Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tihibaby

    senior tag

    válasz klaci89 #4032 üzenetére

    Írtuk már páran,nem akarlak elkeseríteni,de simán elhúzzák egy hónapig.
    Én ma vesztem velük össze megint,mert nem akarták tudni megtalálni az egy hónapos javítás utáni két hétben a számlát,és a garancialevelet.
    Ma telefonáltam nekik...hát azt a flegma dumát amit levágott az R-Go énekese (igen,pont úgy hívják az emberkét :DDD ),az nem volt semmi,idézem:"ha olyan rohadtul nagyon kellenek a papírok",meg:"minek küldted el a telefonnal",és:"mi itt a szervízben úgy is tudjuk papírok nélkül is hogy itt lesz szervizelve".
    Természetesen ő nem tehetett semmiről,sőt kerek-perec kijelentette,hogyha nincs meg a papír,akkor nincs meg!
    Hiába magyaráztam neki,hogy a saját oldalukon is az van,hogy a garanciapapírral együtt kell javításra küldeni,az pedig csak számlával érvényes,meg ha el akarom adni azért jó volna ha lenne róla valami papír,meg úgy általában is az a tartozéka a telefonnak szerintem.
    Persze a végére már én is kicsit kiakadtam,és felemeltem a hangom hogy mégis hogy képzelik ezt,meg akkor én elállok a vásárlástól küldöm vissza a telefont stb,mire nemes egyszerűséggel letette a telefont! :Y
    Már épp nézegettem a Fogyasztóvédelem elérhetőségeit,mikor kapom az email-t,hogy csak megvannak a papírok,küldik postán. :U
    Most itt tartok,irgalmatlan egy #&@}{{đ> banda,messziről kerüljétek őket amíg csak tehetitek. :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák