- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Samsung P300 - zsebszámológép
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Ilyen lesz a Zenless Zone Zero
gp A készíők egy hosszabb gameplay videót osztottak meg velünk a hamarosan megjelenő játékból.
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
tt124307
tag
Augusztus 15-én rendeltem. Miután nem kaptam semmi tracking numbert kb. 2 hét után reklamáltam, erre mondták, hogy várjak türelmesen, utána megint reklamáltam, aztán szept. 10-e körül írták, hogy elveszett a csomag, kaptam 600 bg pont kárpótlást és választhattam, hogy refund vagy resend legyen, én a resend-et kértem, szükségem van rá (ezt a részt már egyszer itt leírtam). Elvileg szeptember 12-én fel is adták újra a csomagot, most már kaptam GLS-es tracking számot, de a GLS oldalán még mindig ez az infó van kint a trackingnél:
"2019-09-12 07:13:43 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.,Puurs,Belgium"Ma reggel jött az alert a BG appból, hogy probléma van a csomaggal, utána néztem a BG oldalon a trackinget és láttam azt, hogy megérkezett Alsónémedibe, majd vissza is fordult.
Hívtam a GLS hogy mi újság, erre ők is elmondták telefonban amit a BG oldalon látni, hogy valóban megjött, de a feladó kérésére a csomagot visszafordították, mivel én állítólag azt mondtam, hogy nem kérem (ezen kissé kiakadtam, mert ilyet soha nem kérdeztek és nem is mondtam, sőt mindig azt kommunikáltam a BG felé, hogy nagyon kéne már a csomag). Mondta a GLS, hogy ők már nem tudnak beavatkozni, ez már megy vissza a feladónak, reklamáljak nála.Most az előbb megint cseteltem a BG helpdeskkel, elmondtam hogy mi az ábra, erre megint kértek 1-3 nap türelmet hogy utána nézzenek, amire megírtam nekik, hogy nekem már kezd elfogyni a türelmem és ha pár napon belül nem lesz eredménye a dolognak, akkor megyek a paypal-hoz. Most már isten bizony ígérik, hogy helyrehozzák a dolgot, de azt érzem, hogy itt valaki (aki nem én vagyok) nem mond igazat és kezd már nagyon elegem lenni a BG-ből is.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!