- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Battlefield V
Új hozzászólás Aktív témák
-
protegum
aktív tag
Általában az összes gold skin feloldásánál van egy titkos megoldás, ahol nincs körhöz vagy élethez kötve a kill. Például én a KE7-nél a legutolsóval szenvedek. Objectivnél kellene 10-et egy élettel vagy 30-at egy körben. Namost én nem vagyok az a prone-olos és a KE7-et a kezdetek óta eléggé nerfelték. Viszont, ha összegyűjtők 100 killt az objecteknél, akkor majd megadja, de eddig sehol nem találtam rá hol mutatja, hogy mennyinél tartok.
-
-
bul07
nagyúr
válasz protegum #15352 üzenetére
Valamelyik este összehozhatjuk , engem nyugodtan legyikolhatsz akár 30x is
De bárkinek segítek ilyen dologban
Nekem nem kell, én ilyenre nem hajtok, se semmilyen statisztikára
Van hogy a fegyverekkel is csak lődözök a vakvilágba[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
prokxy
veterán
Nem lesz egyszerű, mivel egy élettel kell vagy egy körben 20-30x, ami a többi csapattárs miatt tuti macera főleg a körök rövidsége miatt.
Ha lenne saját szerver, már rég meglenne!Origin/Uplay/RSC/XBOX: Pr0kxY ; BattleTag: Pr0kxY#2203 ; PSN: x_Pr0kxY_x ; YT channel: Pr0kxY_Gaming_HD
-
bul07
nagyúr
válasz prokxy #15356 üzenetére
Megvan szabva a játékmód is?
Mert 500-600 tiket bőven elég rá
De ha szigorúan nézzük 30x 10 másodperc(vagy kevesebb)
Keresni egy félreeső pontot, ő jön KE7, én snaper lerakom az éledési pontot
Lelő én a ponton éledek pár halálonként lerakom újra mert egy idő után eltűnik a pont még ha szét se lövik és így gyorsba meglesz a 30
Na meg ha idő engedi pár alkalommal máshol éledek és engedem lelőni magamat hogy ne csak ő öljön megEste leszek 21óra után, ha valaki gondolja pm
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
dkess
őstag
válasz prokxy #15345 üzenetére
Találtam külön fórumtopikot ennek a témának.
Nekem is ez az utolsó StG 44 assignment van hátra csak ...
-
zzola
félisten
Manapság nem jártatok úgy, hogy az enemy - mozgás közben - szinte láthatatlan? Tegnap figyeltem fel arra, hogy 1-1 karakter nem vagy csak nehezen észrevehőt. Kb. úgy, mint a Predator filmekben a gonosz...
[ Szerkesztve ]
-
Leon77
őstag
Én többször láttam, csapattarsat, szinte átlátszó és furán mozog, gondoltam, hogy nem valamilyen csalás
Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó
-
Lendova
őstag
válasz prokxy #15366 üzenetére
Beletelt keményen 2 percbe
Fricc Ruvido naci. Character model bug with Ruvido uniform legsPulowski! Nuclear Protection On A Budget!
-
-
addikt
Üdv!
Befútt a szél ma az ablakon egy ilyen cuccot.Akinek van RTX 2070-es kártyája, és esetleg egy WQHD-s, G-Synces, 144 Hz-es monitorral együtt, érdekelne néhány dolog, hogy mit, merre állítsak be, amit előre is köszönök.
Pl. olvastam korábban olyanokat, hogy az Nvidia vezérlőpultban, a globális beállításoknál, a DSR paramétert érdemes 2,00x (naive resolution) értékre beállítani, illetve a DSR simaság értéket, az alapértelmezett 33 %-ról, legalább 50%-ra feltolni. Az előre reprodukált képkockák száma legyen 1.
A programbeállítási résznél meg olyasmikre gondolok, hogy állítólag célszerű, a textúraszűrést nagy teljesítményre rakni, illetve az összefűzött optimalizálást meg bekapcsolni.
A játékon belüli beállításoknál, meg a fórumot figyelve, örök téma, hogy ez a Future Frame Rendering ki, vagy be legyen kapcsolva.Ja, és a végén, ezennel ünnepélyesen felhatalmazom a fórum tagokat, ha tudomásukra jut, hogy ha én még egyszer, ebben a büdös életben, egy mATX méretű alaplapot veszek, és abba próbálok beletuszkolni, egy ilyen batár méretű kártyát, akkor a létező legnagyobb méretű szívlapáttal szíveskedjen jól hátbavágni.
[ Szerkesztve ]
"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
Astroboy
őstag
válasz Leon77 #15371 üzenetére
Ez most kicsit langyin hangzott.
Tök mindegy ha felveszem úgysem látom, az egész játékban nincs egy qva tükör. Talán ha bekapcsolom a réjtrészinget és tükröződök prokxy szemében...
pendre54:Gratulálok! gyorsan szellőztettem, de nálam semmi.
Nálam minden ultrán, resolution scale 125% így sokkal szebb, ha bekapcsolom a Future Frame cuccot kicsit nő az input lag, de sokkal smoothabb lesz tőle a játék.
[ Szerkesztve ]
-
dkess
őstag
válasz Astroboy #15373 üzenetére
Igen, nem feltétlenül érdemes ezt nVidia panelon állítgatni a DSR -t, mert a hatása globális (minden játékra érvényes lesz). Továbbá fontos megjegyzés, hogy minden más élsímitási eljárással összeadódik a hatása és a rendszerigénye is. Elméletileg elég lenne vagy az Általad említett ingame 'Resolution scale' vagy élsímitás használata. Nálam (igaz 4K) csak az utóbbi van - 'Resolution scale' maradt 100% -on.
Future frame rendering - igen, korábban volt részleteiben vesézve. pendre -nél a nagy CPU limitre való tekintettel is érdemes bekapcsolni. Saccperkábé Nála 70% különbség lesz FPS -ben, mely ez esetben bőséggel kompenzálja a minimális input lag növekményt (kb ki is üti). Nálam ez 80% - pl. menüben ugyanazt a jelenetet nézve. Ezt érdemes pendre -nek is kipróbálni melyik a jobb Neki - az 'ON' beállítást kb. borítékolom az Ő gépével (nonK i7 4790).
Gsync esetén - szintén volt korábban részletezve miért (címszavakban - ami a lényeg, hogy a renderelt képkockák száma mindig a Gsync tartományon belül maradjon, mert azon kívül nő a késleltetés + a két üzemmód váltás között is oda-vissza rengeteg ms telik el és komoly stuttering -et okoz ezzel) - érdemes a max monitor refresh rate -nél alacsonyabb értéket beállítani. Ez, ha 144 felé is tudna menni a renderelt képkockák száma, akkor bődületeset dob az élményen. Ez BfV esetén a játék mappájában egy létrehozott user.cfg -be írt alábbi sorral megoldható (itt a max fps: 138 lenne - ez ajánlott ez esetben):
GameTime.Maxvariablefps 138
-
Topikgazda
Érdekes ott is sokan írnak rejtett dologról, de az már nincs szerintem... nekem bővem megvan cumulálva a 60-100 attack obj kill és mégsem adta meg.
Egy nagy fos ez a kritérium... miért nem elég a sima objektív... legyen 100 vagy 150, fenét se érdekli... de ez az extra specifikus izé agyrém.
De ha netán mégis megadja majd mostanában akkor szólok-visszavonom a cáfolatot.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Topikgazda
válasz Lendova #15368 üzenetére
Ez nem ugyanaz szerintem, mert amit zola mond tudod az az egész karakter, nem csak alul vagy egy része.
Ezt beszéltük is már, hogy vagy egy full camo, ami predátorként rejt.
De hogy melyik ez, az passz... nyilván valószínű hogy bug.Másik érdekes dolog meg ez:
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
zzola
félisten
válasz FollowTheORI #15377 üzenetére
Ja, ezaz!
-
Lendova
őstag
válasz FollowTheORI #15377 üzenetére
Pedig ez az, csak nem mindig hat ki a teljes modellre. Fogalmam sincs, hogy random vagy valami trigger-eli.
Pulowski! Nuclear Protection On A Budget!
-
Topikgazda
-
zzola
félisten
válasz FollowTheORI #15380 üzenetére
Mit baxnak el? Tipp?
-
Topikgazda
válasz Lendova #15379 üzenetére
Amúgy jackfrag videoban feltünt neki az AP mine spam... megnéztem a kommenteket és teli van AP mine hozzászólással + shotgun... multkor mondtad lehet nerfelik majd, ezek után tuti csinálnak vele valamit majd, és elrontják az újonnan általad mutatott felfedezett játékom.
Bár amúgy fogalmam sincs mit lehetne igazán tenni vele... az se jó ha teljesen hatástalan.
Meg azis csak félmegoldás ha az etető resupply station-ön lehet majd csak ezt is felvenni.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Topikgazda
Meg is van a notes is:
Battlefield V Tides of War Chapter 3 Trial by Fire Update #3
Elég sokmindent...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Lendova
őstag
"AT Mines now also do damage to vehicles if the vehicles trigger them while being upside down."
Pulowski! Nuclear Protection On A Budget!
-
Topikgazda
válasz FollowTheORI #15383 üzenetére
Reduced AA damage to fighters by 20%.
The Blenheim now has 500 and 1000lb bombs instead of 250 and 500lb bombs. This change should make the Blenheim more potent as a bomber and a better match for the Ju 88. Additionally, the extra 40lb bomb upgrades are now mounted to the fuselage centerline, allowing for more precise bombing runs.
The Blenheim's .50 caliber gun upgrade has been replaced with a nose mounted .50cal gun firing high explosive rounds. The HE rounds are more effective against heavy aircraft and have explosive damage against infantry on the ground. This change allows the Blenheim to function as a heavy ground attack plane when specialized.
Ezek tetszenek! :]
Players can now be revived after getting killed in a vehicle while playing Firestorm, Combined Arms, and multiplayer.
S pont ezt mondtam múltkor, ahol tényleg lenne értelme, pont ott nem lehet éleszteni és tessék! :] Nice.
General – Fixed a visual glitch that allowed trees and bushes to stretch weirdly when a tank fired close to them.
Végre, hogy ez is milyen idegesítő volt lol.
Combined Arms now has matchmaking functionality.
Talán, ha mentem 2-3 kört, de így már érdemesebb lesz szerintem ezen is próbát tenni.
[ Szerkesztve ]
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
-
Topikgazda
válasz lofagi #15385 üzenetére
Elég sokat vakarták ahhoz képest a coop-ot (combined arms), hogy a kutyát se érdekli.
De jah, talán a hard fokozatot így meg lehet majd oldani közösen.
Hagytam nekik két kommentet a BF forumjukra... hátha meghallgatják.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Topikgazda
Improved tank shells to also do damage to certain bushes.
Lol ez király! XD
Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi
Új hozzászólás Aktív témák
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield V Reddit
(nem hivatalos)
Battlefield Discord
(nem hivatalos)
- Milyen videókártyát?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- OLED TV topic
- Elektromos cigaretta 🔞
- Autós topik
- Fűnyíró topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...