- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #13749 üzenetére
Nálunk már vasárnap volt, mert nálam volt a legnagyobb is, úgyhogy túlestünk rajta és ki tudja, lehet holnap már külföldön éjszakázok, nálam az ilyesmit nem jelentik be előre.
Murphy nem alszik, csak néha mást szopat, mivel a változatosság gyönyörködtet."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Reggie0 #13744 üzenetére
Logikus is, csak szívesen megnéznék egy statisztikát erről, hogy hány éves autókkal okoznak a leggyakrabban balesetet. Értelemszerűen az öregebb autóban már fáradnak az alkatrészek, futómű, fék, stb, én azokra többet vetnék ki, mivel minél kisebb értékű autóban ülsz, annál nagyobb értékben tudsz kárt okozni, csak hogy az arányosság elvénél maradjunk. Például ha én az 5 milliós Suzukival beléd megyek, akkor az audiban valószínűleg nagyobb anyagi kár fog keletkezni, amit ugye az én KGFB-nek kell térítenie, míg fordított helyzetben te jobban fogsz vigyázni, mert a te javítási számlád nagyobb lesz. Mindez persze akkor igaz ha ugyanazon alkatrészek sérülését nézzük pl lökhárító, lámpa.
Nem tudom így mennyire érthető, de csak hogy értsd, apósom a g astra-ra fizet évi 20ezret, és ha én ülök benne és azzal törlek össze, akkor is ugyanannyi lesz az audid javítása."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qru
MODERÁTOR
-
Reggie0
félisten
válasz 2ozzmexy #13753 üzenetére
Ha az oreg autokval tobbet tornek, akkor a statisztika veszelyesebbnek hozna ki es none a kgfbjuk. Ilyen szembontbol sajat magat korrigalja a rendszer. A kotelezo igazabol azert kuszik felfele, mert egyre dragabbak az autok, egyre tobb a nem javithato komplex alkatresz emiatt no a javitasi koltseg, amit szet kell dobni a dijakban. Szerintem az uj auto biztositasi dijaknal az is problema, hogy sok A0-as biztositast is kotnek rajuk. Igazabol ott lehetne megreformalni a rendszert, ha nem autohoz, hanem szemelyhez lenne kotve a biztositas. Persze macera lenne, mert biztositas nelkuli embernek nem lehetne kolcsonadni, de be lehetne vezetni az eseti napos/hetes biztositast is.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #13755 üzenetére
Legjobb az lenne hogy ha a Svájci és Angol rendszert ötvönék. Szóval a személy lenne biztosítva, saját rendszámmal és át is teheti másra.
Londoni zónába fizetek 2 személyre 300 fontot egy évre a 4.4 V8 Volvora. Casco. Az nevettségesen alacsony. Itt. Ismerek olyat aki a Nissan Xtrailre fizet 3 baleset után amiben 1-ben volt ő a hibás majdnem havonta ennyit.
Illetve itt az is számít hogy hol parkolod, hány éve van meg, hány kocsid van. Van belső statisztikájuk is, pl a Rangerovereket nagyon lopják, ismerősnek egy év alatt baleset nélkül felment a biztosítása évi 1500-ról 3200-ra
-
válasz kelly416 #13743 üzenetére
Én csak azt tudom, hogy éjjel fújtam le bárkákat virgácsnak, ezüst színű felnifestékkel a konyha közepén, mert nem találtam meg a tavalyit, miután a gyerek elaludt
Nálunk reggel jön a Miki[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Reggel az ágyban hallom a hátsó utcában a BMW-s srác kanyarodik, abból már következtetni lehetett a hóvastagságra. Valaki másnak sikerült a kanyart is kiegyenesítenie orral az fő utca végén, úgyhogy nem büszkén.
Én csak egy helyen indultam meg, mert direkt belevágódtam lendülettel az üres kereszteződésben a középen felgyűlt kására, de ahogy visszaért a kerék a kitaposott keréknyomba már rántotta is be a helyére a kocsit mintha sínen menne, úgyhogy nem volt móka, nincs lefagyva. Simán autózható volt minden 80-90, néhol 100-zal, satuztam, rúgtam neki de nem akart ez semerre megmozdulni. Keszthely felé kezdett vastagodni a hó meg -1 ott inkább 60-70 körül mentem, hazafele meg újra eső volt és +2 ott mehetett megint kicsit nagyobb tempó.
Pollenszűrőm meg valószínű beázik, mert a 60 Km-ből 20 azzal telt, hogy maxon járattam a ventit max fűtéssel és max klímával és nem akart a pára eltakarodni a szélvédőről, csak az alsó felén, leengedtem az ülésemet a padlóra, hogy kilássak.
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Alusky #13758 üzenetére
Nem biztos, bár az is egy opció...
Első körben én a csomagtér alját venném fel, ki a pótkerékkel, lehet vízben áll. A második az ajtók alja, tele megy retekkel az eső elvezető és nem tud a víz kifolyni. Utána jöhet az ablaktörlők alatti műanyag, tuti rottyon van.Amúgy egy kg rizs egy zokniba. be az anyós lábterébe a gumiszőnyegre.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
Reggie0
félisten
válasz Alusky #13758 üzenetére
"Pollenszűrőm meg valószínű beázik, mert a 60 Km-ből 20 azzal telt, hogy maxon járattam a ventit max fűtéssel és max klímával és nem akart a pára eltakarodni a szélvédőről, csak az alsó felén, leengedtem az ülésemet a padlóra, hogy kilássak. "
Vagy nem folyik el a viz a klima gyujtotalcajarol, vagy odafagyott ami abban volt, vagy a klima menet kozben tiltott le a homerseklet miatt es az osszegyujtott viz visszaparolgott.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Alusky #13763 üzenetére
Hétvégén a Vitaranak is befagyott, de szerencsére a jegesmacis jégoldó olcsó volt a tescoban ennyit tud pont, másra nem jó...
Utálom én is az ilyet, de a pótkerék öbölben van egy hőhíd, a lemez egyik oldala az utastér fűtött légterében, a másik kint a hátsó híd felett, nyilván a belső oldalán kicsapódik a pára és nem tud hova menni... búvár pótkerék. alatomos ez is meg az ablaktörlők alatti is, mivel mire észreveszed már gáz van..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Reggie0 #13765 üzenetére
Akkor a jobb1-ben már lehetne sarkat áztatni, nem?
A hőcserélő kondenzvíz levezetője lehet ludas, de ahhoz alá kell mászni... nem gondolkodtam ilyen kardinális hibában, először azt nézze meg amit egy pihenő alkalmával 2 perc alatt ellenőrizni lehet.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #13764 üzenetére
Nem akartam megbántani, ennyi. Ha csak a kárpit miatt párás a levegő, akkor működhet, én kárpittisztítás után szoktam, mert nincs nedves porszívó itthon, tehát addig dörzsölöm egy száraz mikroszálassal amíg tapintásra nem lesz száraz, de utána még bőven marad nedvesség benne...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kelly416
veterán
válasz 2ozzmexy #13768 üzenetére
Ja? Akkor igen, de akkor 2dl vizet kell kivonjon összesen, aminek a felét a szellőztető kiviszi egyébként is. Viszont a beázás (vagy sok vizes ruha az utóban, akár csak a kabátja ha jól megázott az autóig) baromi sok párát tud eredményezni ami mind az ablakokat keresi kicsapódársa.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #13770 üzenetére
Igen, 2dl víz, de egy olyan autó ami csak hétvégén fut (pl nekem ilyen a Suzuki, de sok szomszédom és ismerősöm cégessel jár, a saját csak hétvégén) nem szárad ki, hamarabb penészedik be, vagy legalábbis ilyen fura ázott kutya szag lesz benne, mert a kárpitok bebüdösödnek...
Szóval olyankor jó, ezért is érdeklődtem a 12v 230v átalakítók + akku csomag témában, mert akkor beruházok egy nedves porszívóra, azzal talán szárazabbra tudnám.
Kevés vízzel meg nem jön ki a vegyszer, szóval ördögi kör ez."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kelly416
veterán
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #13775 üzenetére
Régi álom egy garázs, de álom marad szerintem. Max ha tudok bérelni valahol egy jót, de mindenképpen egy olyan amiben van egy splitklíma (hűtés-fűtés pipa), hideg-meleg víz, normális vízelevezetés és villany, ha akadna benne egy akna, az sem lenne rossz. Persze akkora amiben ha egy normál méretű autó ajtajait kinyitom, akkor sem érik el a falat...
Te félig már megvagy ezzel a projekttel."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
6030D
Ármester
Szerintem duplázd meg az igények miatt azt az árat. Vácon 8-10M Ft egy olyan garázs, amiben nincs semmi, esetleg áram. A miénkben van akna is, de víz nincs, a mögötte lévő házból lehetne gondolom engedéllyel leágaztatni, külön mérőórával, rengeteg papírmunkával a lakóközösség felé... És az is "csak" akkora, hogy a kombi oktáv előtt/mögött van 20 cm hely, meg mögötte egy 40 cm-es polc, a jobb oldali tükör a faltól 2 cm-re van, a bal oldalon meg a második ajtóhatároló állásig tudom kinyitni az ajtót, így ki/be szállni kényelmes, de szerelni mondjuk nem lehet rendesen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
FeRRaR1
őstag
Driving without your seat belt carries a £500 fine.You could get a fine of £200 and 6 points on your licence if you're caught using your phone behind the wheel. If you're taken to court you could get a fine of £1,000 and be disqualified from driving.
Imáimat meghalgatták. Új kamerák update után látják a mobilt, övet (nem úgy mint a véda )
És emeltek a bírságokon, visszaesőknek vagy súlyos szabály sértőknek eltiltás.
Ami érdekes hogy mindent szigorítottak, de a gyorshajtást enyhítették kicsit. Eddig 100mph felett jogsi elvétel automatikusan, most már nem, mindenképp mérlegelnek hogy mik az okok, körülmények.
Eddig az elmúlt 5 évben 4 eset volt hogy mobilozó belénk gurult...
-
kelly416
veterán
válasz 2ozzmexy #13776 üzenetére
Igen. Már csak a szigetelés, a meleg víz (bár villany van, átfolyósat lehetne betenni, csak fúrt kútból lehet hamar elrakódna), normális vízelvezetés, szigetelés, klíma meg akna kellene bele a listádról.
A széles garázs hideg vizzel és villannyal pipa.
Bár nekem hosszában fél méter kellene még, meg majd idővel lehet körbeszigetelem. Egyelőre más vágyam nem nagyon van a garázzsal szemben. Meghosszabbítani már nem igazán tudom, a betont megtoldani nem olyan jó. Vagy veszek rövidebb autót, vagy kiköltöztetem a szerszámok nagy részét, megszűntetem a 60 mély salgó polcot a CrownVic helyén, mert a Lodgy simán elfér polccal együtt is. -
FeRRaR1
őstag
Nekem a Kaposvárin mutatta egy rendőr ismerős hogy nem lát semmit kb ov meg telefon terén. Mondjuk 5 éve nem voltam ez meg annál is korábban volt lehet változott azóta.
Mondjuk 2 okból is fura ha így van:
1, nem szednének be pénzt azok akiket sokszor csak azért hajtanak ki.
2, Biztonsági okokból is hatalmas öngól.
-
kelly416
veterán
Nem az ára miatt, hanem mert a CrownVic-br tenném, tehát nem feltétlen új és kifinomult technológiába megy. Melyiket próbáljam ki szerintetek? Gondolom az Eta a felejtős kategória, nem ismerem csak haver ajánlotta. A kéket annyira nem szeretem, szerintem a laser lenne a jó, de az hogy kultiválja a régi autókat? Nem fog nekem kimenni havonta? Mert ha igen, akkor meg sem veszem.
-
AssAssynn
őstag
Szerintetek a murváról hogyan kellene elhánynom a havat?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
rbalint88
addikt
válasz kelly416 #13791 üzenetére
Volt ugyanabban az autoban mindenfele Osram es GE emelt fenyereju, aztan eleg lett a max felevente kiego izzokbol es lett bele ilyen ultra life. Minimum egy evet elmegy, de inkabb masfel-ketto es tokletesen lehet vele latni, fenyeroben nincs kulonbseg, csak szinhomersekletben, de az se jelentos. Volvo V60, gyujtasra kapcsol a tompitott, szoval amikor megy az auto, eg a fenyszoro.
AssAssyn: nalunk egy kis reszen van kavics, a holapatot megforditva es beszurva egesz jol “felugrik” rola, es igy le lehet szedni ugy, hogy a kavicsot ne asd ki. De ez mar olyan ho, ami kicsit “fagyos”, tegnap mar egyszer felolvadt es visszafagyott ejszaka.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz rbalint88 #13793 üzenetére
Ez nagy szívás, az Osram oldalán sem találom HB3 meg HB4 izzókat.
Akkor meg se próbáljam a Cool Blue családot, vagy konkrétan azzal nincs tapasztalatod? Még mindig bíztatóbb aknhat mint az Elta. De ha Neked vagy masnak hasonló tapasztalata van ezzel is mint a Laser-rel, akkor marad az Elta. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #13796 üzenetére
Hideg kék és fehér NB HB4 volt a corollában, nem volt rossz, csak drága ahhoz képest amennyit bírt, úgyhogy maradtak az off-road izzók...
Annó 9ezer/készlet volt, a homasita off road HB4 fehér meg 1300/db és ugyanannyit bírtak, cirka 1-2 szezon. Jah az butafa technika volt, tompított éjjel meg rossz időben volt felkapcsolva, mert én kapcsoltam kézzel, magyarul ha nem volt muszáj nem világítottak... nálam 1 szezon az ősztől tavaszig tartott, ha mákom volt akkor kibírták következő februárig, a gagyi meg augusztusban fáradt meg. Nekem nem érte meg az osram, ennyi a lényeg.A garázson úgy tudsz segíteni, ha mellé építész egy tárolót szintén lemezből, kettő közé meg egy ajtó és akkor oda átmehet Salgó meg a szerszámok, máris el fogsz férni benne, csak az asszonynak ne szólj, mert a nők az ilyet rögtön belakják.. először csak a szánkót meg a bringát teszik be "ideiglenesen", utána jön a babakocsi meg a komp...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest