- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android szakmai topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Highend55
tag
válasz KINKY_007 #16698 üzenetére
Több autót használok egyszerre a coupé-egyáltalán nem hétköznapi,mivel szeretném minnél tovább számomra "tökéletes" állapotban megtartani.Ha pár dolgot kicserélsz e46-on egyáltalán nem fog réginek tűnni szerintem..(pl:ledes lámpák,xenon,stb)Viszont,ha e46 öreges számodra,ülj bele egy japánba..kiváncsi lennék,hogy tetszene a belső tere..
Nekem mindegy mit veszel de egy EVO-t sose vennék mindennapos használatra! -
Highend55
tag
válasz MPowerPH #16979 üzenetére
Ha jó helyre mész és ez simán megvalósítható egyedül is ! Bár egy idő után majd rádöbbensz,hogy nem minden a pénz!Nekem ráment a kapcsolatom.. Heti 55 órát melózok átlagban, megfizetnek de mégse vagyok boldog.Szar az idő de ezen túl tudom tenni magam,viszont ilyen emberek között nehezen tudom elképzelni a jövőmet.Jövőre megyek egy komolyabb tartalékkal "újrakezdem" máshol..
u.i.:Több magyarral tartom a kapcsolatot nameg környező országbeli bevándorlókkal 90%-a azonos véleményen vannak velem. -
Highend55
tag
Autóm elkészült már mentem vele itthon 2000km-t ! Az új futóművel sokkal használhatóbb lett a magyar utakon is !
[link][ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
Enyém még sose evett 4,5L/100 on de nem is azért vettem.. Tegnap éjjel ha már lehült az idő néha elnyomogattam [link] (képminősége nem a legjobb mert egyedül voltam..)
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz MPowerPH #17578 üzenetére
Nem mert facelift elötti összes 5-gangos,jövőre teszek rá G-Power kit et azért gondolkoztam másik difin mert 255körül betilt
Angliai telek nagyon változóak 3éve amióta kint vagyok,első évbe nagyon kemény volt kinti átlaghoz képest igaz "csak" 4hétig viszont tavaly -2 volt a leghidegebb 2napig utána végig +2-7 fok között volt szóval elég enyhe is lehet..Hó ritkán esik de eshet,sokáig nem szokott megmaradni,viszont tudok ajánlani korrekt magyar futárcéget akivel kitudsz késöbb bármit küldeni.
-
Highend55
tag
válasz KINKY_007 #17585 üzenetére
Fiestám minden napra van és nincs chipelve.. Azt,hogy mik a terveim a saját autómmal az az én problémám és az én pénztárcámat súlytja úgyhogy nem is igazán értem mik ezek a hülye kérdések? De ha ilyen kiváncsi vagy idén már nem keveset rááldoztam,hogy azok a minimális zavaró tényezők amikkel nem voltam megelégedve orvosoljam..Bekerült egy komolyabb futómű (állítható toronnyal) az autó alá és a fékem is meglett erősítve..De még sorolhatnám mennyi dolgot kicseréltem jobbra.Mivel minimum e46 M3-as szintet szeretnék ezért vagy eladom így egybe és elbukom amit ráköltöttem és veszek M3-at(ami iszonyat nagy zsákbamacska lehet) vagy rááldozok a motortérre is és elérem amire régóta vágyok.
U.I.:Szerinted,ha ilyen autóm van 130km/h val közlekedek vele maximum ?
-
Highend55
tag
válasz MPowerPH #17593 üzenetére
Pontosan folyamatos terhelés alatt elmelegszik szinte azonnal..Nem csak közutakon fogom az autómat használni jövőre szeretnék Nordschleifén körözni is! Nekem se teljes fékrendszer lett de így is elég komoly lett a fékem !
Többletköltség pl : szervizelés,ugy eszegeti a hátsó gumit mint állat (255/19") nem épp az olcsó kategória,ha SMG széthullik 700k+ kint is a javittatása ,vagy átlagosan minden kopó alkatrész kb 2x annyi mint a 330-hoz. -
Highend55
tag
válasz MPowerPH #17596 üzenetére
M3 persze csakis manuálba,kinti forumokat sokat olvasom èves szinten nagyon zsebbenyúlós.Angol biztositàs horror rà azt kihagytam..10k font alatt nem nèznèk alapból m-es Bmwt.Nameg sok miles al se ..Ilyenkor arra gondolok,hogy hànyan megtaposhattàk neki.. Tavaszig dűlőre jutok,hogy melyik irànyba mozdulok.
-
Highend55
tag
Amiket írsz teljes mértékben egyet értek énis így gondolkozok !
Kinti fórumokat sokat bújom ott azt írják éves szinten e46 m3 kötelező szervizköltség (2hátsó gumi is benne van ) 2000GBP + fizesd a biztosítását (group 20) + tankold is mellette.. Na a szerelő meg a másik kint én még rendes jól dolgozó szerelővel még nem sikerült találkoznom,ugyhogy minden nagyobb dolgot itthon csináltatok meg.Egy multinak dolgozok sofőrködök,semmi dolgom csak vezetni A -> B -be Belfaston belül.
Félretett pénzem meg beforgatom,de hogy hova az maradjon most az én titkom
Kint se könnyű de ha keményen tolod kifizetődőbb jóval mint itthon,most fog véget érni a 2hónapos szabim szept 5.én indulok vissza Amúgy volt egy e46 330D-m is amit nemrég adtam el azzal is teljes mértékben elégedett voltam Bmw 4ever ! -
Highend55
tag
válasz MPowerPH #17606 üzenetére
Olvasgasd ezt a hivatalos angol fórumot ha erdekel az e46 m3 [link] Mindegy melyik M-es Bmwt veszel éves szinten nagyon sok pénzt fog felemészteni főleg ha belenyúlsz egy kótányba. Ami 7k GBP körül adnak az meg nem véletlen annyi! Amit még nem tudsz ha olyat látsz,hogy Cat D = Category D ez azt jelenti,hogy nagyon dúrván volt sérülve.. (a,b,c,d-ig van)
-
Highend55
tag
-
Highend55
tag
Topic színvonala eléggé lecsökkent ahogy bejött pár új ember...
-
Highend55
tag
válasz MPowerPH #19253 üzenetére
Azért ennyire ne legyél ebbe olyan biztos,mire az autó eléri az 5.évét már legalább 3 tulajon ment keresztül.Az igaz hogy kint nagyobb a választék ennek ellenére sok lelakott szarokat árulnak áron alul,és közel se ugy szervizelik mint ahogy kéne! Három és fél év alatt 8 különböző autóm volt kint,és legtöbbször hetekig vagy hónapokig vártam,kerestem a megfelelő vételt.
-
Highend55
tag
-
Highend55
tag
válasz Shadowbull #20313 üzenetére
Tetszik ez a nyers stilusod.
Amúgy a 330d-men kilett cserelve (Allrad-ra) az egr, a Mondeon meg blankoltam igy nem füstöl,emiatt iktattam ki csakis.Bmw001: Most vetted az autód,de már gyengének találod ? Mikor a hangja nem fog tetszeni mi lesz a következő lépés ?
Akkor úgynézki rosszul válaszottál.. -
Highend55
tag
válasz DroneZ^ #22354 üzenetére
Akkor hozzàszólnék én is 3èv hasznàlat utàn:
Vàros 12l alatt nem megy el,(nappali forgalomhoz viszonyítva)
Orszàgút: 8l-10l (110km/h,160km/h)
Ha 200körül utazol tartósan ott màr simán 14-15l-is bekajàlhat..
Vàrosban is sok kigyorsítàs simàn hozza 14l es àtlagot.
Enyém 100as Omv-t kapott 90%-ban.
Eddig csak 1 trafót meg vízpumpàt kellett cserélnem. -
Highend55
tag
Átlagos használat mellett,22mpg a városi átlagom ami 12,8L/100km-re.Nagyából reális a Boardcomputer.
A gyári vizpumpa + trafó volt 23ezer FT -ami igazán baráti..Ezen kivűl még vettem hozzá NGK Iridium gyertyákat,csak azért mert nem tudtam pontosan mikor cserélte az elöző tulaja.. Strapabiró,megbízható motorja van,többet eszik mint egy diesel,de nem hullik az injektor,turbó,benzinpumpa,vagy a kéttömegű lendkerék,stb..
Ezzel nem azt mondom,hogy a diesel szarabb el kell dönteni mire és mennyit használod az autót,az én nappali járatom is diesel mivel,napi közel 200km-t vezetek. -
Highend55
tag
Bő egy hónapja vettem egy "jó" állapotú E46 330D Touringot automata váltóval.Egy kicsit féltem az automata váltótól még sose volt,és nincs bajom azzal ha váltogatni kell szeretem.[link]
Sajnos a félelmem beigazolódott elég hamar ugyanis meghalt a váltóm.. Kiolvastattam a hibát :[link]
Ahogy melegedett be az autó ez kb fél perc,ezután az autó megmozdulni se tudott csak felpörgött a motor.
A helyzetemet bonyolította,hogy Londonból vettem az autót én meg az Ir sziget tetején élek.
A 330D nagyon jónak tűnt sajnos hiába vadásztam kevés mérföldes jó állapotú,nem lelakott példányt,egy manuál 6 sebességesnek jobban örültem volna..Az autót egy dealer-től vettem,amire kaptam 3hónap garanciát 1000 GBP összegig,ha valamit cserélni kell..
Az árából sikerült lealkudnom valamennyit,csak az apróbetűs részen oda volt irva,ha garanciális ügyintézés esetén ezt vissza kell fizetnem.Mivel a kereskedő erre nem hívta fel a figyelmem csak otthon vettem észre a probléma bekövetkezése után..Kaptam itt ajánlatot váltó felújitásra 1920 GBP-ért,vagy új váltó a Bmw-től 3000-4000 GBP ért.Természetesen a Dealer egyiknek se örült,igy el kellett gondolkoznom,hogy ha a jogaimat akarom érvényesiteni Angliában ügyvéd segitségével az bizony súlyos összegbe meg időmbe kerülne..2hét után sikerült megegyeznem vele,hogy a trailert Londonba felesbe fizetjük ő megcsináltatja a váltómat egy specialistával,kapok egy év garanciát,én meg saját költségemre leutazok és vissza juttatom az autót + vissza fizetem amit lealkudtam az árból..
Most itt tartok 2 napja felvette a trailer az autómat,jövő hét kedden utazok le érte,remélem normálisan meg lesz csinálva,mert ez a szivás igazán nem hiányzott..
[link] -
Highend55
tag
Én ugy érzem gyári,"lomhább" mint a benzinesem..
Végig vezetett szerviz könyves 3 tulajos..Sok minden függ,hogyan használták,szervizelték..
Utána olvastam,sajnos kb pont ennyi az élettartalma ezeknek a váltóknak..Jogosult lettem volna vissza kérnem az árát is,mivel 500miles után megadta magát, de a váltót leszámitva tetszett minden,ugyhogy megtartom. -
Highend55
tag
Én ráfáztam nem olyan rég,nem olvastam utána normális esetben kb 150 ezer km-t bír az Automata (GM) váltó.
Nekem pont ekörül megadta magát..Szétégett a nyomaték átalakitó.. Váltóspecialistánál ujra épitették,
4000km-t mentem eddig nincs semmi gondom vele.
Az angol használt autó piacon mikor keresgéltem az autók között 90%-a touringoknak automata volt és a 330d coupe-k több mint a fele autómatával szerelt..Sok tulaj (Autotrader forum)elmondása szerint ez a váltó nagyon illik a 3.0D-es motorhoz.Mindennapi használatra nagyon kényelmes,szinte túl könnyű vele autózni,városi forgalomba,dugóba hibátlan. -
Highend55
tag
válasz MPowerPH #24225 üzenetére
Nem kell az neked szerintem ha rám hallgatsz innen veszel mindent, www.performancefriction.com/
Nordschleifén az összes ringtaxis autóba Ilyen betétet és tárcsákat hasznàlnak,ès sok pálya Porscheba is erre cserélik a gyárit.
Àr/érték arányban verhetetlen,enyémbe is Ilyen betét van![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- Bittorrent topik
- Külpolitika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Automata kávégépek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Dragon Age: Origins
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest