- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Peti78 #33485 üzenetére
A különbség 50% ezt azért jól gondold át egy 17 éves autó és közel fél millió km közelében. Ez a futásteljesítmény az, ahol mérlegelni kell, hogy mire mennyit áldozzon az ember. Félre ne érts, nem temetni akarom, mert lehet, hogy 600-ig is el fog menni, de innen már exponenciálisan növekedni fognak a mechanikai kiadások, amik fontosabbak, mint az ülés mivolta. A felújítás igenis járható út hosszú távon, hiszen old-timer autókat is sok esetben így újítanak fel. A folyékon bőr, amivel a repedéseket feltöltik szintetikus alapú, de ha jó munkát végeznek, akkor megegyező az élettartama a bőrrel.