- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Samsung Galaxy S8 és S8+ duplateszt
- Vodafone mobilszolgáltatások
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem lesz olcsóbb a Razr 50 Ultra
ma A minap az első fotók érkeztek meg, most az első tippek az árakra.
-
Bemutatta ZUFS 4.0-s memóriáját az SK Hynix
ph A Zoned UFS technológia fejlesztése még 2019-ben kezdődött, és pont kész lett az AI betörésére.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz FeRRaR1 #13446 üzenetére
Jazz-re jobbat? Viccelsz? A GreenStuff és a YellowStuff az egyetlen erre a talicskára, ami nem valami economy szirszar és Európában kapható. Más gyártóknál abszolút semmi.
A MiTóra (vagy az Abarth Puntókra, ugyanaz más köntösben) már nagyobb a választék, de azért nem végtelen, hiszen az autó sem annyira tucat. Majd körbenézek alaposabban, de a számomra bevált recepten nem akarok minden áron változtatni.És én is személyes tapasztalatból szeretem immár 4+ éve, nyilván a felhasználásunk erősen különbözik, de pont ez lehet a titok nyitja. Az Alfán valami középszar Textar van pillanatnyilag, és épp ma is volt egy vészfékezésem egy elsőbbséget meg nem adó miatt. Hiába a 4 dugattyús nyereg elöl, kissé nyúlós volt, a Jazz úszónyereggel és YS-fal nagyobbat harap ilyen szitukban.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #13450 üzenetére
Wow, ez alatt mit értetek pontosan? Kicsit érződik fékezés közben, vagy csak nagy tempónál, avagy cserés lesz egyből? Illetve milyen körülmények között? Kocsi, tempó, pálya?
Nekem a TAROX elnyalt egy szett ATE gyárit, majd egy szett ATE Ceramic-ot a ringen, utóbbit 8 kör alatt, füstölt, pattogott, extrém terhelés... De semmi repedés, hullámosodás és társai nem jelentkeztek. Sőt kopás nyomai is alig látszanak. Ha valaki azt mondaná 2 hete tette fel elhinném.
tboldi
Amennyiben neked bevált akkor persze, maradj nála, de nekem nagyon nagyon nem vállt be. Sőt a valaha volt legrosszabb fék "élményem"... Torony magasan.
Volvo S80 V8 sincs könnyebb helyzetben. Alig van választék, még egy M3 bmw-re van 30 féle. Most az ilyen eldobható filléres sz@rokat nem számolom. Sőt ez a Pagid Racing is 2021-es szóval meglepett, rendeltem is egyből. Nem számítottam rá hogy jobb lesz valaha a kínálat.
Én annyit tudok csalni hogy valamelyik forddal egyezik a hátsó, nagyobb motoros Galaxy asszem, az első meg valamelyik RS focussal. Így ha nem is írja hogy jó Volvóra mindegyik, én tudom hogy igen. Persze fura mód ezzel se lesz sokkal nagyobb a választék, de az ATE Ceramicot így vettem pl.
Felhasználás módja mellett az autó súlya és teljesítménye is nagy különbség. Illetve ki mit vár el tőle, mennyire rossz a gyári Jazz rendszere. Mondjuk ennek ellenére azt akkor se adom hogy darabokra hullott...
Nincs mese, big brake kit kell a Jazzre (nekem is az kéne, legalább a fentebb linkelt Polestar...)
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #13453 üzenetére
Azért az ölég' fos úgy. Nézz ATE vagy TAROX tárcsát legközelebb. Szerintem a legparább érzés az autóba ha nem tudsz bízni a fékedben.
Nem emlékszem mi a verda pontosan?
Szerk: Na az a kép azért durva. A gyengébb gyári szettek szoktak így kinézni egy pálya nap után. De hogy utcai használatban ilyen legyen az nagyon gáz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz FeRRaR1 #13452 üzenetére
Így is b@sztatnak műszakin, nem akarom még jobban kísérteni a sorsot. Azt csodálom, hogy a kék rugókért már meghúztak párszor, de a sárga fékbetétekért még egyszer sem.
A MiTóval sem akarok variálni, amit a gyári rendszer megenged, az lesz. Mondjuk eleve a legjobb nyereg van fent, ami erre a típusra gyárilag elérhető volt.
Igazából az egész moddolás a gyárinak tűnő dolgokról és a feltűnésmentességről szól nálam. Hosszú távú tervem az lenne, hogy szeretném 200 ló és 300 Nm fölé vinni (jelenleg 180/288), de úgy, hogy ne vegyék csak úgy észre. GT1446-os turbó + downpipe, az 1.75 TBI intercoolere, 390-es injektorok... Az Abarth Grande Puntóból is így lett esseesse, ha a kedves tulaj megvásárolta a csomagot, az én Alfám motorja meg pontosan ugyanaz a 199A8000, plug&play rá kell mennie erre is.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #13455 üzenetére
3.0 TDI Quattro?
Milyen gyakran cseréled így?
Én biztos addig cserélgetném amég valami normálisat nem találok.
Hirtelen ránézve nem egyedi eset, sokan panaszkodnak nagyon gyorsan kopó és koszoló fékpofákra meg wrapped disc-re. ATE felmerült hogy sokan erre váltottak és jobb, valaki azt mondta mióta Mintex van bent nem jelentkezik a hullámosodás, illetve én még bedobnám a TAROX-ot. Mindegy is, sok sikert, remélem találsz valami normálisat, mert ami most van az tuti nem az.
tboldi
Le kell fújni TÜV sprével
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz FeRRaR1 #13459 üzenetére
Ezeket neztem en is, de kiderult G88 az eu-s honlapjukon nem elerheto, szoval F2000 vagy Sports Japan lesz. Holnap majd irok nekik, hogy mi a helyzet a papirozassal.
Sajnos meresi eredmenyeket sem talaltam, hogy megis mekkora a kulonbseg az egyes mintazatok kozott a kulonbseg.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #13453 üzenetére
Nekem a B6 csbrion Ate tarcsa van, korabban Ate Ceramic betettel, most Redstuff-fal, de az meg nagyon uj, nincs bekoptatva. Plusz a betettel egyutt kerult bele a friss, de kitudjamilyen helyett Motul rbf600 fekfolyadek es femszovetes fekcso.
Az Ateval nagyon vigyazos volt, seperc alatt elmelegedett - a legparabb az volt, hogy 220-rol nagy pedalnyomasra lassulas nem sok volt, ellenben esztergalo hang annal tobb, nemi kormanyrazassal fuszerezve… Valoszinu a tarcsa is keves, de normal utcai utangyartottbol az Ate a teteje kb. Audikon altalanosan alulmeretezett a fek. Mondjuk ugye egy sima uszonyerges csoda van nekem, semmi komoly, az elso gen Boxster feke kb plug and play az automra, de egyelore ki akarom probalni rendesen az ebc-t. A femszovetes fekcso mindenkepp megerte, sokkal feszesebb a pedalerzet, a simaval mintha szivacsot nyomogatnek. -
Megvan az előnye mikor egy kocsi nem tud 140-160-nál többet menni, én akárhogy taposom a gyári fékeket még csak a szaga se jön, nemhogy annál komolyabb baja lenne. Többször egymás után meg aztán pláne, mire újra eléri a 140-et visszahűl megint.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
2ozzmexy
aktív tag
Akkor az opelesek mit mondjanak?
Nálam pont a japán/magyar kooperáció jobb fékhatásban, a koreai is kb elment, a bimmer viszont rendszeresen elnyúlik a végére. Ennek oka lehet a tárcsa is meg az is hogy a távolságtartó is gyakran áll bele itthon, tehát fűti a folyadékot folyamatosan... jövő héten megmondom milyen lett az új elsőszettel, mert ez még az ami alatta volt amikor megkaptam és már akkor sem volt új. Mindenesetre a 200/230-ról 40-re lassítások sem növelték az élettartamát.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
-
radi8tor
MODERÁTOR
Merje valaki azt mondani egy Ferrari frunk-jára hogy kicsi: [link]
1 millió EURO volt egy SPAR-os táskában benne.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
FeRRaR1
őstag
válasz radi8tor #13470 üzenetére
2000-es évek elején egy volt szomszédunk ment fel Pestre hasonlóan, 20M hamis forinttal hogy eladja 10M igaziért, de aztán lebukott mert hamis 10-essel fizetett a helyi péknél, 50 méterre a lakástól, és pont akkor csaptak le rá mikor indult volna a 20M nyomtatottal a csomagtartóba.
Ezek a hamisítók soha nem tudják mikor kell abba hagyni, vagy beállni ner kurv@nak és legalizálni a lopást
-
-
2ozzmexy
aktív tag
-
válasz 2ozzmexy #13478 üzenetére
Másolásvédelem is van a Ft-ban, már a régiben is volt, nemcsak az újakban. [link]
Jó mondjuk ennek se sok értelme, mert csak a komolyabb nyomtatók olvassák le, a 20 ezres vacakok simán lemásolják ugyanúgy, pláne nincs értelme mivel a hologramos, félig árnyékos elemek szabad szemmel is ellenőrizhetőek azonnal. Inkább csak easter egg szerűség, hogy ilyet is tud. QR kód van elrejtve a razolatban.Fémpénzt lenne érdemes hamisítani, legalább a csokik lennének ingyen.
[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
FeRRaR1
őstag
"A múlt héten kiderült, hogy a Fundamenta is jó kezekbe került, mostantól a nemzeti MBH bank lesz a fő tulajdonosa.
A magyar akkumulátorgyártásban a munkahelyek 80-90%-a operátori munka, rossz fizetéssel, s még ennek a munkahelyeknek a felét is külföldiekkel lehet csak feltölteni. Mindezt úgy, hogy munkahelyenként 64 millió forintnál is több állami támogatást kaptak a cégek. Magyarul minden munkás fizetését munkabérrel, adóval, tébével együtt kb. kilenc-tíz évig a magyar adófizetők állják, miközben az akkumulátorgyártás nem igényel annyi beszállítót, így nem várható, hogy sok munkahely keletkezik a beszállítók Magyarországra költözése miatt. További probléma, hogy eddig az ország egyik nagy problémája az volt, hogy túlságosan autóipari túlsúly volt a gazdaságban. Ez most nem javult, hanem tovább romlott az akkumulátorgyárak megjelenésével. Az economx cikke erre.
Nagyot nőtt a magyar államadósság a héten, az aukcióra felkínált szokásos 40 milliárd forint helyett 176 milliárd forintért adott el államkötvényeket az AKK, ezen felül további 500 millió dollár értékben bocsátott ki államkötvényeket."Kíváncsian várom meddig játszhatja ezt az országok nagy része, hogy csak nő és nő az állam adósság...
-
-
-
-
FeRRaR1
őstag
Örök igazság. 4 kerékkel kanyarodsz és fékezel mindig, hajtástól függetlenül. AWD csak segít letenni a menést, de megállni nem fogsz jobban tőle
Erre több audit vásárló ismerősöm is rájött kolesz után
Tyre review YT channelen is van teszt, ugyan az a kocsi csak FWD és téli gumi vs AWD és nyári. Hóban, jégen, régen néztem de kb mindenhol elverte az első kerekes az AWD-t.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #13487 üzenetére
Őszintét megvallva én sem tartok téli szettet de itt Angliába kb nem is ismerik, vagy csak hallottak róla. Előző 5 télből talán kettőben volt akkora hó, olyan út viszonyok hogy tényleg kellett volna de az is csak 1-2 hétig. Szóval mondjuk úgy hogy 5 évre kb 3 hét miatt nem veszek. Egyrészt, másrészt tudok vezetni, vagy meghozni a döntést hogy nem indulok el. Persze általában igen és állatkodok is keretek között.
Ehhez hozzá jön hogy bevásároltak az elmúlt 5 évben hókotró / sózókat. Így Magyarokat megszégyenítő tempóba tolták le az utakat már este is. Sajnos
Tudom, tudom a hőmérséklet miatt is jó, de 5 jármű van most, hogy még ide bekeverjem a télit az atom szopás lenne nekem, tárolásba, gumi elöregedésbe, meg gyakran is cserélgetem a verdákat viszonylag...
Annyi szokott lenni hogy ha olyan van asszony nem vezet ha nem nekem kell többet.
Néha eljátszok a gondolattal hogy veszek egy normális szettet legalább a Volvóra. És akkor AWD + télivel megjárni pár téli hegyet, road tripet az Alpokba. Aztán inkább örülök hogy itthon vagyok kicsit nyugiban, van mit tenni itt is...
Qru
Csak ezért mondod mert alig működikDe tudom, tudom. Orral árokba állni gáz, kilincsel előre dicsőség
[ Szerkesztve ]
-
válasz rbalint88 #13487 üzenetére
Terepjárósok szoktak pofára esni itt is ezzel, a kis elsőkerekes személyautók meg röhögve kikerülik őket az emelkedőnek az utcában. Azon a 3 napon amikor van hó.
A gumi az első. Jó dolog a 4WD én is törekszem rá, de nem helyettesít gumit.
Lejtőnek gurulve meg aztán pláne gumin műlik minden, mert hajtani nem hajt semmi. Az csak az árokból kijövetelhez kell utána.
CC meg pont nem télies gumi, úgyhogy nem a Subaru hibája volt ,az egy jó autó.[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Alusky #13491 üzenetére
Mondjuk úgy RWD < FWD < AWD < téli gumi RWD < téli gumi FWD < téli gumi AWD. (télen)
De klasszikus volt a Pécs - Kaposvár 66-os út téli ingázások közben a kis első kerekes téli gumis 1.2 fehér astra classic II-vel. A bmw-k ott pörögtek meg álltak félre a nagyobb emelkedők aljában, a bátrabbak éppen csúsztak visszafele
Fater régi E-s mercije nem tudott beállni tankolni egyik télen mert bár sík volt minden, volt egy nevetségesen kicsi emelkedő, padka méretű ahogy behajtasz egy nagy kanyar után. Ezért nem játszott a lendület, és egyszerűen nem ment fel. Kijöttek többen "feltolni"
Konkrétan ez jelentette a kihívást a letaposott hóban :
rbalint88
Jaja, volt hozzá opció a gyári téli szett, valami barátságos 3000 font
Mondjuk a Volvo csak a Polestar kovácsolt felniket adta annyiért...
Onnan nézve nem is olyan vészes.[ Szerkesztve ]
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #13494 üzenetére
Legjobb tél tavaly volt. -10 egy hétig és napokig havazott. Kertbe kb 40 centit mértünk.
Minden iskola felvétel után egy 30 percet mentünk keresztbe az erdei utakon / parkolókba a környéken
Először az elektronikát tettem sportba, majd megtaláltam a váltón is azt a módot és onnantól nem volt megállás.
bitpork
Ja csak melyik Quattrot értjük ez alatt?
A jól programozott Haldex verziókat.
A rosszul programozott Haldex verziókat.
A középen mechanikus Torseneseket.
A régen alapnak számító középen és hátul is mechanikus torseneseket...
Meg nem olyan rég hozzá jöttek az electro-mechanikus verziók.
Majd az EV verziók.Persze a Haldexet is le lehet úgy programozni hogy nem veszed észre hogy nem Torsen van alatta. (Ha nem vagy egy Ámon Olivér)
Régen a Quattro is jobbvút'.
[ Szerkesztve ]
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz bitpork #13497 üzenetére
Végre valamiben egyetértünk
Más, most néztem meg a jóval korábbi XC90 V8 fotókat és azon vásárláskor elöl nyári, hátul téli volt. Érdekes kombináció...
Ez egy nagy élmény autó volt terepen, 7 személlyel. Kicsit hiányzik néha. Üvöltő V8 miközben négy kerék szórja a sarat és úszik mint egy hajó, finoman, puhán...
Ahogy nézem futóműve is egész erősnek tűnik. Legalább is kibírta amit kapott
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Crypto Trade
- SkyShowtime
- Melyik tápegységet vegyem?
- Metal topik
- E-roller topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Suzuki topik
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- További aktív témák...
- Assassins Creed THE REBEL COLLECTION ( 2 JÁTÉK ) /// Szinte Új // Számla + Garancia
- AKCIÓ! iPad (9. generációs) Wi-Fi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- 1év garanciával olcsó Irodai mini pc MONITORCENTER
- Apple iPhone 15 Pro Natural 128gb - 1év Apple garancia, akár beszámítással
- FC24 Nintendp Switch /// Szinte Új // SZÁMLA + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest