- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cxgrav
senior tag
Ha csak biztonság kedvéért volt cserélve a lánc mondjuk 200k km állásnál, akkor én azt mondom, hogy nem kell aggódni, amennyiben az olajcsere periódusa szépen be van tartva és szinten is van az olaj. Persze ha 10 ezer ft a vezérműtengely és műhely is rendelkezésre áll, akkor menjen a csere Ártani nem árthat.
Én már láttam "felrobbant" 30d motort, de abban évekig nem volt cserélve olaj és 190-nél könyökölt ki az 5. hajtókar a blokk oldalán. Csinált rendetlenségben a motorban Az egyik vezérműtengely kb 6 fele tört.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac