országos rallye,vagy Magyar Timeattack )
Amig te videojátékokat linkelsz én mutatnék valami mást, pár videót amit megéltünk.
1.[link]
2.[link]
3.[link]
4.[link]
5.[link]
6.[link]és igy tovább linkelgethetnék egész este.
-
Highend55
tag
válasz majestic #38966 üzenetére
Erre komolyan büszke vagy,hogy 2évig 0 tudással vezettél jogositvány nélkül?Mi ezt jogositvány megszerzése után kezdtük.
"Speciális" páv 1 el kitörölheted a hátsód! Hogy miért? Majd ha kijössz pályanapra megtudod !
És még valami : Amit te megkapsz céges autóként az adófizetők pénzéből mi azért megdolgozunk !
Szép napot ,remélem cserére érettetek ! És tudod kit küldjél börtönbe ? A roma "felettesed" aki évek óta szétlopja az országot ![ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz majestic #39174 üzenetére
Cserelj benne olajat. Az meg mindig majd bejaratos stadiumban van, es az olaj benne ennek koszonhetoen erosen 'szennyezett', plusz valszeg az olajszuro is tele van.
Na meg evente egybkent is illik cserelni.Ha ennyire keveset hasznalod, akkor miert diesel?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz majestic #39174 üzenetére
Már leírtam,hogy 2000Km után csere és utána 10.000Km után mindig....
(#39179) Xero
Ezt a kérdezd le kinti dolgot miért erőlteted ? Ha nem a BMW-hez vitték be nincs is benne a rendszerbe ( ÉS AZÉRT MERT NINCS BENNE NEM JELENTI AZT,HOGY SZERVIZELVE SE VOLT ) Ami lényeges viszont !!!!!! Ha van egy kiszemelt példány azt el kell vinni állapotfelmérésre !!!!!!!!!!!!! Szépen gépre van rakva hibatárolók olvasva élő adatok nézve pl porlasztók DPF hőmérséklet stb görgök szíj vízpumpa szíjtárcsa ellenőrzése futómű ellenőrzése ( átrángatása) fékek ellenőrzése stb... Aki egy ilyen kocsinál sajnál 20.000 Ft-ot egy teljes átvizsgálásra arra nem tudok mit mondani.... ( ráadásul pl mi egy vásárlás után az első szerviznél vissza is adok az átvizsgálásból,hogy mindenki jól járjon.... )
(#39122) Silent77
Az állapot , felszereltség sokkal sokkal lényegesebb mint a szín.... Ne színre keress..... Benzinesre ugyan úgy kell költeni... Ezekben már közvetlen befecskendezéses motor van... Olyat néznék aminek gazdag felszereltsége van és az állapot a döntő de ilyen autót nem szabad átvizsgálás nélkül venni. Kell költeni rájuk ezeket számításba kell venni,hogy a fenntartásuk nem kevés...
(#39152) Newlachka
Látatlanba nehéz kérdés.... Mindig az adott kocsi állapota dönti el illetve az igények.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Hikvision
senior tag
válasz majestic #39256 üzenetére
Ha azt mondták, hogy bontani kell a kárpitot, akkor nyugodt lehetsz benne, hogy csak úgy lehet megcsinálni normálisan. Ott van tőlük a patentdepo 10-percre, gyáriból kapsz mindent, ha nem akarod visszarakni a régivel, bár ha még nem volt leszedve akkor nem lesz semmi baja, mondom ezt úgy hogy zörgés mániás vagyok.
Ha így akarod hogy gyorsan is csinálják, és minimális bontás nélkül, akkor a végeredmény olyan lesz amilyet nem szeretnél, hidd el én pár fóliást már végigjártam. E90-nél az oldalkárpit tetejét elég volt kipattintani, illetve a kalaptartó egy részét.
20 éve a PH-n.
-
-
válasz majestic #42178 üzenetére
Nincs itt senkinek G30-a rajtad kívül, az a 20d 2015-től van, szerintem a 2 F36 is régebbi, ami itt van. Ebből kifolyólag semmilyen hosszútávú tapasztalat nincs velük. A te pénzed, a te értékvesztésed, kalkuláld ki előbb magad és járj utána hogyan jössz ki ebből pénzügyileg és utána talán egyszerűbb mérlegelni a döntést.
[ Szerkesztve ]
-
Anubris
őstag
válasz majestic #42183 üzenetére
A G30-ban nem az a motor van ami az elődökben. Ami kiszokott gyulladni, meg elszakad a vezérműlánc, az az N47D20, de már az F10 széria közepe fele azt is cserélték B47D20-ra, a tied, B47B20 egy még újabb változat, 2017-től van a kocsikban azt hiszem.
Kétlem, hogy sok tapasztalat lenne arról, hogy ez a motor mennyire megbízható, milyen problémái vannak stb. De szerintem egy 150.000-ig sok problémád nem lehet vele, utána meg úgyis eladod gondolom.
Mi sima 5 év/100.000km service inclusive-val vettük, bár hozzáteszem nekem az adásvételiből az jött le, hogy a rejtett hibákat nem állja a BMW.
Amire sokan még itt panaszkodni szoktak a fórumon, hogy a négyhengeres dízel szar a hathengereshez képest.
Én mikor az X3 20D-t próbáltam amiben ugyanez a motor volt, a 30D-hez képest csak a teljesítményben vettem észre különbséget. Meglepően kulturáltan és csöndesen járt az a motor is. Lehet a régiek rosszabbak voltak, nem tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...