- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12074 üzenetére
Hát azt tudom hogy az e36ba levő 23i ből egy szívósor cserével meg egy 25i chippelmelhozható a 192 ló.és a 25i chippel pont 203 ló lehet kb.
mindenképp motorbontás kell hozzá persze.én ugy tudom csak lefojtva van a 23i 25i.ről."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #12184 üzenetére
Várjál,most komolyan, értem én,hogy "verseny" autó,de egy kicsit puccosabb klíma miért nem fért a 40 millába?!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12193 üzenetére
22 asszem.de akkor is mit nyujt most 5é megvenni.
ok lehet befigyel egy 2milkás nagyszervíz motorgenerállal de akkor is 7millioba vagy.és ki tud megfogni?? .
joa fogyid ritkán lezs 15 alatt.
de aki ennyi lovas sportgépet akar nem veri padlohoz."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12202 üzenetére
jo de neked jobb a teljesítmény az 1500kg.hoz.meg nincs baja a kocsinak.
én félek a 6hengertől, alattam 12öket fog enni. .
nem kéne...
azé vicc plusz 100 lo és -1literes átlag.
zamárdiba lehet lenézünk amugy.még kérdéses munkátol függ.
m43b18 elég nekem.az is chippel 125 lo mire nem elég.vagy max az 18is.nem kell 20as hiába 6henger szép hangja lezbálja a fejem.pláne ha nem vanos m50 csak.
de mint írtam ebből az m40ből is 115lovat ki lehetne hozni.és akkro tudom mi mikori mit bír enm kéen cserélni.megnyugtatóbb érzés.mndjuk azért 400k.t mint kolléga nem tolnék rá. a felét is sajnálom.mégis 17 éves.tényleg a tied 10 éves nemde?ha lenne egy 300k.s szervízszámla mit tennél??eladod hibásan??vagy megcisnáltatod és örülsz?
5.5re max dízel képes.olyan benyás bmw nincs ami erre képes lenne pláne 200loval.
dízelesnél is eléggé rezeg a léc az 5.5nél.318d talán.de akkor nyugiba mentél.de mondjuk az csak 143ló.nekem elég is lenne ha hozzámvágnáka modellfrissiből.az uj 7es böszme nagy.de fehérben krompakettel egész jol néz ki.fekete vesével.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12205 üzenetére
na akkor az enyém anno régen 160-190 között nyomodva 4en 14 nem is sok.az már elég tisztes.
Hát nem tom. a motorgenerál 150kba benne lenne.
másik motor meg 200 fölött.feketén.
18is m42 menne bele.
de annyiért már lenne másik e36.700k körül.enyém elmenne 400ért, max egy géptetőfény kell rá.(vagy folymaatbana karbonfolia)
Hát ezek szerint be kell vállalni mert utána meg fogja érni a dolog.
szerencsére nekem a szervo rendben.
hát 4.6 163 loótól.franc tudja biztos.majd ha lesz mutatsz screent.
zamárdi aug 6-8.
kb 100bol ittlnne ebayről németből német minőségben félig gyái cuccokbol ami kéne most hozzá nekem.cakk pakk.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12213 üzenetére
nem feltétlen.erre rájöttem.barátnőmnek coupé a cordobája avgyis 2 ajtós.és hiányzik a másik ajtó.műár megszoktma kicsi poggyáaszt nema csomitaróba rakom hanem hátsó ülésre.meg ha 3. személy jön ülés nyitogatni áhhh annyit nem ér a coupé feeling.
Hát ja van 500é e36 ami valszeg enm tul jo 300at rá kel költeni az 800.
van e36 1-1.2ért...és mi a grancia ebvben mindne cosdás uj és tökéletesne jo és smemit nem kell rákölteni?avgy cska szimplán tulűárazza az eladó és ez is belenyult xar lehet.
inkább az olcos és tudom költeni kell rá.de ez se bizti mert lehet tényleg megsorultságbol adják el.nagy a lutri kockázat.ez nem tul erős nem tul jol fogyaszt de tudom mi a cserés rajta.
egy ujjal ezt nem tudom.
tudom ez nem 2 datrabbol van nem otthoni motorcserés, nem driftre használták....stb...[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12223 üzenetére
elhiszem jó de fehér.ja és kell napfénytető is.amit sajna sokan tolotetőnek írnak be és így nem adja kia kereső.
fekete, kék, piros.ezek játszanak.
20i 12öt eszik.
az m43b18ba bízok.
szerintme az 18is se eszik 9nél többet.Ez az 18is fain néztem csak külföldi...+300k még.annyit már nem ér meg.
melobol kapkodva írtam csak.
ez ...de nincs napfénytető
ezen kívül értelmes darabot nem találtam.
ezzel mi a baj?
ütös de ennyiét18tds köszi nem kell mégha jol is fogyaszt.azt még aze nyémmel is letolom lehet.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12227 üzenetére
mert ujabb széria.ennyi a kulcs.
Hát ja még ha 300k.t is kell rákölteni akkor is megéri.csak sajna ennyi nincs rá.
de elhülök hogy 1milla körül van jo e36.ami meg is felene.lehet mégis cska megérné 300é ezt megcisnálni. ....
500ért is lehet elnyomnám az enyémet ha ügyes vagyok.kereskedésbe kérdeztem 300é azonnal bevették volna."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mh197
senior tag
válasz MPowerPH #12240 üzenetére
Na pont ez az, hogy ez nem egy benzines, nem is 6 henger, és összesen 90 ló az ereje az 1360 kg-hoz.
A 140 klímával nekem is kevésnek tűnik, ezért is lesz majd megnézve, hogy mi a szitu vele. Nem hiszem, hogy az adagolója lenne a gond, mivel pöccre indul bármikor, akár meleg, akár hideg a motor. Alapjárata szép, nekm ugrál, szép egyenletes. Talán a turbó?
Amit mondjuk még nem tudok, hogy ezekben az AC pumpák csak egy szimpla kis szivattyúk amik csak szállítanak, vagy nyomást is tudnak előállítani?
Ami még eszembe jutott hiba forrásként az esetleg a porlasztó csúcsok. Bár ha azok lennének, akkor meg az alapjárat se lenne jó. Szóval amint meglesz a hiba forrása, majd megírom. Csak nehéz lesz megtalálni, mert az autó megy, csak nem annyira mint kellene, és macerás megtalálni ilyenkor, hogy mi a baj. -
mh197
senior tag
válasz MPowerPH #12246 üzenetére
Ma piszkálgattam azt a pici kis MAP szenzort. Ez alatt azt értem, hogy fogtam és belefújtam egy embereset. Nos most egy picit jobb lett. Ráadásul mikor megvettem, és elvittem szerelőhöz, emléxem, hogy a csöve nem is volt a helyén. Gondolom már régebb óta szar lehet az a szenzor, és lekötötték, hátha úgy jobban megy, de nem.
Nézek majd bontóban vasárnap ilyet, meg EGR szelepet is, hátha akad vmi jó példány, meg ahogy néztem, van az EGR szelepnek is egy vákumszabályzó elektronikája. Na abból is venni fogok sztem egyet. Bár a szenzorokból inkább újat fogok nézni, a szelepből meg lehet bontottat, de lehet az is új lesz, az árától függően.
Most mikor a befújás után próbáltam, fényévekkel jobban ment, már ennyitől. Lehet telement az a kütytű piszokkal, és azért nem mér helyesen, és hülyeségeket küld a comp. felé. -
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12265 üzenetére
a nagyátlagszervizek tapasztalata azt mutatja kivéve a régi merci szívó dízelit, a mai turbos érzékeny kispicezett dízelek 200e.t mennek el átlagban generál nélkül.de csak ha vigyáznak rá.elmennek 400at csak az alatt volt 2-3 váltó, turbócseréjük.
Az én m40em is elmegy 500e km.t, csak az alatt kell 2 motorgenerált cisnálni.
a tiéd is elmegy valszeg 1milliot csak közbe 3 generál kell neki.ennyi.
multkro volt itt a topikba srác aki árulta az e39 523i.jét és mondta igazoltan 420e km van benne nagyrészt pályán ment és németeknél bmw.nél szakszervízbe gondosan szervizelte.De ez nálunk szerintem 100ból max 1 autonál van meg.így esélytelen generál nélkül 400e ig elmenni egy autoval.dízelell pláne.elmegy csak más kérdés a tulaj öszintén mit vall be.Az e36 6hengeresein is a brutál keresztbe hazsnálat miatt valszeg a nagyrészükön vlt már motorgenerál.legyne az 20as vagy 28as.pláne m3asokon.attól még megy csak valamelyik tulajnak el kell végeznie ezt rajta.de utána ujra jo lesz 150-200e km.t persze ha normálisna jó helyen cisnálják ezt meg.
Vannak kirívó kivételek, de azokból ne indlunk ki.pláne manapság a angy dízel chippelgetős időszak fénykorában.
Én 2 320d.ről tudok biztosna amiben van bőven km de mindkettőn volt turbocsere a chippelés miatt.senki meg nem mondja hogy chipp nélkül ki e jött volna a turbocsere.Na emg ugye ha nem hütik vissza.nem szokás nálunk figyelni az autora.
Gebriel>>valszeg igen.bemész bmw.hez megkérdezteted mikor járt utoljára igazoltan szakszervízbe.amikor pecsételtek is a szervízkönyvébe ami talán megvan talán nem.a bmw rendszerébe benne van az igazi adat.könyvecskét hamisíthatnak de a szakszervízbe a rendszerbe valami átírni, annyit már nem ér meg egy 20d senkinek.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12297 üzenetére
nekem ezt poweren mondták amíg enm elsz olyanom nem tudok nyilatkozni.én azért hiszeka többieknek.egy fun forumon méár fikáznák le.
a vas csak erősebb mint az alu nem.
én 20asról beszéltem.tehát az összehaosnlítás az m50b20 és m52b20ra vonatkozik.és ez csak szimpla vanos.az m54b20 dupla.
A kollegának 20asa van ha jól tudom.
majd meglátjuk talán én is megtapasztalom nemsokára.pesten szerintme akármelyik 6 hengeres bmw 10et bekap.Vangelis>>hehe na ezzel be is vagyok védve.erre még énse avgyok késve.
Gebriel>én nem sjanálnáma helyedben hogy egy anyagi pénznyelőt nem szereztél meg.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12310 üzenetére
94/08tól pontosan sszem.
de 95/01 az a bizti keresési szempont.meg látni kell.Ez olyna mint az M40.elméletben 93/10ig rakták bele.de láttam már 94/03as is m40nel.
M43 93/04től van.enyém 93/06 szóval mikor enm vágtam ezeket akkor is kb 1% esélyme volt ne szíjas legyen. .Rajta vagyok a keresésen egyenlőre nézelődők.ha minden az eddigiek szerint megy 3 hónap múlva eladó a kocsim.igaz semmi potenciális értelmes áron nincs fenn.
Egy poweres srác most volt görögbe m43b18cal kivi vok fogyi adataira.sokat el fog dönteni.lehet az 18is is bezabál 10et.akkor kiesett.ez van valamennyire a gazdaságoságra is rámegyek.Ti hogy tudjátok mennyi idő telhet el az eladás és vétel között hogy ne vesszen el a bonuszom??én 6 hóról hallottam....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #12310 üzenetére
Most teljesen kihalt az a része a 7snek ami nekem belefér. 3milla után mindjárt 3.9 jön.
1,5-2 hónapja még vagy 10 db volt ebbe a kategóriába, persze akkor csak nézegettem válogattam, hogy mit kínnál a piac milyen lehetőségek vannak. Most az elmúlt 2 hétben amikor már tudatosan vásárolni akarok, akkor meg már egyszerűen semmi.
Nem vagyok babonás, de mindenek megvan a maga miértje. És kb ez volt az első gondolatom amikor kijöttem a kereskedésből.
Nem mondtam le a 745i-ról, de erőltetni sem fogom.
E60 tetszenek, de leginkább az E46 az ami még formavilágilag hozzám közel áll.
Kib@szot nehéz jó használt autót kiválasztani. Vagy csak én bonyolítóm túl. -
mh197
senior tag
válasz MPowerPH #12310 üzenetére
Azt, hogy minden újabb blokk alu csak a BMW-kre érted? Mert én úgy tudom, hogy a mostani blokkok gömbgrafit öntvényből készülnek, bár ettől még a BMW használhat alu-t, de én csak ritka esetekben hallottam róla, hogy alu blokkos motorokat használnának. Ja, és a tartósságokról annyit, hogy míg egy alu, vagy gömbgrafit öntvényes blokkból el lehet készíteni kb ezret egy szerszámgarnítúrával, addig az acélos blokkból 2 db -ot lehet ugyanazzal a szerszámtípussal elkészíteni. Ezt spec onnan tudom, mert voltam motorgyárban melózni, és le kellett 4 db acélblokkot gyártani, amiknél 2-szer kellett szerszámot cserélni, mert elkoptak, míg a normál gyártásnál átlagban ezer darabot bírnak ki, míg el nem kopnak... Igaz ott gömbgrafit öntvényt használtunk, nem alu-t, de anyagtechnikailag az alu jóval közelebb van a gömbgrafit-hoz, mint sem az acél-hoz... Egyébként az alu blokkokat sztem perselyezik a dugóknál, és leginkább ennek a sikeressége határozza meg, hogy mennyire lesz jó a motor. Hasonló eljárással készíthetik, mint a szelepszárvezetők behelyezését a hengerfejbe, vagyis a behelyezendő részt lehűtik folyékony nitrogénben, majd gyorsan behelyezik, kitágul, és beleszorul az alu blokkba, mondjuk ez utóbbi csak tipp, de jobb eljárás nemigen van, illetve a szelepszárvezetőket nálunk így készítették.
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #12319 üzenetére
Na egy nem kicsit változott a helyzetem.
Ma bejelentette a vezető managerem, hogy egy új irodát kell nyitnom augusztus közepén.
És napi kb 100 km-t kell autópályán közlekednem.
Így majd a duplájára nőne a üzemanyag költségem, beleszámítva azt is, hogy autópályán jóval kedvezőbb a 745i fogyasztása, mint városban ahol eddig használtam volna.
A számításaim szerint egy minimálbérnek megfelelő lenne a benzin kiadásom ami valljuk be azért nem kevés. Viszont miután beindul ott a bolt akkor....
Most erősen felmerült a dízel autó használata. Viszont 730d már nem nagyon esnek bele a keretbe..
Kicsit tanácstalan vagyok.. -
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12382 üzenetére
hát 1.7ért necces a pöpec e46.vannak kivételek mint Vangelisé.de amik jok 2 felett vannak.
én az ő helyében vennék 600-700é ja egy 95 utáni e36 320i.t rátol 300at és szinte új a kocsi. .vagyis ami hibás azt tuti mind megcsinálta.
nekem is ezta beremegést cisnálja.lassan rendelem is ebayrőla cumot.
Az ate.t nagyn dícsérik gondolom nem hiába pláne ha hütött a tárcsa.[link]
itt a tiédhez valo [link]...67eurobol itt van az kb 20k.nálunk 1 tárcsa annyi kb a tiédhez.vagy tévedek?e30at 700é venni hát nem tudom annyiért e36 van.1.2ért már a fullos e36 van.sőt annyit nem is szabad érte adni 1 milla a határ.ilyne 1.3 meg 1.6Millás e36ok nevetségesek..
318i e46 1.4től indul.akkor hova.....Gebriel ennyit nem ér egy e36.ha vezett ha márkaszerető, ha pöpec fényezés, ha m-pack..semmilyen esetben sem.
bitang sok.
ebayen néztem röhej de 100k.bol itthon vana komplett m-packett e36ra.akkor hova gizdulnak ezek??én is majdnme elbizonytalandotam rálicitáljak a 100euro m3 lökire .ha már ugyis tört akkro fejlődjünk.max kivülcs csecse... .na jo nem fikázoma sajátom.van mit cisnálni rajta.de ahova kell elvisz.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12394 üzenetére
Hát az tényleg huzos. nálunk annyi. amugy.szerintme enyémhez se olcsóbb nagyon.
Ate, textar a gyári márka.gtheo>>az első esélyes.a 28as ja ki tudja mi baja van. a 3. drága.az e30 meg pláne drága.
az első régta fenn van meg kell nézni.de jó nak tünik.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12444 üzenetére
mi a cink ezen?hibáztam ez van.valaki nagyot hibázik de csak 1x, valaki meg skicsit sokszor.sötétbe nem látok jol.nem esett bajom kocsi is gurul.másnak se lett baja.eddig se volt jo ezután se lesz.amire és ahova kell elvisz.pont.van kérdés? .azért nem írom be mert tudom csaka fikázás menne már megszoktam, de nem hiányzik.
Ez az e60 tulaj meguszta de jol végigkarcolta szerintme az alját.
Szép ez a gtsr kocsi durván szélesített tuning.
Az M1 mondtam ütni fog így is lesz.1percnél azért bedriftelt egyet.
A g-power nems emmin csnálja meg a kocsijait.
az uj 5ös hamann bejön tiszta 3as coupé stíle.fain így már.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12464 üzenetére
nem.mondjuk balo segybeindex AE.s lámpát nem tom hol kapok mert a műanyga betört egy féltenyérnyi helyne jeleneg plexivel van helyettesítve.uj párat venni meg 40e
lököst összefoltoztam.xaruzl néz ki.de 9e.ért tok venni ujjat.dszléceket már megszereztemuj rendszám is kellett mert nem vettem észre az első elevszett és valaki elvitte.ezen kivül a balos sárvédőlemez behoirpadt kicsit majd ha lesz lámpa kikalapálom.kb ennyi.nem lett bajom.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12466 üzenetére
vaskordon.amivle jelzik ha pl:egy kátyut betonoztak.nem volt kivlágítva ut közepén volt.tán kérhettem volan kártérítést ha rendőrt hívok,.fel sem merült akkor bennem.kb 50nel vertem telibe egy kicsit jobbra tudtam rántani ne pont centerbe kapjam.lámpabura, meg lökösből letört egy kb 1/7nyi rész.meg egy horpadás.én azt hittem szénné megy akkorát szolt.15métert repült a tábla el is tört.colos vascsőből volt
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Horgász topik
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen