Hirdetés
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Szeptember 26-án érkezik a Xiaomi 14T
- Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
- Samsung Experience: Így lett az AI az életünk része
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Mozgásban a Dynasty Warriors Origins
gp A franchise legújabb része a tervek szerint januárban érkezik.
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Sub-ZeRo #30334 üzenetére
Eddig töltöttem, jó ez így, vagy kevesebb kellett volna? 2 deci híján belement a 2 literes sonax. Tavbaly full üres volt a tartály egész télen a lemezgarázsban volt a kocsi. Hogy a jobb eltenni, üres tartállyal, vagy telivel a fagyás miatt?
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
Formaster
addikt
válasz Sub-ZeRo #30838 üzenetére
Az esővíz nem hagy foltot, mert az desztillált, tiszta víz. Ami foltot hagy, az az, hogy a nedvesség feláztatja a szivacsból a retket, ami kiül a szövetre. Megpróbálhatod APC-vel vékonyan befújni és mikroszálassal ledörgölni, de az eredmény nem garantált. Ha túláztatod, akkor megint feljön a retek és ismét folt lesz utána. Az ülés tisztítás még géppel sem egyszerű, pont az említett indok miatt.
-
ruzsabazsa
aktív tag
válasz Sub-ZeRo #30838 üzenetére
Ha csak részleges a tisztítás,eszköz hiányában valami egyszerű tisztítószerrel kicsit feloldanám,utána ahogy Formaster is írta,mikroszálassal kell áttörölni.Ilyenkor a rajta lévő kosz egy részét felszeded a kendővel,a többit meg elegyengeted a felületen és így nem lesz feltűnő.
-
#00809728
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #31039 üzenetére
Mult héten políroztam az opel corsát.Raktam fel képeket.Meg volt az ultra polír és hibátlan lett.Majd fogtam a zöld,sárga,piros,fehér ami egyszer ki volt mosva minőségi itthonról rendelt mikroszállast és egyszerüen hajszálkarcokat huzott bele.Első kőrben nem a rongyra gondoltam hanem a szivacsra de amikor azt kicseréltem és újra felpolíroztam karcmentesre majd letőrőltem a "über" mikroszálasokkal újból őssze karcoltam vele.
Garázsban +18-20fok volt.Elővettem a egyszer kimosott 800gsm Koreai mikroszálast és azzal jó lett.
Mikroszálasokkal azért ovatosan nem mindegy melyiket és mire...
-
#42667776
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #31116 üzenetére
Szia!
Ami lejött az nem a lakk, hanem a javítófesték. Amikor csináltam az autód akkor annál a résznél hívtalak is, hogy akrillal lett belejavítva ami fel volt ködölve kb a géptető egyharmadáig/feléig és csak a ködölt részt lehet szépen megcsinálni a belejavítás látszani fog. Ott kopik az akril festék, szerintem csak rendes fényezéssel javítható szépen. -
gyeniko
őstag
válasz Sub-ZeRo #37561 üzenetére
10%-os ecettel (+mikroszálas törlőkendő) gyorsan meg is próbáltam, de nem hozta le, talán egy kicsikét halványította (?). Nem mertem tovább csinálni, mert mikorkarcok kezdtek megjelenni a puha fényezésen. A következő lépés legyen ez?
[ Szerkesztve ]
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #37893 üzenetére
Nem, biztosan nem lesz telibe fújva. Vettem másik autót helyette, ennek mennie kell. A kérdés csak az, hogy mennyit fog adni rá a biztosító, annyiból kijön-e a javítás (kizárt, gtk-ra vették) és ha nem akkor megéri-e beletolni még egy kis plusz casht rendberakni, majd úgy eladni, vagy fogjam a biztosítós pénzt és adjam el a roncsot... Én 350-re saccoltam első körbe, elég ritka hozzá az alkatrész.
Illetve ez már kicsit off, de szerintetek mennyit érhet roncsként?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #39299 üzenetére
Lehet, valóban, nem is tagadom. Ezért is írtam, h ha sikerül valahol ezt tökéletesre javíttatnom - nyilván csak a pöttyöket - akkor megy rá valamilyen kavicsfólia. Legalább az elejére és szélvédőre.
De akkor próbálok még kutakodni, h kik tudják ezt profin vállalni.
FeRRaR1
Na igen. Sajnos vagy nem sajnos, nagyon sok a munkám, sokat nem is voltam itthon, mellette építkezés tavaly óta.
Így a Volvo is háttérbe szorult, nem is nagyon használtam az utóbbi időben. Ennek ellenére persze ugyanolyan tiszta.
Nagyon sokat agyaltam az új XC90-en, persze abból is pár éves modellekkel szemeztem. De egyszerűen a downsizing 2.0 T motort nem tudtam megemészteni.. iszonyúan dühít, h legalább egy 2.5-ös, de inkább 3000-es 5 hengeres turbobenzint miért nem tudtak legyártani..
Félek, h szétfossa magát a turbok egyike és kb. maga a blokk is. Más felől persze a vételár. Használt is legalább 70-80%-kal drágább a QX70S-nél. Annyival pedig nem tud többet számomra.
Itt pedig megvan az igazi őserő, 5.0 V8, 500Nm, 7 sebességes szekvenciális váltó, de hát ezt neked nem kell ecsetelni.
Fogyasztásban pedig alig van diffi. Úgyhogy marad ez."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csillik.s
csendes tag
válasz Sub-ZeRo #43402 üzenetére
Ez is egy lengyel gyártmány.
Ezt talán fészernek se venném meg. Pelenka anyagból vannak. Itthon a lemezgarázsok webes aránya 95%-ban lengyel gyártás, sajnos hulladék anyagból, de senkit nem beszélek le róla majd 1-2-3 év után rájön, hogy kár volt érte pénzt kiadni.
Amúgy azt nem írtam le, hogy az én garázsom amúgy nem egy alap garázs.
Vegyük azért számításba, hogy feláras a cserepes lemez tető, antikondenzációs fólia, eresz, Hörmann szekcionált kapu, +Hörmann motoros vezérlés, oldalajtó, Műanyag ablak, oldalsó lemezszegés, szivacs tömítés, betonhoz való rögzíté, horganyzott váz és 2.125 oldalmagasság. Ami még drágította a dolgot, hogy 3 méter széles kaput kértem, nem a standart 2,5 méteres.
Ha ezeket nem kérem, hanem csak egy sima billenős kapu van rajta akkor kb 800-ból megállt volna a dolog.
Amit látok, hogy összekonfiguráltál egy hátra lejtős tetőt, sima fém oldallemezekkel, festet vázzal.
Kérdésem az lenne, hogy milyen méretű zárt szelvényeket használnak? mennyire tartós festékkel kezelik le? Csavarozva vagy hegesztve vannak bizonyos elemek....stb
Ezeket azért vedd figyelembe mert nem egy pár zokniról beszélünk, hogy kijukad aztán holnap veszek 300-ért másikat. Én kb 1 éig kutatgattam mire eldöntöttem, hogy kivel kötök szerződést. Nagyon sok garázst megnéztem, és arra jutottam, hogy inkább kiadok pénzt egy drágábbért de az 10-20-30 év múlva is garázs legyen.
Meg nem mindegy, hogy 2 lengyel 2-3 óra alatt rakja(dobja) össze vagy 8 munkás 8-9 óra alatt.
A lengyeleknek ki van adva napi 5-6 garázst kell összerakni, és nagy ívbe tojnak rá, hogy a max 3 órás keretbe ez hogyan sikerül. Pl az Örkényi cég erős szélben nem is vállalja a garázs összeszerelését. Youtub-on nézd meg, van egy lengyel garázs összerakásáról videó(magyar) ahol összecsapták és húztak is el (videóban meg is említi a srác)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- PlayStation 5
- Gaming notebook topik
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- Eredeti játékok OFF topik
- iPhone topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Autóhifi
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen