Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz chess001 #58609 üzenetére

    Nem a realitás talaján maradsz... Mind1 mi van neked legyen igazad !!! :D Én elmondtam,hogy milyen VALÓS !! teljesítményt tudnak a 30i motorok padon is mérve gyáriba és tuning után de te ledegradálsz mindent,hogy matrica ragasztás.... A te nagy tuningod a tengely meg a rövid diffi.... Fú ez azán nagy tuning.... Mitől kevesebb az ha valaki felrak egy 6 leömlőt + egyedi rendszert onnantól ha írat rá egy programot ha kap egy K&N betét plusz a gyári légszűrőház kap egy plusz légbevezetést. Ez mind a semmi és a te tengelyed meg rövid diffid a király ?????? Leírtam,hogy 2 külön E46 30i gyáriba mindkettő ~210Le környékét tudta tuning után tudták a 250Le-t 2 külön autó két külön km ugyan azok a módosításokkal és külön programokon. Ez a valóság. Amit leírtál tengely az még dob ~15Le-t így hozza a ~265Le / 350Nm-t az mióta = a 286Le / 440Nm-el ? Persze legyen gyengébb az is 20Le-vel a gyárihoz képest akkor is a nyomaték egy ~80Nm-el több.... És,hogy ezt a teljesítményszintet elérd a 30i-n beletoltál máris majdnem 1 gurigát :C Nem életszerű egyszerűen amit leírsz..... Mert te nem mondtad mennyiből.... Ja ilyen óvodás szinten nem mondtad ha 10millió akkor 10 millió de tudni fogja a V8 40i-t és kész nem ? ugyan már... :D Aztán mikor a 40i csak kap egy programot meg egy normális leömlőt akkor sehol nincs a hegyezett 30i...

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák