- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
válasz PapírVilla #914 üzenetére
Semmi akadálya. Bár a vita nem arról szólt, hogy melyikünk a gyorsabb. Speciel én is messze vagyok az ufóktól. De pont ez a lényeg. Hogyha vannak sokkal, de sokkal gyorsabbak, akkor nem az autókkal van a gond, hanem tudásszinttel. Ha valaki azt állítja hogy nincs kihívás az autóban, akkor mindent tud róla és simán kellene hozni az űridőket.
A gond az, hogy úgy állítja be, hogy ez túl könnyű, túl tapadós, stb... Csak azt nem mondta ki nyíltan, hogy ez egy árkád szar és semmi köze a valósághoz. Éveken át ezt művelte az összes pCars fórumon. Valami becsípődött neki a Madness Engine-nel készült játékokkal szemben. Szóval semmi gond. Jöhet trollkodni, de folyamatosan le lesz oltva. Ennyi. Ha normálisan jön, akkor normálisan társalgunk.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Pont ez a lényeg, hogy aki gyorsabb nálad annak is ugyanez a cucc áll a rendelkezésére. Csak van aki a határokig ki tudja aknázni és van aki nem. Ez olyan mint a valóság. Ugyanazzal a Porsche-val van aki gyorsabb a másiknál. Elég vicces lenne ha a lassabb azzal jönne, hogy túl könnyen vezethető az autó, túl sok a tapadás. Nos a tapadás, ami a pályán tart. Ha mondjuk azt mondod túlkormányozott volt, csúszkált vagy hasonlók, az jobban alátámasztaná az elért eredményt. Szerintem.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Próbáld ki a BMW-t. Úgy is az a bajod, hogy a Porsche túl stabil. Szerintem a BMW-ben van meg kábé, amit a Porsche-ból hiányoltál. Az első tengelyen jóval kevesebb a tapadás, kanyarokban, főleg lassabb kanyarok meg folyton ki akar törni a hátulja.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
"From Robillard3381:
Porsche 992 Cup compatible with game version 1.5.5*
Other cars will follow. Stay tuned!"Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #962 üzenetére
"Tehát fordítva, ha használsz, akkor látszik."
Ugyan ezt írtam, csak fordítva.
"Ha nem használsz segítséget, akkor nem látszik..."
A PC3-ban meg tudták oldani, külön ikon mutatta melyik segítség volt bekapcsolva. Szrintem Reizának is menne. De, ahogy írod tényleg lényegtelen.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
More cars now compatible with game version 1.5.5.*:
- Lamborghini SCV12
- Alpine pack
- Porsche 935
- Ferrari 250 GTOEgy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Havazik a COTA-n.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #974 üzenetére
Mondjuk, ez a hóban úgyse nagyon versenyeznek dolog, eléggé ki tud akasztani. Ez egy játék. Nyugodtan el lehet térni bizonyos dolgokban. Pl. Old Spán nem versenyeztek modern LMDh autóval, a játékban megtehetem. Ennyi erővel akkor le is tilthatnák és csak azokra a pályákra lehetne kivinni az LMDh-kat, amelyikeken a valóságban is mennek. Nem hülyeség. Remélem a havas körülmények visszakerülnek majd, ha már a fontosabb dolgok kész lesznek.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #976 üzenetére
Néha azt gondolom, hogy elég lett volna a fizikát, az FFB-t, az AI-t és a multit tovább fejleszteni és bővíteni a pálya és az autó kínálatot. Különben meg minden ficsört benne hagyni, ami a PC2-ben már megvolt. Durva lenne most az AMS2.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
A 2024-ES WEC-VERSENYNAPTÁR:
Február 24-25. – Prológ (Katar)
Március2. – Katar 1812 km (Losail)
Április 21. – Imola 6h (Olaszország)
Május 11. – Spa-Francorchamps 6h (Belgium)
Június 15-16. – Le Mans 24h (Franciaország)
Július 14. – São Paulo 6h (Interlagos, Brazília)
Szeptember 1. – Lone Star Le Mans (COTA 6h, USA) mod
Szeptember 15. – Fuji 6h (Japán) mod
November 2. – Bahrein 8h (Bahrein)Már csak Katar és Bahrein kellene, na meg a többi autó, és le lehetne nyomni a '24-es WEC-t.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
"AMS2 V1.5.5.2 is now live - the latest update brings another batch of physics & AI improvements along with further updates to both new and old content, including more tracks with support for the new flag LED panel feature.
A minor but notable adjustment to the tire modelling of both modern slicks and wet treads has been fastracked with this release, sharpening up the feel of the tires that received the adjustment - these are listed in the changelog below. The changes have no major repercussions on user setups or overall performance of the cars.
On the AI front, adjustments to AI lateral movement rates, distances passing routines are triggered on and enabling of a function for AI in faster cars to "see" slower cars further up ahead have made line switches more flowing and also reduced hesitation both when passing for position as well as dealing with lapped traffic. Further improvements on this area are already in the works. AI also improved for several tracks with a new batch of fast line redos.
MULTIPLAYER LOGS & REPORTS WELCOME!
On the Multiplayer front, users that experience showtopping reliability issues are now welcome to post their session log files on this thread to provide us with valuable info towards debugging these remaining
issues.
ANNOUNCEMENT
Both AMS2 + Season Pass 2020-2022 & AMS1 Ultimate + AMS2 Bundles have now been deactivated from the Steam store page - there are now two AMS2 All-Inclusive options in offer packing AMS2 Base plus the full DLC collection at a 15% overall discount.
The two options offer the same thing, the difference is the first is designed for owners of the two separate Premium DLC Packs, while the second aiming to cater for owners of the 2020-2022 Season Pass. As a New User looking for the complete AMS2 collection, you only need one of them.
As we progress with new DLC releases, both Bundles will be updated accordingly - this way, new users have a single-click option to acquire all existing AMS2 items at any point in time without duplicating their DLC purchases, while existing users get the option to expand their AMS2 collection with only the items they may be missing.V1.5.5.2 CHANGELOG
UI & HUD
Fixed Automatic Clutch input bind label being inconsistently named in different states
PHYSICS
Minor slick tread adjustments for LMDh, F-HiTech Gen2, F-V12, GT1, GTE, GT3 (both gens) GT4, G55 Cup, GT5, G40 Cup, StockV8 (all seasons), Super v8, LMDh, Cadillac DPi, P1 (both gens), Group C, F-Reiza, F-Ultimate Gen2, F-USA Gen1-3 & 2023 (speedway compound)Minor wet tire tread adjustments for F-Classics, F-HiTechs, F-V12, F-V10s, F-Reiza, F-Ultimates, F-USAs, F-3, F-Inter, F-Trainers, LMDh, DPi, P1, P2, P3, P4, GTE, GT3, GT4 classes
Adjusted baseline pressure for GT3 Gen2 and LMDh to account for the removal of tire warming blankets (setup reset recommended)LMDh: Slightly increased brake torque
Added medium compound option for F-HiTech Gen2McLaren 720s Evo: Increased the max bumpstop/packer range to 4cm from 1cm
AI
Adjusted distance AI cars look ahead for slower lapped traffic & added new parameter for faster cars to see even further aheadSlightly increased avoid ratios for AI in lower aggression rangesAI line redos for Cascais, Fontana Speedway, Montreal Historic 1991, Le mans Bugatti, Kansai East & WestFurther adjustments to AI rates for lateral movements & distance thresholds for passing routines to kick inIncreased fuel threshold for AI to decide to pit for fuel on a long track for Endurance cars (LMDh, Cadillac DPi, P1 (both gens), GTE, GT3 (both gens)Bumped up AI skill spread on ovals to the same level of main road course variants to minimise excessive pack racing on ovalsAdjusted AI tire wear degradation for all F-USA classesAI calibration pass for GTE & LMdh, DPi, P1sAI wet performance calibration pass for F-Classic Gen4, F-Hitech Gen1&2, F-V12, F-V10 Gen1&2, F-Reiza, F-Ultimate Gen1&2
TRACKS
LeMans: Additional 3D marshals; Fixed visible gaps in the track near Porsche curve; Adjusted armco lod switching near Mulsanne: Added more of the remaining trackside objects; Adjusted an abnormal bump in the runoff near the Arnage exit curb; Fixed issue where tirewall objects might not be rendered in some external cameras; Adjusted track cameras in Bugatti layout to remove obscured viewsAdded LED flag panels to Kansai, Interlagos, Hockenheim & MonzaFixed safety car parking location for Kansai & HockenheimNurburgring 1971: Fixed the misalignment and added collision to the Continental Podium barriers in the paddockJerez 1988: Fixed body parts lod behavior on some 3D animated actors
VEHICLES
Fixed car exterior rain effects oscillating between dry and wetMercedes AMG GT3 Evo: fixed inverted cockpit bannerGTE: Added luminescent number panels BMW M8 GTE: updated display, improved cockpit lights, windshield banner addedBMW M8 GTE: Updated display & improved cockpit lights; Added windshield bannerF-HiTech G2M2: Fixed cockpit windscreen and mirrors double mesh issues"Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Tegnap landolt egy újabb frissítés/javítás.
V1.5.5.4 CHANGELOGAzt észrevette már valaki, hogy Robillard3381 modjai megmaradnak a frissítések után is? Az összes többit újra kell telepíteni. Ennyit tesz, ha valaki már belső ember.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Most volt a Daytona 24 órás. A Porsche GTP 1.31.xxx időt ment a qualin. Versenyen 1.35.xxx volt a legjobbja. A játékban a TT-ben a legjobbak 1.30.xxx mentek. Ez alig több a valódihoz képest, ami általában elnézhető. Én néhány kör után 1.36.xxx-et mentem, ami megközelíti a verseny legjobbját. Ezek alapján mondhatni könnyű vezetni a Porsche GTP-t, bár még messze vagyok a real időmérőhöz és a játék legjobbjaihoz.
Viszont a kérdés az, hogy ezt az időt konstans tudnám e tartani több, mint 700 körön keresztül, legalábbis a rám jutó időben, mert ugye volt pilóta csere is. Na, ezek az autók erre vannak beállítva, hogy kibírják a 24 órás versenyt egyhuzamban. Nem arra, hogy zsonglőrködjünk vele. Ez egy ilyen műfaj. Ha gépészkedésre meg kihívásra vágyik valaki, akkor talán ne ilyen autóval akarjon közlekedni. Arra ott van az özvegycsináló Porsche a 911 RSR 74 a játékon belül. Egészen más élmény mint egy mai GT3. Ez olyan mintha egy busz szimulátorban azt várnám el, hogy nem lehet a busszal 120-szal belemenni egy hajtűkanyarba. Vagyis biztos be lehet menni csak nem lehet belőle kijönni.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz PapírVilla #1006 üzenetére
Azért, mert az ACC-ban indokolatlanul alulkormányozottak a Porschék... azaz az összes autó úgy van hangolva alapból.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Buta és lassú a gumi, most az AMS2-ben. Ebből már értenie kéne egy igényes, magára valamit is adó szimulátorosnak. Ezek szakszavak. Ha nem tudod mit jelent, ne szimulátorozz!
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Lehet, azért mert igénytelen vagyok, de nekem nagyon bejön ez a fajta gumikezelés. Rákattantam a Caterhamre és valamiért állandóan vigyorgok vezetés közben. Persze sz@r az egész, tudom. De én igénytelen vagyok és ezért nem számít.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz PapírVilla #1026 üzenetére
Nem igazán a gumival volt bajom, hanem inkább beállítás probléma volt. Bejáraton alulkormányozott volt, kijáraton meg túlkormányozott. Kicsit állítgattam a futóműn és máris kezesebb volt. A súlypontáthelyeződéssel van még gond a Lotus 49-nél(is), meg a differenciál műnél érdemes kicsit piszgálgatni, de azon még dolgozik a Reiza, írták is, hogy még nem jöttek rá a tutira. A hajtáslánc is még vizsgálat alatt van, szóval még akár jobb is lehet, ha végre megtalálják a problémás részt.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
V1.5.5.5 CHANGELOG
GENERAL
Implemented local blue flag for track flag panels in live play
Fixed safety car being loaded in events with flag rules disabled
Fixed FCY options being enabled when flag rules are disabled; Added warning to user if their flag rules setting change would introduce a scheduled FCY
Trackside vehicle beacon lights will now flick on when there is a full course yellow
Fixed issue with the 'Get closer to your lead' timer wouldn't work for the race leader during full course yellow; Display the remaining time allowed to catch the car ahead during full course yellow sooner
Fixed engine always being stopped during pit stops
Changed Max Visible Vehicles algorithm to use lap distance distance and weight towards other vehicles in the pits when viewed vehicle is in the pits and vice versa
UI & HUD
Added missing translations for Scheduled Full Course Yellow setting and correct hide it when disabled by rules setting
Added event preset for Endurance Brasil 2023
PHYSICS
Minor tire tread adjustments to Caddilac DPi, P1 (both gens), P2, P3, P4, GTE, GT3 (both gens), GT Open, Porsche Cup, F-Trainers (both), GT Classics, Copa Classics, Lancer Cup, F-Inter, F-Ultimate Gen1, Group A, Group C, BMW Procar, Stock Opala 1986, Stock Omega 1999, Caterhams (Supersport, Superlight & 620R), Hypercars, Supercars
Revised FFB for F-Ultimate (both gens), F-Reiza, P1 (both gens), P2, P3, P4, Stock Car Brasil 2019-2023, BMW M1 Procar, GT Classic, Group A, Aussie Racing Camaro
Minor aero adjustments to LD variants of Group C & GT1 cars (lower drag & slightly more drag lift leading to more accurate top speeds and overall performance)
Adjusted effects of drafting for both player and AI ( generally draft is more powerful than before)
Adjusted dirty air effects to compensate increased overall draft effects (overall still more perceptible turbulence than before)
AI
Added track-specific logic to narrowing AI corridors
AI corridor narrowing is now disabled for AI immediately behind player & for AI going through lapped traffic
Adjusted dirty air effects to compensate increased overall draft effects (overall still more perceptible turbulence than before)
Reduced effect of water saturation on AI grip levels
Reduced AI simplified peak slip angles for all modern slicks
Slightly increased AI pull urgent out rate & speed thresholds while running off the ideal racing line
Revised all AI tires to reduce front / rear grip split (for cars with larger rear tires) to reduce high speed understeer issues & general AI advantages in traction (especially rain)
Further AI brake usage adjustments to LMDh, P1 (both gens), GTE, BMW Procar
AI calibration pass for BMW Procar, F-Trainers (both), GTE, Hypercars, P1 (both gens), P3, P4
Daytona: Disabled AI speed boost at the bus stop chicane which could occasionally contribute to AI losing control there
Barcelona 1991: Recalculated corridors (ahould fix AI drivers stopping on track when retiring)
TRACKS
Le Mans: Added seasonal meshes roadsigns; Adjusted arrow signs; general mapping/blending corrections; Added remaining buildings & TSOs; Adjusted static objects; Further LOD tuning; Further trackside camera adjustments
Added 3D trees to Monza (all versions)
Added track flag panels to Jerez & Cascais
Fontana: Reverted trackside cameras adjusted for Gil de Ferran tribute back to modern cameras[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Uninstalláld a modokat, ha vannak, az AMS2CM-mel! Csinálj egy fájl ellenőrzést és utána rakd vissza a modokat! Ha GT3-as McLarenről van szó, az nálam teljesen rendben volt, esetleg pálya függő, de nem tudom melyik pályán tapasztaltad a hibát.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Végűl is van benne minta. Lépcsőzetesen tükröződik 1-2-3 emelkedik 3-2-1 meg lefelé megy enyhén, a két-két szélső is tükrözi egymást. Követi a műszerfal tetejének az ívét. Robillard csinálta állítólag. Engem nem zavar, a feladatát elvégzi.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
V1.5.5.5 Hotfix 2
Changelog:
Fixed Full Course Yellows input incorrectly disabling on value change
Minor tire tread adjustments for Kart 125cc, GT Open, Stock Car V8 2020-2022 & 2023, F-Inter, F-Junior, F-USA speedway compounds
Revised FFB for Vintage Touring Cars (both tiers)
Slightly upscaled AI Aggression ranges for all classes except high-end formulas
Increased AI corridor fraction for IMS
F-Vintage (both gens): Reduced impact of fuel load on AI performance
AI rolling resistance calibration for GT3 (both gens), GTE
AI calibration pass for F-Junior & F-USA 2023 Speedway variant
Adjusted corridor edges near Boeups to minimise risk of AI incidents while battling for position
VIR: Added custom grip range (same standard as Grade 1 tracks)
McLaren 720S GT3 EVO: Corrected contrast on display textureEgy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Lac-coo #1036 üzenetére
Szerintem nyugodtan kijelenthetem, hogy ez a topik nincs semmilyen kapcsolatban a hivatalos Reiza fórummal. Tehát üdvözítőbb lenne mindannyiunk számára, ha a hivatalos fórumon tenné közre mindenki, ha valami hibát talál vagy csak hibának vél valamit. Reiza garantálja , hogy minden bejelentést megvizsgál és fontossági sorrendben javítani fogja, ha az tényleg fenn áll. A tegnapi frissítéssel bejelentették, hogy most néhány hónapig nem jön semmily komolyabb frissítés, se fizikára, se más a játékot komolyabban befolyásoló dologra.
"Save for some force majeure issue or a minor hotfix over the weekend this should be our last public update to AMS2 for at least a couple of months as we switch focus to new longer term developments."
Szóval tök felesleges majd hetente beírogatni, hogy mennyire rossz lett, ez meg az. Most érdemben hónapokig nem fog változni semmi. Az esetleges hibákkal tehát tessék a hivatalos fórumhoz fordulni és türelemmel várni, amíg megoldják.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Szerintem az egész fékezési mechanizmus nem úgy működik, ahogy kellene már az eleje óta. Sőt ez már PC2-ben se volt az igazi! Már nagyon sokan szóvá tették ezt a fórumon, de még mindig nincs rá jó megoldás. Ugyan ez a helyzet a hajtáslánccal is. Még azzal is adósok.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Az a baj, hogyha valamibe belepiszkálnak, attól kisebb-nagyobb mértékben, megváltozik egy csomó minden. Van hogy jobbnak érződik és néha jobb is lesz és van hogy rosszabbnak érződik és néha rosszabb is lesz. Ezen felül még piszkálják a pálya fizikát is, ami szintén befolyással van a vezetésre. Tehát, nem irigylem őket, hogy mikorra érnek el egy olyan eredményt, hogy az tényleg elfogadható legyen mindenki számára.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Lac-coo #1065 üzenetére
Ez nem moddereknek készült. Csak találtak egy kis kaput. Egyébként meg csak egyedi hangot nem tudnak az autókhoz hozzáadni. Más mindent egyedire tudnak hangolni. És nem akarnak a játék motorjához se hozzátenni, csak ki akarják aknázni, amit tud. És az jó sok.
A turbóról már a fórumokon is le lett írva, hogy egyelőre kivették, mert nem jól működött. Talán nem jó topikokat olvasol. Van egy csomó, ahol csak a hibákat lehet jelenteni. Az AI-tól kezdve a fizikáig, mindent. A VR-t is.
Ha rF motornál maradtak volna, akkor még mindig ott toporognának, ahol az rF2. Ez a videó meg beetetés. A legmaxibb beállításokon se lehet ilyen minőségű gameplayt előállítani az rF2-ben. Még mindig inkább valami közepes rajzfilmre hasonlít a legjobban.
Azért a tisztesség kedvéért megjegyzem, hogy az AMS2 se néz ki olyan jól, mint a PC2, vagy inkább a PC1, mert az mindkettőnél jobban nézett ki.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Warhammer 40.000
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- SSD kibeszélő
- Filmvilág
- Politika
- MILC felhasználók szakmai topikja
- További aktív témák...
- -40% Dell Inspiron 15 5518: i7 11370H,16GB,512GB NVMe SSD,15.6" FHD,GeForce MX450,ujj.olv.,Win 11
- iPhone XS 64 gb silver
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I5-8250U CPU, 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garan
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen