Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lofagi

    Topikgazda

    Játékmechanikai változások részletezve!

    You will react to the world, but the world will also react to you. Move through tall grass, and the vegetation will move around you. This kind of thing is not just a neat effect – it will also affect gameplay; you may, for instance, notice a hidden sniper thanks to this. If that newly discovered Scout gets killed, you’ll see our heavier and more physical ragdoll system kick in. A body tumbling down a hill will kick up dirt and if it lands in a puddle, mud will splash.

    Azért ez beszarás lesz, ha valóban így van!

    Drive a tank into a building, and the debris will instead move inwards. No matter how a building is destroyed, different parts of it will crack, move, and then crumble in a more time-extended way than in previous titles, where the fun of destruction ended quicker. Each match in Battlefield V should and will be different, and destruction is no exception.

    Vagy épp ez, nem lesz többé egyforma meccs és nem lesz ugyanúgy lebomló épület sem. Elég kétséges ezt így elhinni azért na. :D

    [ Szerkesztve ]

    Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi

Új hozzászólás Aktív témák