Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoolee1976

    aktív tag

    Mióta megvettem most lesz először időm belemerülni a játékba.Most tölt egy 1.28 GB os frissítést a játékhoz,és utána néztem ez meg egészen friss tegnapi!Esetleg aki nem tudná még,vagy nem vágja az angolt annak itt egy hevenyészett google fordítós összefoglaló az újdonságokról!

    Az új Automobilista 2 frissítés rengeteg ingyenes új autót, számos fejlesztést hoz a bajnoki üzemmódhoz, egy teljesen felülvizsgált pályakorlát-büntetési rendszert, számos AI-kiigazítást, valamint a többi játékoldalon a szokásos fejlesztések és javítások sorozatát.
    A pályakorlát-büntetési rendszert és rendeleteket mostantól teljesen felülvizsgálták, hogy jobban megfeleljenek a valódi versenyszabályoknak - a rendszer következetesebb. A v1.0.2.0 verziójától kezdve a sávszélesség szabályainak részletesebb ismertetése hamarosan elkészül.

    Ez a frissítés a British Motorsports otthont is hozza az AMS2-hez - a Silverstone Pack a pálya számos történelmi iterációját jellemzi az évtizedek során a jelenlegi elrendezésével együtt - egyedi, gyorsan áramló kihívások, amelyek tökéletesen megfelelnek a rajtuk versenyző autóknak!

    A csomag e legendás szám 4 különféle változatát tartalmazza 4 különféle évtizedből - 1975, 1991, 2001 és 2020; az egyes korszakok fő sávjának további elrendezéseit fokozatosan hozzáadjuk a jövőbeli frissítésekhez.
    TELJES V1.0.1.2 -> V1.0.2.0 Váltó:
    TARTALOM

    Hozzáadott F-V10 Gen1 osztályLotus 49C, Brabham BT26A hozzáadva az F-Vintage Gen2 sorozathozMegjelent a Silverstone Pack csomag, amely 2020, 2001, 1991 és 1975 verziót tartalmaz (DLC csomag) e
    JÁTÉK

    Bajnokság mód: Hozzáadott Frontend tabella; Hozzáadott versenyhossz-skálázási opció; Hozzáadott előrehaladás-visszaállítás opció; Javítva hiba, amely biztosítja, hogy a játékos járműe tiszteletben tartsa a bajnokság konfigurációját.Új pályakorlát-büntetési rendszer - nincs több lassulási büntetés (kivéve a pozíciók visszaadását), a sofőr testreszabható számú pályakorlátot megsért, mielőtt megkapja a vezetési büntetést.Hozzáadott büntetési tolerancia logika arra az esetre, ha a vágás fű / kavics felett történik, vagy egy másik járművel való érintkezés után következik beCsökkent a távolság, amelyen a sávkorlát megsértése érvényteleníti a következő körtA versenykorlátozási szabályok szabványossá tették az összes versenyszekciót (akár egy-, akár többjátékos) a jobb konzisztencia érdekében
    UI & HUD

    Hozzáadott brazil-PT lokalizáció (béta)Javítva néhány olyan helyzetet, amikor a bajnokságot helytelenül azonosították karrier bajnoksággalHozzáadott felhasználói felület pit stratégiai képernyők (hozzáférés a Setup képernyőn keresztül)Hozzáadott Járműlista váltó opció a Járműválasztás oldalhoz.Fixed Time Trial információs egység, amely továbbra is a régi stílust mutatja minimális módbanA multiplayer chatbox most az összes üzenetet naplózza a munkamenet soránEltávolította az elhalványulási késleltetést a "Visszaadási helyzet" HUD üzenetből, így az azonnal eltűnik, amikor a pozíciót visszatérik
    FIZIKA

    Csökkent abroncssebesség hatása az összes sima gumiabroncs ragasztási súrlódásáraMegnövelt hosszirányú csúszás (és ennek eredményeként csökkentett alulkormányzás) az f-Retro, F-Vintage, Opala 1986 gumiabroncsokhozAz F-Vintage Gen2 gumiabroncsok szélessége, átmérője és áttételi aránya az új hivatalos autókhoz igazítvaCsökkentett motor tehetetlenség az összes MRX motoronAz elosztó elülső osztójának érzékenysége prototípusokhoz, GT-khezKisebb aerodinamikai módosítások az AJR-hez, Stock 2020F-Ultimate: Beállított ERS töltési és kiépítési tulajdonságok (magasabb fojtószelep küszöb, több töltés a teljes fékektől), hogy minimalizálják az akkumulátor kimerülésének esélyét az első körbenBeépített karosszéria súrlódás és helyreállítás (kissé kevésbé ráncos, amikor más autókkal érintkeznek)Rögzített Copa Classic CTD a hiányzó nedves gumiabroncsbólRögzített Camaro SS 6. fokozat
    AI

    Az összes "mesterséges" Ai funkció, amely befolyásolja a viselkedést versenyszituációkban (minimalizálja a kiszámíthatatlan reakciókat)A v1.0.1.0-ban bevezetett első kör döntése az 1. körben most minden versenykörre vonatkozikRögzített AI hajlam arra, hogy az 1. kör alatt nyilvánvaló ok nélkül a fűre egyenesen feküdjönHozzáadott kezdeti AI védelmi vezetési logika (nagyon finom ezen a kiadáson a lehetséges problémák minimalizálása érdekében)További AI finomítások az 1. körben bekövetkező balesetek valószínűségének csökkentése érdekében, ideértve az AI logikáját is, hogy legyen óvatosabb, ha újra elindul a pályáraAz AI kiigazított DRS aktiválási sebessége a készülékkel felszerelt Sigma P1 és AJR autók számáraKisebb AI Grip hangolás Cascais-ban, HockenheimbenJavított merülés a főúthoz a Hockenheim GP / National pályán
    HANG

    Super V8: Néma PitLimiter hang egyelőre a további kódbeállításokig
    SZÁMOK

    Hockenheim 2020: Enyhén nyugodt, magas frekvenciájú útburkolat-zaj a kevésbé ugráló úthoz
    JÁRMŰVEK

    Hozzáadott F-Classic futómű-animációk és beállított illesztőprogram-animációk (minden modell)Rögzített F-Trainer sofőr kézpozíció harmadik személy nézetbenStock Car Cruze 2020: Javítás az alvázonCamaro SS: Javítva a tükör pozíciójaARC Camaro - Rögzített vizuális glitch a májban 3,4,98,99Puma P052: Javított kijelző RPM és sebességértékekChevette: Csökkent a szélvédő tükröződéseStock Car Cruze, Corlla 2020: Hozzáadott dinamikus szennyeződések és károk

    Zoolee

Új hozzászólás Aktív témák