- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco X3 NFC - minden, ami kell
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
gp Mostantól a konzolos kiadásokhoz is elérhetők a különböző rajongói módosítások.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
ma A dátum július 10. A nagyszabású bemutatón hét terméket várunk, köztük az új hajlítható modelleket és a Galaxy Ring okosgyűrűt.
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
tt124307
tag
Én ilyet kaptam tőlük a héten
:
"We are sorry to inform you that your order [--------] lost in transit and we have sent 600 points to your account as goodwill."
Mondjuk ez aug 15-i rendelés volt, kétszer kérdeztem rá a trackingra, mindkétszer kamuztak, lassan meg kellett volna jönnie. EU priority line szállítás lett volna.
-
tt124307
tag
válasz
-=Jam=- #11472 üzenetére
De, választhattam a resend és a refund között. Resendet kértem, azóta nem történt semmi (3 nap), egyszer írtam nekik hogy wtf, arra egy automata válasz jött, hogy le vannak terhelve, késések lehetnek, bla-bla. Jövő héten még adok nekik egy esélyt, utána megindítom a Paypal claim-et.
-
tt124307
tag
Ugyebár azt írták, hogy a rendelést követő 2-7 napon belül kapok követési számot. Nem történt meg. 10 napig türelmes voltam (munkanap, ami ugye két hetet jelent). Írtam nekik, hogy nem kaptam követési számot, erre első körben leráztak, második körben közölték, hogy általában 15 munkanap (3 hét a szállítás). Jól van, vártam egy hónapot türelmesen, nem jött semmi infó, majd ez a levél arról, hogy sorry, elveszett a csomag. Megértem én, hogy problémák vannak HK-ban, de attól nem kéne lerázni a vevőt, kamu válaszolat adni. Nem ez az első eset, hogy kamuzik a BG, csak eddig nem ez volt az általános, nekem is volt tőlük sok rendelésem, max. 1-2-vel volt valami kis apró gixer, de ennyire gáz még soha.
Az persze tanulság, hogy utánanézhettem volna a kínai (Hong Kong-i) helyzetnek korábban, akkor hirtelen ez eszembe sem jutott. Ez most egy újabb szempont lesz a rendeléseimnél. Most, hogy hirtelen felindultságól cseteltem egyet a help desk-kel mindjárt lett tracking number, csak azt nem tudom, hogy ezt miért nem tudják maguktól is küldeni, főleg úgy, hogy volt már előzménye a dolognal. Mondjuk arra kíváncsi leszek, hogy a GLS mit fog domborítani és a most megadott várható 9 napból mi lesz végül, de inkább lezárom magamban egy jó két hétre ezt a témát, az ember nyugalma többer ér. -
tt124307
tag
Ma reggel kaptam egy értesítést a bg appból egy értesítést, hogy gond van a csomagommal. Nézem a tackinget és a gls kézbesítési kísérlet nélkül visszafordította a csomagot:
2019-09-18 20:36:06 Neuenstein,Germany The parcel has left the parcel center.2019-09-18 20:36:06 Neuenstein,Germany The parcel has reached the parcel center.2019-09-18 00:54:19 Alsónémedi,Hungary The parcel is stored in the parcel center.2019-09-18 00:54:19 Alsónémedi,Hungary The parcel has been returned to sender.2019-09-17 13:54:00 Alsónémedi,Hungary The parcel is stored in the parcel center.2019-09-16 21:26:00 Alsónémedi,Hungary The parcel has reached the parcel center.2019-09-13 21:05:30 Neuenstein,Germany The parcel has reached the parcel center.2019-09-13 21:05:30 Neuenstein,Germany The parcel has left the parcel center.2019-09-13 20:59:35 Neuenstein,Germany The parcel has reached the parcel center.2019-09-13 20:59:35 Neuenstein,Germany The parcel was handed over to GLS.2019-08-15 20:18:43 Puurs,Belgium The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.
Na most tanácstalan vagyok. A GLS-t felhívtam, ők azt mondják, hogy a feladó jelezte, hogy én nem kértem a csomagot és ezért fordították vissza, de a BG-nél én ilyet nem kértem, soha nem is vették fel velem ezügyben a kapcsolatot. Most mág kezd nagyon elegem lenni a BG-ből. Mit lehet ilyenkor tenni?
-
tt124307
tag
Augusztus 15-én rendeltem. Miután nem kaptam semmi tracking numbert kb. 2 hét után reklamáltam, erre mondták, hogy várjak türelmesen, utána megint reklamáltam, aztán szept. 10-e körül írták, hogy elveszett a csomag, kaptam 600 bg pont kárpótlást és választhattam, hogy refund vagy resend legyen, én a resend-et kértem, szükségem van rá (ezt a részt már egyszer itt leírtam). Elvileg szeptember 12-én fel is adták újra a csomagot, most már kaptam GLS-es tracking számot, de a GLS oldalán még mindig ez az infó van kint a trackingnél:
"2019-09-12 07:13:43 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.,Puurs,Belgium"Ma reggel jött az alert a BG appból, hogy probléma van a csomaggal, utána néztem a BG oldalon a trackinget és láttam azt, hogy megérkezett Alsónémedibe, majd vissza is fordult.
Hívtam a GLS hogy mi újság, erre ők is elmondták telefonban amit a BG oldalon látni, hogy valóban megjött, de a feladó kérésére a csomagot visszafordították, mivel én állítólag azt mondtam, hogy nem kérem (ezen kissé kiakadtam, mert ilyet soha nem kérdeztek és nem is mondtam, sőt mindig azt kommunikáltam a BG felé, hogy nagyon kéne már a csomag). Mondta a GLS, hogy ők már nem tudnak beavatkozni, ez már megy vissza a feladónak, reklamáljak nála.Most az előbb megint cseteltem a BG helpdeskkel, elmondtam hogy mi az ábra, erre megint kértek 1-3 nap türelmet hogy utána nézzenek, amire megírtam nekik, hogy nekem már kezd elfogyni a türelmem és ha pár napon belül nem lesz eredménye a dolognak, akkor megyek a paypal-hoz. Most már isten bizony ígérik, hogy helyrehozzák a dolgot, de azt érzem, hogy itt valaki (aki nem én vagyok) nem mond igazat és kezd már nagyon elegem lenni a BG-ből is.
-
tt124307
tag
Nem vitatkozni szeretnék, de nem értelek teljesen.
Már korábban is és most is azt írtam, hogy én nem elsősorban a pénzt szeretném visszakapni, hanem a csomagomat megkapni. Ha a pénzre lenne szükségem, akkor eleve nem rendeltem volna, jobb és biztosabb helye van a bankszámlámon. Ezért is kértem resend-et refund helyett. Továbbra is azt szeretném, ha megkapnám emberi időn belül a cuccot, hiszen amikor megrendeltem, akkor azt abban a hitben tettem, hogy az oldalon megadott 7-15 munkanap szállítás valós információ. Ha tudom, hogy ez a szenvedés következik, akkor természetesen megveszem máshonnan, lehet hogy néhány ezer forinttal drágábban, de gyorsabb szállítással.Továbbra sem értem azt, hogy kinek és milyen okból állhat érdekében egy csomagot úgy visszafordítani, hogy végigutazta a fél világot és már itt van néhány tíz kilométerre a céltól. Én nem kértem ilyet, a GLS gondolom nem csinál ilyet magától, a láncban egyedül a BG marad, őket meg végképp nem értem, hogy miért tennének ilyet. Azért is kérdeztem, hogy fodult-e már ilyen elő valakivel, esetleg tudja-e az okát, mivel nekem fogalmam sincs róla. Gondolom nem szándékosan akarnak szivatni, de tényleg nem látom a mögöttes szándékot.
Azt az egyetlen halvány lehetőséget tudom elképzelni (habár nagyon alacsony valószínűséggel), hogy ez az első, a BG által elveszettnek nyilvánított csomagra vonatkozó információ, ami végül mégsem veszett el, de mivel időközben elindították az újat, ezért a közben megkerültet (és Mo.-ra megérkezettet) visszairányítják, nehogy mindkét csomagot megkapjam.
[ Szerkesztve ]
-
tt124307
tag
Sokkal okosabb nem lettem tőle. Az én tracking numberem ez: 612336619475
Azért gyanakszom egy kicsit, mivel ez az első sor:15 Aug 201920:18The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.Puurs, Belgium
Vagyis ehhez a tracking numberhez olyan dátummal szerepel az első bejegyzés, ami az eredeti csomagra utal.
-
tt124307
tag
Nem tudom te hogy csinálod. Nekem az első rendelést egy hónap után jelezték hogy elvesztették (aztán meglett, de mégsem kaptam meg), az ismételten feladottról meg már szeptember 12 óta csak ennyi infóm van:
2019-09-1207:13:43The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.,Puurs,Belgium
Lehet, hogy csak engem szivat a Banggood és a GLS (a nem kívánt rész törlendő), de kezd már tele lenni a hócipőm.
Nem akarok nagyon pesszimista lenni, de már azt is elképzelhetőnek tartom, hogy megvárják míg az elveszett és visszafordított eredeti csomagom visszaérkezik hozzájuk és azt fogják ismét postázni? Nagy szemétség lenne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- OLED TV topic
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Apple notebookok
- Milyen routert?
- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
- RAM topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
- PlayStation 5
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 12 4/128GB kék garanciával
- Sony RDR-AT105 merevlemezes DVD író-olvasó újszerű hibátlan gyári távjával
- Teac A-BX10 sztereó erősítő a teac egyik csúcsmodelje melyet a THULE audió fejlesztett és készített
- Yamaha CD-S700 CD játszó
- Sony Tough M 128GB SDXC (277MB/s) memóriakártya UHS-II V60