- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz MPowerPH #33022 üzenetére
"A manualis valtok egyebkent sem birnak el nagy nyomatekot, ezert a nagy turbos benzinesekhez es a dieselhez sem lehetett mar kapni egy ideje."
Ja.. azért van manuális (igaz, szekvenciális) váltó az 1000 lóra húzott turbós (benzines) egyes golfban is stb... Minden csak anyagminőség és méretezés kérdése.
" Varom, hogy lemerd az M3 -asodban, hogy 100-rol mit lep 200-ig es 240-ig. Gondolom olyat hajtasz, mert nagyon ismerheted a kommentjeid alapjan. "
Jajj, mert most neked futotta egy 300 lovas autóra másnak meg nem feltétlen? És mégis kit érdekel, hogy mit lép 240 ig? Téged. Oké. Van élet azon felül is, hogy 100-240 hány tizedmásodperc. Tipikusan a faszméregetés, FPS méricskélés stb.. kategória[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban