- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Ebben 200E Km volt de már nagyon-nagyon ráfért a takarítás.Minden szívócsatornában/szelepen nagy lerakódás volt. Alap esetben benzinesen 100-150E Km között illene megcsinálni. Gyakorlatilag aki nem csinálja meg csak magával b@szik ki hosszútávon
Egyenetlen alapjárat / bedadogó motor
Teljesítmény csökkenés minden fordulatszám tartományban
Fogyasztásnövekedés►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kardkovacsi
senior tag
Így, így. Annyit tegyünk hozzá, ha sokat jársz rövid távra meg néha hosszúra akkor jó opció még egy PHEV is, ha nem akarsz két autót fenntartani.
Amúgy nálam is ez az egyik blokkoló tényező, hogy kevés a rendes gyors töltő a országban. Elvileg indul egy újabb IONITY program aminek a keretében 3x annyi töltőt fognak lerakni mint amennyit eddig. Ha ebből indulok ki akkor az még 10-12 az országban. Ebből talán jutna az M3-ra is amerre gyakran járok.