- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #48245 üzenetére
Hogyne még ő is sajnál kiadni autóra egyben ennyi pénzt,házamat sem hitelre vettem ,de arra nem sajnáltam örömmel fizettem ki ,egy 30 millás autót akkor vennék ha lenne vagy 400 millió ft a számlán talán.
Amúgy a hitel sem ördögtől való 17 évet éltem Ausztriában ott mindenki hitelből vesz mindent mert annyira jó konstrukciók vannak,rettentő rugalmasak a bankok.
-
Drago1
tag
Veszprém megye Várpalota (Pétfürdő) Balaton északi part kocsival 10 perc kb 16 km, Veszprém 20 km Székesfehérvár 20 km, Bp amit el szoktam kerülni ,de ha minden kötél szakad és muszáj arra menni akkor az 90 km M7 50 perc .Bécs 190 km Horvátország sincs olyan messze ,Győr is 1 óra kocsival ,itt kb ki is merül ,hogy hova megyek életem során .
Gondolunk egyet le a balatonra csak egy fagyira 10 perc a családdal .
Semmi pénzért nem laknék máshol főleg nem nagyvárosban.Ja és 1980-ban épült 100 nm-es családi házat vettem 11 M-ért rádobok 10-13 M -ot és "palota" lesz belőle ,ebben benne van az udvar is ami 800 nm ,medence ,garázs ,új tető már kész van holnap jönnek az ablakosok szórják be az ablakokat stb szeptemberben költözünk,tetőteres + pince,csöndes utca egy városrészen ami egy dombetető persze egy éve vettem a nagy bumm előtt most már kb 22 Milla egy ilyen ekkora telekkel,de kihalásos alapon lehet csak megcsípni ,öregek kihalnak belőle unokák eladják .
30 milláért már beköltözhető házat veszel ,csak festeni kell és ez vidék a 800 nm egy alap teleknek számít ,fateréké 4700 nm külváros .
Én is csak nézek ,Pesten egy szar panel mennyi ,hogy lehet annyi pénzt kiadni egy szarért ,el vannak szálva brutális
-
Drago1
tag
Sziasztok 2015.01 3.20d xdrive 160 ezer km ,meg volt a szívósor takarítás EGR szívóágak alul ,minden tiszta korom volt ,ahol 4 újjnyi széles szívóágak ,helyett annyi korom volt hogy egy újj fért csak be EGR mindenhol,annak ellenére hogy végig autópályás autó ...... szóval tényleg 150 körül kell egy takarítás ,nagyon cudarul nézett ki
Mindegy fellélegzett a gép
Turbó meg lett nézve tengelye nem lóg ,teljesen rendben van,minden olaj cserénél ránézünk mert a nagy számok törvénye szerint 150-200 körül tönkremennek.
Jönnek a fékek tárcsák betétek elöl hátul ,elöl sport tárcsa lyuggatott hátul sima ,hát nem egy suzuki bazze vannak árak ,össze sem merem számolni mennyinél járok !
-
Drago1
tag
válasz Anubris #48284 üzenetére
Persze lánc mindennel 8hp váltó olaj stb végére érek 150 ezer km-em lesz megint gurulni
Benzineseket is csinálni kell ott is van kötelező amit az első tulaj nem csinál inkább el adja....
Van benzines is azt használom napközben ezt az f31 egyet csak évi kb 8-10 ezret ha megy ,ezt azért vetem mert tetszik ,mmagamnak
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #48286 üzenetére
Te eddig nem ezt a fórumot olvastad?Ha van tipus ismereted vagy olvasnál akkor tudnád ,hogy minden N47D20C motoron 150-200 ezer között ezeket meg kell csinálni hogy utána vígan használd 1 misit szántam vétel után még rá ,tudtam mit veszek ez egy jó vétel volt 3.30 d f31 is ugyan ez a szitu .
Még egy sima E87 150 ezer km-nél 1.16i is vétel után lánc csere ,trafók,gyertyák,körbe fékek,szűrők ,olajok stb 350-400 ezer ,azt utána használod .
Most hozott egy M-es 3.20 xd -ét magának a szervíz főnöke magának ,lánc csere ,neki turbó csere szívósor,fékek ,olajok szűrők ,váltó olaj csere közel egy misi ez ilyen ,van mit vissza olvasnod!!
-
Drago1
tag
válasz Anubris #48284 üzenetére
4.7 misi volt rá ment 1 misi az 5.7 M és tipp topp az autó nézd meg hahun mennyi egy 3 éves 3.20 xdrive F31 jól felszerelve 7 M kb és azon is el jön a 150 ezer amikor rá kell locsolni a lóvét .
Én így vettem tudtam hogy meg tartom és mi kell ahoz hogy ne szakadjon a lánc sorolhatnám.
Vagy nem cserélek rajta semmit azt majd vagy motor csere vagy nem vagy váltó csere vagy nem megy amíg megy ,vettem egy majmot ,de van hozzá banán is .
-
Drago1
tag
válasz KAMELOT #48293 üzenetére
Kinek mik az igényei ,neked pénz kidobás,én meg megyek a családdal horvátba egy olyan biztonságos és műszaki állapotban lévő autóval amit szeretek vezetni és öröm beleülni ,meg persze nem kell remegni hogy 150-200 körül elszakadhat a lánc ,mert ha szakad az a drága nem ez amit ráköltöttem.
Most hoztam el a fékeket kedvezmény nélkül 270 ezer ft lett volna 4 db tárcsa 4 betét (sport),igaz akár nem is vehettem volna azt majd ha lekopik legfeljebb nem állok meg, vagy használom a kéziféket ha lassítani akarok,akkor már is csak a vétel árat kellett csak rákölteni
Vagy vehettem volna Juratek-et az lényegesen olcsóbb,bár lehet hogy rázni fog, meg hamarabb melegszik az is lehet hogy nem bír annyi km-et ......ez a része már mindenkinek a saját igénye döntése ,pénze hogy milyet vesz rá prémiumot vagy jó az alsó kategóri.
Pl nem veszek rá csing cseng gumit sem ,hanem megpróbálok a prémium közeli vagy prémiumot venni ,biztonsághoz az is hozzá tartozik ,hiába körbegumizni az autót 18 coll-al defektűrővel minimum 200 ezer ft ,vagy veszek használtat ami lutri vagy veszek kínai szart ,ami nem biztos hogy meg fog a családdal egy rizikós helyzetben ,vagy nem veszek rá majd ha lekopik eladom az autót vagy vágok bele mintát és akkor megint csak a vételárba került ,sőt lopok gázolajat azt még a tankolásra sem kell költenem
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #48307 üzenetére
Ha használni akarom az autót akkor le kell menni vele horvátba egy évbe egyszer ,mert minden itt van 20 km-es körzetben ahova járok és van a háznál egy benzines bömbi is pont ezekre a kis távokra .
Tényleg ritkán használom csak azért vettem mert tetszik és szeretem vezetni ,évekig megtartom szerintem még 5 évig biztos az új g30 elejével még barátkoznom kell ,hátha a facelift javít rajta ,nekem kezdi elveszteni az igazi bmw arculatát,de lehet csak szokni kell a látványt egyenlőre az F31 sokkal jobban tetszik nekem.
Kereskedő minimum 300 K de inkább 500 K-val kevesebbet ad az autóért ,jobban megéri kiárulni ha van az embernek ideje ,csak akkor meg viselni kell a sok hülyét ,meg a telefont hogy a vevő 4 hónap múlva fel hív ,hogy csíkoz az ablaktörlő vagy kopott a gumi
-
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #48311 üzenetére
Szót értek velük nem fura a mentalitásuk ,az egész családom a balkánról való nagy része szerb ,de pl öregapám Horvát Rijekáról való,mikor megyünk mi inkább a dalmátokhoz megyünk egész délre.
Bolgároknál dolgoztam egy évet Burgas-tól 150 km Stara Zagorában ,homokos a part olcsó minden ,jók a csajok a tenger zöld és zavaros .
Israelben éltem egy évet még 2001 körül Eilat-on az maga a paradicsom ,unokatesóim Kanári szigeteken születtek ,ott szoktunk lenni mikor itt karácsony van Gran Canarian ( nem Tenerifén ) szép az óceán és mindig van nagy hullám mindegy mikor mész mindig hullámzik .
Munkámból kifolyólag rengeteg helyen voltam .Horvátokhoz egy baráti társasággal szoktunk menni és annyira jó élmény ,hogy ezért is rögzült Horvátország.
A balkáni bugrissággal meg nem kell foglalkozni ,van bennük egy ilyen makacsság ,tartás ,ha maga Erzsébet királynő menne le ,azt is pont leszarnák .
Ami régi vágyam az Görögország ott még soha nem voltam a mentalitás hasonló lehet mint Izraelben !
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #48316 üzenetére
-
Drago1
tag
Sziasztok van egy Glacier Silver f31 3.20d xdrive megy jövőhéten féktárcsák ( sport lyuggatott ) + betét cserére elég koszos a féknyereg,gondolkozom hogy megpucoltatom és lefestetem.
Kérdés milyen színű legyen ami visszafogott ,hisz nem M pakettes ,felnik gyári 18-as ,gondolkoztam a sötét kéken ,de mondtam nem M-es így szerintetek legyen fényes fekete vagy szürke inkább ?
A sötét kék nem gáz ,hogy nem M-es a kocsi?
-
Drago1
tag
-
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #48355 üzenetére
Grand canarian voltál már ?Las Palmas ,ott mindig nagy hullámok vannak és minden ház más színű,Venezuellaiak,Kubaiak ,marokkóiak és spanyolokból lettek,más világ mint tenerife ha ott vagy nézz át hajóval közel van és akkor kapsz egy kis Dél-Amerikát is meg színeket.Nekem oda születtek az unokatesóim éltem ott egy évet ,meg minden évbe megyünk télen .
Tenerife az inkább csak nagyon Spanyol! -
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #48368 üzenetére
Mi december vége január elején vagyunk ott ,akkor tartós 25 fok van az óceán sem hideg ,de ha a szigeten lementek délre Porto Rico városba ott egy öböl a strand ,nagyon szép és mindig süt a nap ,mert a felhők nem tudnak eljutni arra a részre,Las Palmastól 1 órára van kocsival ,az egész szigetet meg 6 óra hossza körbe kocsikázni.
Fél úton Las Palomas-nál meg sivatag van homok dűnékkel ,onnantól már nincs felhő mert Las Palmas a főváros felett megállnak ha van mert a város hegyek között van .
Fent a hegyekbe a falvakban meg minden nap akár eshet is egy picit,magas a pára meg hidegebb van ,több éghajlat van azon a kis szigeten ,elég komoly!Február Március 25-30 fok lehet igazán nyáron sincs 35 foknál melegebb. -
Drago1
tag
válasz Shadowbull #48379 üzenetére
Helyiek nem mennek nagyon más szigetre főleg nem Tenerifére az már másik megye főleg nem az országba Spanyolba mert ott szerintük hideg van biztos szép az is meg kisebb
-
Drago1
tag
válasz adrian14 #48385 üzenetére
Hát ja egy E46 nem mai darab meg a 3.16i sem hosszútávok bajnoka ,ha rendbe van rakva azért bírják a strapát. Trafó,gyertya bajjal is tud rángatni stb bár a torpanás azt nem hiszem hogy az okozná.
Mikor csinálja meddig van a tank ?Állítólag az N45 N43 16i széria nem szereti ha a tank negyed alatt van ,mert nehezebben szivattyúzza az üzemanyagot ,vas motorost nem ismerem.
-
Drago1
tag
válasz malacka87 #48409 üzenetére
Van egy pumpa azon két csöcs és azon belül osztja hova mennyen a lötty ,hogy merre mozgatod a kart ,valószínű egy pozícióba ragadt,szerintem olcsóbb venni egy újat 8 ezer ft ,mint szenvedni vele sosem lesz az igazi.
Off autómnál már cseréltem ott a jobb oldali sárvédőnél volt ,kerék elteker ,belső dobborítás .ált 2-3 csavar fogja ha az lent van be lehet nyúlni vagy nézni hogy egyáltalán BMW-nél ott van e. -
Drago1
tag
Sziasztok kinek F30,F31 van PRE LCI és light pakettos az ki tudja a rádió panelt cserélni a LED-es LCI panelra ,ma meg jött kicseréltem ,normálon narancssárga ,sport fényt állítva kéken világít ,persze mikor rajta van a tompított vagy este van .
Innen rendeltem : 10 ezer pénz a gyári 24 ezer pénz kösz azt nem annyit nem ér ,semmi különbség nincsen szerintem azt is a kínaiak fröccsöntik!
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #48422 üzenetére
Szerintem még Ózdon sem számít annak
-
Drago1
tag
válasz mAtThEw0319 #48445 üzenetére
Ha mosom az autót bedobom a kulcsot az ülésre ,hogy a mosás miatt ne zárja ki be ,meg csukja a visszapillantót ,tehát akkor nem működik ha a kulcs a beltérben van.Ha a zsebemben van és mosom a kocsit akkor meg nyit zár folyamat a vízsugártól.
-
Drago1
tag
válasz Stirbi #48449 üzenetére
Ha cascos a casconál mindenképpen jó ha a rendőrségnél is van nyoma ott is meg hívd fel a BMW-ét hogy mi a tehendő.
Ha nincs védelmi rendszered akkor lopható az autó ,persze ahoz meg is kéne találni akinél a kulcs hogy hol a kocsi ,de adatbázisban ha értenek hozzá simán megtalálják
-
Drago1
tag
Sziasztok készen vannak a fékek új tárcsál betétek Zimmerman sport + féknyergek letakarítva drótkorongal és fekete hőálló festékkel szétszerelve ,befestve + visszapillantótükröket és az A és B oszlopokat lefújattam lakk feketére ,így már minden ami nem szürke fekete rajta ,már csak a kipufogóvéget cserélem le a gyári lakk fekete végre és kész a "Shadow line" autó
-
Drago1
tag
válasz H.Ezredes #48606 üzenetére
Egy ismerős f30 3.35i használja ugyan ezeket, már jó ideje semmi baja nincs vele ,Bremboval nagyon rossz tapasztalataim vannak ,Textar van az E87 1.16i -m igaz nem egy erő bajnok ,de azokkal sincs semmi baj már egy éve fent vannak.
Ezek a Zimmermannok darabja 55 ezer ft kedvezmény nélkül ,annyira nem lehet fos szerintem,bejáratom 200-300 km -ig összekopik azt remélem jók lesznek .
-
Drago1
tag
JA persze nem tudok mit csinálni mint bízni benne ha beszopom akkor veszek rá másikat ,vagy gariba cserélik másra .Olvastam hogy a kici kínaiak szeretik hamisítani a lyuggatott zimmermann-t hidegen lyukasszák az állatok és a hő hatására azért reped ,bzom benne hogy nem hamisítvány bárdiból van.
-
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #48657 üzenetére
Itt ez az app alvázszám szerint hozza le az infókat kizárólag a te autódra ,ez azért jó mert felesleges dolgokról nem ír ami nincs a kocsidba.
[ Szerkesztve ]
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #48701 üzenetére
Szabad csak arra kell venni amire való ,ha ennyit városozol akkor benzinest kellett volna venni !Az N47D20C motor arra való hogy beülsz felmész a pályára és kiszállsz pár száz km múlva ,ezeket a dízeleket ingázni veszik pl valaki németbe vagy Ausztriába melózik és ezzel jár ki !
Nekem is onnan maradt meg az F31 D20 ,már nem használom csak akkor ha messzebb megyünk városba ott az E87 az is BMW semmi baja mert az meg arra való!
Sajnos ez van ,az autód rövid távon csak erőlködik hogy mikor regeneráljon közbe meg bassza tele korommal az EGR-t mert állandóan hidegen megy huzamosabb ideig .
Ilyen használatnál egy HDI-t is kinyírnál,pedig azok bírják a strapát volt nem egy ,de városba az is beadja a kulcsot RSZ,EGR ,aztán magával rántja a turbót stb ...
-
Drago1
tag
Nem a rossz szelep miatt hanem a szívóoldal kialakítása miatt és csak a dél kóreai beszállítótól valók ,a német gyártmányú EGR hűtők nem döglenek nincs is rájuk vissza hívás ami azzal szerelt mint az enyém is.
Dél Kóreai lamellás a szívó ág és elkokszolódik és tömődik ,nem tud hűteni ezért a hőtől szétreped és el kezd folyatni.......:
Ilyen a Dél-Kóreai mikor már szar :
A német gyártmány teljesen más kialakítású ,az nem is megy szét .
Nem véletlen Dél-Kóreában gyulladt fel megannyi Bömös és még fog is
Ha ki van írva az AGR akkor le van a gond nem kokszolja a hűtőt tovább.
Az új AGR-ek amit beszerelnek már német beszállítótól van .Gyártásnál nem bírták a termelést így több beszállítóval oldották meg ,a Dél -Kóreai nem jött be .
-
Drago1
tag
válasz H.Ezredes #48721 üzenetére
Az enyémet bevizsgaltattam saját költségre mert nem visszahívásos és le fényképezték nem ilyen lamellás a szívó ág, hanem nagy körök vannak ott és 160 ezer km nél semmi lerakódás nem látszott csak kormos volt. Az autó 2015.01 3.20xd, de kiiratom meg kap egy chipet. A turbómat minden olajcserénél ellenőrizni kell mert kézzel picit nehezebben forog mint kéne, alig de érezni, tengelye nem lóg nem fütyül. Nem tudom hogy csereltessem chip előtt, vagy várjak vele?! Mennyibe kerül egy N47d20c 135 kW - os motorhoz az új turbó? Vagy mennyi a felújított?
-
Drago1
tag
Ez ilyen a szakmámban is a mérnök ad egy irányt ami lejut hozzánk akiknek 20 éves tapasztalata van ,már ránézésre megmondjuk ,hogy mi működik a papírról és mi nem ( minősített hegesztő vagyok ,olaj finomítók,vizierőművek stb )
Vagy az van hogy ragaszkodnak a kivitelezéshez ,mi megcsináljuk és elreped a varrat ,aztán jönnek a minuszok euróban ,utána már hajlandóak lejjebb adni és adni a sima hülye szakmunkás véleményére és jó lesz a papirozást meg megoldják a megrendelő felé.
Vagy úgy csináljuk ahogy egyből jó és a papír csak dísznek van ott .
Nem lehet hibáztatni őt sem a mérnököket ,hisz soha nem hegesztett ,nem tudja hogy mindenkinek más a keze emberek vagyunk ,meg azt sem tudja hogy amit kiszámolt az a gyakorlatban nem működik .
Viszont én meg nem tudok megtervezni egy vizierőműben lévő turbinákat és csövezését a hegy gyomrában,hogy a gátakból lezúduló víz hogy hajtsa meg és hány Megawatt -ot termeljen egy városnak ,szóval mind a kettő félnek igaza van ,akkor van baj ha az egyik sem hallgat a másikra és nincs közös kivitelezés ,mind a két vég iszonyat fontos úgy lesz egy működő egész amire a cégem 100 év garanciát tud adni!
Inkább a párbeszéd a fontos
-
Drago1
tag
válasz Shadowbull #48755 üzenetére
Látom ,kapcsolatban vagyok velük ,elkerülhetetlen,olajiparban
-
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #48763 üzenetére
Amióta a kertemben ott a medence és a házból kilépek a teraszra és onnan beleugrom amikor melegem van ,azóta nem irigylek senkit
-
Drago1
tag
Az első nem Luxury hanem sima ,xenon nélkül ne vegyél autót szerintem a halogén nem illik a bmw-hez ,az M -es is lehet hogy csak épített ,mert a beltéri műanyagok sima szürkék az meg a sima 3 -asban szürke ,M-es ben ezüst és mintha kígyóbőr lenne közelről Hextage vagy hogy nevezik,meg kell nézni ha a tetőkárpit fekete akkor szerintem gyári M azt nem szokták cserélni építettnél csak első hátsó lökös küszöbök és kormány amit cserélnek a többire csak nagyon fanatikusok vállalkoznak.
Luxury belső vajszínű és króm pakkos minden esetben.
Én xenon ,nagy navi ,8 hp autómata ,elöl hátul radar nélkül nem vennék autót ,nehéz találni jól felszereltet.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest