- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Fotók, videók mobillal
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mebírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
Mindenképp vinném szervizbe vétel előtt, csak arra próbálok szűrni, hogy mi az amit alapból kerüljek, amire ránézésre /első próbára azt mondjam, hogy felejtős, így talán megspórolok egy két kört.
Az alap koncepció, hogy a jelenlegi autóm ( Volvo S80 T6 ) méretéből/teljesítményéből adódóan szereti a bendőjét. Ez ilyen aki lovat tart, vegyen zabot is. Kellene egy kisebb rohangálós autó, értelmes áron. Mivel ezt sem igazán használom ki, így megfordult a fejemben, hogy helyette esetleg valami. Általában ezt is max ketten használjuk, tehát egy E46 méretű autó bővel elég, és akkor nem kellene két autót tartanom.
Azért gondoltam "öreg dízelre", mert a CR/PD motorokban több rizikót látok, abba igazából akkor érné meg befektetni ha 100k km alatti és tényleg sokat megyek vele. Na annyi keret most nincs, hogy bevállaljak egy ~3 éves 3-ast/S60-at vagy hasonlót, hitelezni meg nem nagyon akarok, max pár százezret.
És mennyit spórolnék vele? Tavaly 27 000km szaladt a Volvoba, az a 11 literes kombinált átlagommal és 430-as benzinnel számolva ~1 250 000. Ha vállalok egy "öreg dízelt" amivel eljárok 430-as gázolajjal 7 literből, akkor évi 450 000 zsebben marad. Az már azért majdnem havi 40 000 megtakarítás.
A mutyis gázolajat úgy kell érteni, hogy kamionozok és ha nagyon szükséges, akkor beállok a kútoszlop másik oldalára személyautóval és mehet egyből pisztolyból. Szóval nem ismeretlen eredetű, 30 éves acélmarmonban hozott Józsi bácsi által a mezőn az MTZből kitaknyolt szemétre kell gondolni. Ha csak egy kicsit okosítok, akkor is már havi 50-55 000 zsebben marad, a jelenlegihez képest.
Az alkatrészáraktól nem tartok annyira. A mostani hat hengeres bi-turbóhoz képest nem hiszem, hogy vészesen többe fájna.[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Politika
- EA Sports WRC '23
- Napelem
- Fotók, videók mobillal
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Makett, makettezés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek