Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #45638 üzenetére
Én mondjuk fiatalabban is vettem és most sincs benne valós 200e se... Az igaz, hogy enyém szinte fapad, lehet, hogy az extrák berakása nem tesz nekik jót.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
majnkopf
tag
válasz MPowerPH #45641 üzenetére
lehet más sem fog vele évenkénti 150ezer kilométert belerakni és jó a bmw, mert nem kell havonta fél misit szervízben hagyni. Én azt nem értem ha ennyire szar a BMW hogy minden szegletére találsz sokkal jobb példát más márkás autóban akkor miért nem olyat veszel és miért BMW-zel? vagy netán összességét nézve mégis csak jobb egy BMW csak 1-1 pontjában találsz hasonló minőséget más márkánál?
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz MPowerPH #45641 üzenetére
Szerintem meg pont erről beszélünk! Egy autót az összbenyomás alapján ítélünk meg. Lehet jobban viselkedik az úton egy Octavia(amit kétlek) ,de ha már akkor belehánynék amikor beleülök ,mert meglátom ezt a prosztó belsőt nekem már tökmindegy milyen lesz utána.
Amúgy meg simán el lehet lenni egy CCC-s Navival is ,szerintem sokan megelégedéssel használják. Ha van benne usb foglalat akkor vállalható.Főleg ,hogy amelyikben nem alap zene van az elég jól is szól. Nem mindenkinek vannak ilyen jellegű igényei.
Octaviában kíváncsi lennék milyen audió rendszer van összevetve egy E90-el. De biztos vagyok benne csúnyán elvérzik.
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45638 üzenetére
Azért egy 2011-es autót hasonlítasz egy 2006-os coupe-hoz. A hangszigetelés,hogy is lehetne jobb a 3-as coupe-ba?????? A két autó igazából összehasonlíthatatlan..... Egy 2011-es E90 el nem tudom mi a problémád.... Az ülés neked nem megfelelő rendben van van ilyen. Nekem pl semmi bajom az E90 sport üléseivel nagyon jól ülök benne és tart. Nyilván nem vagyunk egyformák... Az,hogy érintőkijelzős a 2011-es octavia.... nekem jó a 2011-es E90-be a gyári CIC rendszer is ( De ha nagyon akarod lehet frissíteni NBT-re CIC-ről ma jelenleg nem kerül már annyiba mint ~1 éve egyre olcsóbb NBT-is berakni...) DSG... A valós váltási időben a gen 2. 6HP nagyjából tudja
"Actual Up-shift time for the VW DSG and PDK may be closer to 200ms."
gen 2. 6HP elég masszív és erős váltó.... Ráadásul szoftveresen még van benne rengeteg dolog.... BMW-be sokkal több a potenciál ott a motor / váltó amivel lehet szoftverelni és még jobbá tenni ott a fedélzeti rendszer amit simán lehet frissebbre cserélni. Amelyik jó E90-be én nem hallom,hogy szét akarna hullani azért... :/
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #45643 üzenetére
Az E90 szedán, ott nincs az ablaknak hangja, cserébe ott a keret, bénábban néz ki... Nekem azért light packet van benne-kanyaros xenon, kilincslámpa. Azért már van változás, mert M-packet is utólag kapott, 17+18as felniket, sportülést, sportkormányt, futóművet, volt 335i fék is alatta, nem egy nagy kaland személyre szabni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
veterán
-
veterán
válasz MPowerPH #45691 üzenetére
Már mindegy, látom túlment rajta a topic, csak most olvastam vissza tegnap reggeltől. Szomorú volt látni, hogy egy skodában ülve osztod itt az észt a bömösök ellen. Nem is tudom, hogy lehet BMW001 a nicked... vagy miért nem beszélsz úgy, hogy méltó legyél rá, ha már ezt használod. A többi meg humor volt
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #47397 üzenetére
Ha jó a váltó és minden körülötte annyira nem szar azért....
Olajat kell cserélni a rendszerben egyébként ha nem volt az alap.... Ha kuplung és minden más is jó olyat vált,hogy leszakad a hátad..... De lehet rajta javítani pl egy ilyennel [link] Persze ez mellé egy remap is dukálna és máris más lenne a kép
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #47399 üzenetére
Mást ne várj egy E60 M5-től.... Ha a leggyorsabb váltást akarod hátba fog rúgni.... Most azt akarod,hogy gyors csúszásmentes váltásod legyen vagy lagymatag fos ?!?!?! Itt még a 2 együtt nem megy.... Vagy milliókat beleköltesz veszel rá pl egy E60 M5 kézit és úgy alakítasz át mindent.Vagy M3-as váltót és átalakítasz mindent ott ugye 1-1 be nem megy fel....De ez időbe pénzbe energiába nem igen éri meg.... Soha nem volt más az M5-M6 Ha nem tetszik akkor nem szabad megvenni mert akkor is ilyen volt amikor kijött a gyárból.... A váltó szoftver van még azzal tudsz játszani meg a motorral is lehet ugye szoftveresen. Vagy elfogadod,hogy ilyen vagy milliókat beleraksz vagy pedig nem veszel ilyet Vagy veszel E90-92 M3-at DKG-val vagy ha perverzitás a kézi akkor meg azzal....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #47403 üzenetére
Maga a motor nem rossz.... Csapágyakra kell odafigyelni meg a Vanos-ra ha rendben van a motor alapból elbír egy remapot minden gond nélkül... A motor maga tud 600+-t....A váltó sose fog másképp viselkedni szoftverrel lehet javítani mindenén de nem fog úgy viselkedni mint egy DKG. A váltó se táncol a határon... kell neki egy váltó szoftver meg egy erősebb kuplung....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #47413 üzenetére
Áhh biztosan nem...... Ha a vanos állítókat is ki akarod cserélni az önmagában ~ 1,3M... És hol van akkor a fék futómű kuplung csapágyazás stb stb. Alapból ha jó a motor mondjuk ki nem cserélném de ha ledöglik ilyen összegre lehet számítani... De M5-nél ha kevés a km 100E Km körül akkor csapágyazás biztos kell összes olaj szűrőkkel kuplung fék stb talán 2M-ből kijöhet de így azért nem tudom pontosan megmondani....
(#47412) bitpork
Az EGR hűtő első körben a hűtővíz melegítését segíti az olaj lassabban melegszik be amúgy is...... Attól mert a víz középen áll nem azt jelenti,hogy az olaj is üzemi hőmérsékleten van... A komolyabb autókban ezért is van olajhőfok mérő mert az számít igazán. Természetesen mint minden motornál a hidegindítási fázis a legkritikusabb.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #47413 üzenetére
Az a mókás, hogy 2 millió körül van egy elvileg jó motor, meg nélküle a kocsi is... Drága móka ezeket fenntartani, fanatizmus kell hozzá. Már tudom, hogy miért fogalom a 911.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
elbandi2
tag
válasz MPowerPH #47419 üzenetére
Másfél éve használok elsőszériás SMG váltót egy 330ci-ben, ill próbáltam egy barátom e46 M3asában SMG2-t.
Szokni kell kicsit, hogy nem olyan simán(nyugisan) vált mint egy normál bolygóműves automata. De ha nyugisan akarok menni, akkor lassabban vált, ha kicsit "vadulnék" akkor sport módba kapcsolom, és úgy használom. Nagyon meg lehet szeretni. Szerintem az általad kérdezett autó sportos karakteréhez egy sima aut. váltó nagyon nem passzolna.. -
FIREBLADE78
addikt
-
Shadowbull
addikt
válasz MPowerPH #47449 üzenetére
En vezettem kezivaltoval is, szerintem azzal olyan mint egy kiherelt versenylo aminek levagtak az egyik labat Kezivaltoval egyertelmuen az ember lesz a leggyengebb lancszem, az a kocsi az SMGvel all ossze azza, aminek szantak
szerintem is jo befektetes lenne egy jo allapotu, egy ideje mar az E46 M3-ak ara is felfele megy. Nehany kollegam meg Z4M-et vett, az is egy erdekes auto.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kenguru99
aktív tag
válasz MPowerPH #47454 üzenetére
"Tojok ra, mit gondolsz. Foglalkozz a magad dolgaval, nem teged kerdeztelek."
"Feltem beirni a topicba megint, tenyleg hiba volt. "Teljesen normális, ésszerű, kulturált választ kaptál. Ha téged ez zavar, akkor tényleg felesleges egy nyilvános fórumon megosztani a gondolataidat.
A hozzászólásod második felét meg inkább nem is kommentálom...[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #47468 üzenetére
Persze, hogy lehet, sőt szerintem egy 5-ös arra is való, hogy gyerekkel nyugiban, kényelmesen menjen az ember és közben fetreng a kocsiban, mert térben erőben is pazar. Azért nem értem tudok azonosulni egy magas fordulatú sportmotoros erőforrással. Oké, hogy technikai bravúr, hogy ekkora test hogy megy, de minek... Szigorúan szerintem mikor új, akkor menő, hogy ott tudná hagyni a 530D-ket, de sokévesen aknamező, nem befektetés.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- LEGO klub
- Óra topik
- BestBuy topik
- World of Tanks - MMO
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mobil flották
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen