- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Sztem ismeri
rF2 is jó, az AC-nak még nem ismert a netkódja, remélem párhuzamosan használható lesz mindkettő, bár mint sokaknak nekem sem szimpatikus az RF2 bérléses online lehetősége.
Ez a két szim, ami eltarthat minket szvsz, az iRacing-t nem számolva (ott más az anyagi ráfordítás).
Személy szerint mindkettőnek örülök. -
#70869248
törölt tag
válasz neilszab #876 üzenetére
..3 szimest tudok akik nem újították meg +1 évre az online licence-t az rF2-re én leszek a 4.
Egyrészt mert megvettem az első részt, és most megvettem a 2. részt is. Majd ha versenyezni akartam tört exe-s verzióval kellett versenyeznem, majd később a -lite- verzióval...ami teljes értékű játék volt.
Ez utóbbival már nem volt bajom, csak most, a későbbi vásárlás kapcsán már ez is érv lett.
Másrészt nem támogatok semmilyen 'bérléses' játékot, mert ilyen ez az én felfogásom.Tehát én sem fogom frissíteni még egy évre, hanem online használom és várok. Ezért a tartalomért fizettem annyit amennyit más játékokért is, nem fizetek többet.
-
#70869248
törölt tag
válasz neilszab #878 üzenetére
Ez mondjuk nálam nem vitatéma, szvsz az rF alappályákkal és modellel...tehát amit a fejlesztők kiadtak bőven meg volt fizetve. Oké..lenyeltem, mert nem játéknak készült..ők a motor eladásából éltek meg.
A modderek munkájából lett az ami (jó is rossz is)
De itt már nem eszem meg.
Az AC üzleti modellje rendben van, sikeresnek is mondható.
Mindig annyit fizetek amennyi szerintem rendben van, ha drágább, nem veszem meg...ha ez teszem azt a kenyér, akkor vagy munkahelyet, vagy országot..esetleg mindkettőt váltok -
#70869248
törölt tag
Ez javarészt azért van mert jó AI-t akarnak csinálni
Közel a valóságos versenyzőkkel teli mezőnyhöz. Sztem is baromi bénák itt-ott, de érzem valahol hogy mi a csapásirány, csak még nem tökéletes...és összehangolni a nem tökéletes hibázni képes AI mezőnyt nem kis kihívás...ezt megspékelni különböző tempóra képes autókkal egy katasztrófa közeli helyzet.
Az rF-ben is lehetett a talent-t állítani az AI-nak, mennyire legyen gyors, mennyire legyen konzisztens, vagy agresszív...csak nem igazán volt látható.Nekem tetszik, bár versenyezni velük egyenlőre szinte képtelenség
-
#70869248
törölt tag
válasz N€T0X|N #1012 üzenetére
Nem baj ha lelomboz ..van más, jó dolog az rF2 is.
Kunos nem akar még egy NetKar-t, és szvsz(!) amíg a lényeg, az autók kezelése ilyen marad, addig szöszölhet a szélesebb piac miatt.
Van más, nincs tragédia, igaz, és ez a saját véleményem, nincs ennél jobb pillanatnyilag a szimpiacon (bonyolultabb-részletesebb igen), ezért sz@r várni, de azért annyira nem szenvedünk -
#70869248
törölt tag
válasz m0h0senator #1050 üzenetére
ööö én is várom a Corvette-t
-
#70869248
törölt tag
válasz tome0001 #1123 üzenetére
Az iRacing-l ez az egyik bajom, mindent számol, csak nem jó...mint egy csaj aki aztán mindenben a legjobb akar lenni, de közben elvész a lényeg.
Az rF2 detto, csavarodik a kasztni meg minden, csak éppen pontatlan a határain. de azzal is lehet stabilan menni.
AC meg... nálam az első, persze jöhetne az rF2 részletes real road-ja, az iRacing netkódja.. -
#70869248
törölt tag
válasz Revolit #1129 üzenetére
Semmi butaságot nem mondtál, én nem találok benne, a súlyáttevődés sebessége tényleg nagyon fontos (merevítés, rugófeszesség, ki és berugózás).
Amit írtál azok így vannak. az AC-ban van magyarázat ha ráviszed az értékekre a kurzort.
Nagy terpesztést akkor állítunk, ha nagy kasztnimozgás van, azaz Spa-Mugello jellegű pályákon, az össze-széttartásokkal fékstabilitást tudunk adni hátul, és könnyebb kanyarbemenetet elől...én alacsony végsebességű pályán még gumihőt is kezelek vele. Le Mans-Monza kis toe értékkel megyünk elől, mert felesleges, de ahol nincs végseb ott lazábban lehet kezelni.
Fékstabilitást segíti még a gázelvétes difi, nagyobb nyitás kell, ha kanyarba mélyen fékezünk, és mehet szorosabb ha egyenes vonalon fékezünk,...esetleg féktávon instabil, de erős RWD kocsiknál lehet kicsit szorosabb, akkor, ugyan kicsit lesodródunk a pálya szélére ha íven fékezünk, de stabil lesz a kocsi, majd kicsit erőből fordítjuk az elejét ..'sodorjuk' a hátulját.
De FWD autóknál is sokat kell játszani a gázelvétekkel hogy beforduljon a kocsi eleje, bár ott ez inkább vezetéstechnika.
fékstabilitás még, ..nem szabad túlzásba esni a fékegyensúllyal, ökölszabály hogy féken a súly előre mozdul, ezért több tapadással gazdálkodhatsz, mehet előre a fékegyensúly. Viszont sok szimest láttam RWD autókban hátsó fékegyensúllyal fordulni, ezt mellényomott gázzal tudod kiegyensúlyozni, általában hotlap technika.
Többit nagyjából leírtad, a csapdőlést én szeretem, nálam általában elég magas, de nem mindig jó ha minden megcsúszást érez az ember, mert akkor mindet le is akarja korrigálni, és ez időveszteség. -
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #1133 üzenetére
Nem hiszem hogy rosszul teszed, én is használom, beidegződés, nekem jó...meg ez autótól függ, FWD-n elvileg felesleges, RWD-n nagyon fontos is lehet, ha stabilabbnak érzed féken, akkor stabilabb is volt, tehát jó.
AWD autónál is nagyon fontos lehet mert nyitod-zárod a középső difit.Akik 'hátsó fékkel' (55 és alatta) fordulnak, azok általában az erős alulkormányozott autóknál csinálják ezt,amikor setup-ban már nem tehetsz semmit, az az autó ilyen, akkor vezetéstechnikával lehet megoldani,..én is próbáltam, de a hotlap nem az én világom, verseny közben meg ezt nagyon nehéz stabilan csinálni, mert sok más elvonja a figyelmet, és a többiek motorzaja is nehezíti...akik így vezettek azoknak 70% elhullott futamon...már amit láttam.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #1137 üzenetére
Norbi egyike volt azoknak akiket láttam elhullani ez miatt
NR2003/GTP mod, zseniális cucc, eszméletlen hangulatos (googletalálomraonboardvideo).
De mivel a NR2003 (iracing előd) ugye nascar fizika, ezért kicsit imbolygós az eleje. Norbi, HaZso régi Monza-ban eszetlen időket futottak, aztán futamon sóderágy. -
#70869248
törölt tag
válasz tikshow #1151 üzenetére
Nordschleife nagy kihívás, ahhoz hogy hogy hasonlóan támadó lehess mint a videón, úgy kell ismerni a pályát mint az állat. ..és akkor jó, egyébként csak bizonyos helyeken lehet támadni, és könnyen esés esz belőle.
én imádom a pályát, ismerem minden kanyarját, hasonlóan mint a Man szigeti pályát, de azért egy versenyen nagyon óvatos lennék, részemről komoly tisztelet jár a pályának, csak pár online versenyt mentem rajta...talán hármat-négyet, nagyon nehéz csapatot találni rá. -
#70869248
törölt tag
ismered már mindet?
Autókat megismerni már ismert pályán lehet igazán, Imola is más 1:40 alatti idővel, és 2perc felettivel.
Én 122óra ellenére még csak így nézek ki pályák és autók viszonylatában:
[link]holnap rá is fekszem kicsit a Lotus családra mert ott van a legnagyobb üresség ahogy nézem.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz m0h0senator #1254 üzenetére
Az online része egyelőre alfa állapotban van. Két versenyt mentem az jó volt, de elég macerás hazsnálni.
Van még mit csinálni...van idő ligákat szervezni..meg hát egy vagy két órája jött meg a multi kicsit nagy a kavar.. -
#70869248
törölt tag
válasz m0h0senator #1256 üzenetére
jelenleg a 4. autóval megyek
lotus gtc, aztán McLaren, majd KTM és most Fiat 500...viszont tudtam futni online a legjobb időmet, tehát annyira nem röcög a kép.. -
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #1258 üzenetére
kicsit zűrzavaros, mert:
Egy olyan versenyem volt amikor teli volt a rajtrács 15< játékos, az első versenyem ahol a grafikai beállításoknál minden maxon volt, na ott röccent, aztán piszok hamar szétesett a mezőny (sztem nem tankoltak eleget (15körös volt a verseny).. megint teljesen jó volt.
Aztán volt egy olyan ahol 5-n kergetőztünk végig Fiat500 Magione, az végig teljesen jó volt, a KTM-s versenyen is szétesett a mezőny hamar, meg sem érezte a gép.
Meg volt még egy ott már nem is tudom mivel mentem, ahol én hibáztam, és ketten csatáztunk egy darabig.
Jobban engedi a vágást, vágtam sikánt véletlen (Rogggia), semmi nem volt, de azért bent van a bünti, mert Magione-ban leestem a fűre rendesen és akkor bekaptam az 5ms vagy 50km/h felíratot -
#70869248
törölt tag
válasz zolee5016 #1289 üzenetére
Az a lényeg
Én steam-n vettem meg ahogy elérhető volt, már a franc se tudja mennyi volt éppen, de tök mindegy is mert a második legtöbbet használt játékom a steam-n. ~150órával. (pedig futtatok más szimet is)
A rossz vétel az az ami mindegy mennyi volt, de 1 óránál többet nem használtam... -
#70869248
törölt tag
hát ez marha jó ez a játék..
Majd minden napra tud valami jót okozni, pörgetem a szervereket, és ahol kicsit is oké, oda befoglalom magam. Már a mai napi jóság is megvan, tegnap a páros kergetőzés Monza-ban a Ferrari-val, ma meg Mugello 3 Bmw kergetése a McLaren-nel ereszd el a hajam tempóban. -
#70869248
törölt tag
válasz barcalaci84 #1346 üzenetére
én használom, de nem a rádiós verziódat
-
#70869248
törölt tag
Ilyenkor mindig ki kell vinni az utcai/polgári autódat kicsit versenypályára..és az addig egész stabil, jól kanyarodó, és ügyesbe tűrhetően gyorsuló kocsidról megfogalmazódik az a vélemény hogy egy rakás sz@r.
...és ha egész sok pénzt ráköltesz, akkor lesz 'elmegy' kategória a pályán. -
#70869248
törölt tag
Persze valamivel jobb mint mint egy sima utcai autó, de attól még alkalmasnak kell lennie az utcai közlekedésre, hiszen a vásárlók 90% ott használja az M-s autókat is.
...és innen kezdve óriási a választóvonal.
Az utcai autónak megbízhatónak kell lennie, elviselhetően kell fogyasztania, nem lehet benne olajat, vagy kopó alkatrészeket alkalomszerűen cserélni x üzemóra után, a rugózásnak meg kell birkóznia fekvőrendőrrel, úthibával...az autónak az M-s csomagban is halknak kell lennie, és sok kényelmi funkció is elérhető kell maradjon..stb-stb.Az utcai autó nem versenyautó, egy jó utcai autóból..pl. egy m-s Bímerből lehet csinálni versenyautót, és akkor sokkal kezesebb lesz a pályán, kis merevítés, kis csere itt-ott, kis súlycsökkentés, állítható futómű...ilyenek.
Utcai ruhában, az utcára sportos, a versenypályára jó bohóckodni, de ha köridőre mész akkor bizony tolerálni kell az autó utcai sutaságát.
A játékban a játékos ráadásul anyagi és a sérülési kockázat nélkül viszi el a saját határáig az autót....és aztán megítéli.Biztonságosan kell menni vele, és utána azt megtartva gyorsan, és akkor megmarad a jó érzés.
Mindez nem igaz persze a versenyautókra, annak jónak kell lennie pályán is.
-
#70869248
törölt tag
ha van társaságod akkor egyszerűbb.
valakinél kipróbálod és kész, vagy egyszerűen berizikózod. Kunos a NetKar-ral a Jamie-vel és a Pro-val is mutatta hogy kb. mire lehet számítani tőle.
amiben különbözik az az hogy az eddigi nagyon szűk réteg helyett, most nagyobb az érdeklődés.
Nehezen is bírja a munkát.
Kicsit hasonlít mintha egy G27-t vennél,...vagy elhiszed hogy jó vagy nem. ki is próbálhatod, de nem háznál. -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
hmm van egy versenyvonal, és van az ideális ív. A versenyvonal az egy. Az ideális ív az rengeteg mindentől függ, hiszen az az 'ideális' ami az adott autót, az adott tapadáson a leggyorsabban körbeviszi a pályán.
A versenyvonal pl megrajzolja egy háromtöréses kanyar leglaposabb féktávját, leggyorsabb kanyarsebességét, és a leglaposabb kigyorsát.
De ezt egy elsőkerekes autó nem ott veszi ahol egy hátsó kerekes autó, hiszen az előbbi ha elmászik az eleje, márpedig szinte mindig elmászik, akkor egy borzalmas kanyarsebességel hozza a kanyart, és lapos kigyors kell, mert jó a kanyarsebessége, és viszi a lendület.
Ezzel szemben egy hátsó kerekes autónak a lehető legegyenesebb féktáv kell, aztán túlélni a kanyarsebességet, majd a lehető legegyenesebb kigyorson a lehető leghamarabb rányitni a gázt.
Egy kamion, egy utcai persze pláne póttal, meg húzzon le a pályáról mert semmi keresnivalója ottA motorosoknál is van versenyív, de az ideális ív teljesen más a 125cc-s motoroknál akik mindent lendületátvitellel oldanak meg, és a nagyköbcentis királykategóriás gépeknél, ahol már minden játszik, és a lehető legtöbb négyzetcentiméter kell a tapadásból kigyorson, mert erő az van dögivel.
Az előbbi még 50°-ban döntve kapaszkodik a kormányba, míg az utóbbi már ahogy lehet állítja a motort, hogy a lehető legtöbb tapadási felületet kapja a legstabilabb helyzetben és akkor ami a csövön kifér és amit a váz elbír. az előbbi egy U, az utóbbi egy V szinte ugyanabban a kanyarban.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz HollyBoni #2153 üzenetére
elgondolja
Játszottam már olyan játékkal amit versenyzők teszteltek és méltattak....Anthony Davidson és a Codi' F1 pl.
..ez sok esetben kb. mint a fogkrémreklám egy valamilyen fogdokitól (ha azok egyáltalán). ...hát végül is nem árthat, onnan meg már nincs olyan messze az hogy jót tesz..
A versenyzőnek nem sok fogalma van hogyan és mit érez egy szimes, neki már az is hűha, ha egy játékban tényleg kicsit az autóversenyzésre ismer.Egy szimes modder ennél többre képes, sztem,...és ha alapos és jó érzéke van hozzá akkor összerak valamit ami nagyon jó a szimeseknek, egy 300-400-500 lóerős pályagép, amit lehet hogy ő maga soha nem vezetett a valóságban, ellenben van jó érzéke és elképzelése....és olyanoknak csinálja akik szintén valószínűleg soha a 'dös életben nem fognak egy ilyen pályaautót vezetni.
Akkor meg?
Legyen hihető, legyen benne kihívás, legyen csatázható, részletesen beállítható és a beállításokra lehetőleg jól reagálható igényesen összerakott mod.
éspassz.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz barcalaci84 #2159 üzenetére
Persze ez jó, és szerencsés.
De feltételezzünk egy helyzetet, ami általánosabb : én mondjuk összerakok egy LMP1-s autót, majd megkeresem Kristensen-t, aki a csajom apja mondjuk, és megkérem hogy mint 9szeres győztes Le Mans-i qva nagy legenda, mondjon róla véleményt. Belővöm hogy belülről egy az egyben a valóságot tükrözze, üléspozíció..stb.
Tom, leendő apósom leteker vele5 kínkeserves kört, a valóságban utálja az egészet, de hát a család..
..és a legjobb köre vagy 5-10 másodperccel elmarad egy átlagszimes köridejétől, majd azt mondja hogy nem rossz, de a sajátjában stabilabb a kigyors.
Mi fordulhat elő rögtön?:
- persze hogy stabilabb a kigyors a valós autójában, hiszen benne ül, a seggével érzi mikor indulna el az autó, de hallja-érzi, tudja a sebességérzetből hogy ez egy kicsit sok lesz, el fog indulni a hátulja, és már teszi is a dolgát.
Mindezt monitor előtt nem tudja.
..
te stabilabbá teszed az autót, kirakod a népnek, akik megőrülnek hogy ezt a moddot Kristensen tesztelte, és az autóval amivel Kristensen megy egy Le Mans-i kört 3:30 körül, majd a stabilabb verzával Tom megy 3:25-t is, és végre rábólint a következő 10 kör végén.
Szal azzal egy szimes megy 3:11-t és lesz@arozza, hogy ez nem reális, ráadásul ennél a sebességnél ilyen és ilyen problémák vannak, ami kizárt a valóságban.
A családbarát, leendő após helyett nyugodtan betehetsz egy versenyzőt, aki kap 25ezer dollárt azért hogy véleményezzen egy autós játékot (nekünk szimet), amiről neki a PS, és a ütöm vágom shoot'm up 10 éves fog beugrani,..mit mondjak kék? kék. Nem, piros? akkor piros.Az amit írsz, hogy van egy srác, aki elhivatott szimes, és mellette valós autóversenyző, és van érzéke ahhoz hogy mi az FFB, mi a 2D 24-s monitoron, és mik a szimulátor korlátai, milyen kompromisszumokat visel el egy szimes fizika, például ha nem kezel egy 12 elemből álló felfüggesztést, csak 4 mozgó tengelyt. Nincs első-hátsó-középső stabrud, hanem az egész kasztni 2 féle csavarodást számol két ponton....stab-stab.
Szal ekkora mázlinál nagyon jó egy ilyen segítség..a legideálisabb sztem egy alapvetően szimes modder, aki lehetőséget kapott vezetni egy pályaautót, lehetőleg több alkalommal. De a versenyzői véleményezések engem nem hoznak lázba
Egyébként nagyon kedveltem Davidson-t, sztem nagyon jó versenyző, ..csak így alakult.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz barcalaci84 #2221 üzenetére
francba
Már régóta szabadúszó szimes vagyok, elszoktam az ilyen dolgoktól, simán utalhattam volna az 1%-t én is, én állandó jelleggel egy madártani egyesületnek utalom,..régen még volt rá okom, de jelenleg csak megszokásból.
Remélem rendeződik az anyagi probléma, ahogy olvastam elég komoly a pénzösszeg. De az AC miatt én is bevállalok egy 5ezret, ha engedik, mert tag nem vagyok. -
#70869248
törölt tag
El kell kerülni az ütközést.Nem vágom mi lehetett, mert nem tudom beazonosítani a szitut.
A duplakanyar az a sikán? Azt sem tudom összerakni cél utánra, mert ha belül melletted, és te kívülről akartál úgy elfordulni hogy jobb szélen külső ívre kerülj az azt jelenti hogy keresztezned kell.
Gondolkodtam a régi Monza-n is, de ott sem tudom betájolni.
Ha a sikánban belül melléd fékezett, akkor te szélesen kezdted a sikánt belülre kerültél a közepén, és akkor lehetőséged van kilökni, kiterelni...helyet kell hagyni.
Sztem ezek az ütközések csak úgy elemezhetőek, ha látom konkrétan miről van szó....de első tengelyről meg ilyenekről nem érdemes beszélni, mert nagyon nehéz betájolni.
Egyértelmű helyzeteket kell teremteni, levédeni, és ha necces akkor inkább elengedni a szitut, majd jön másik. -
#70869248
törölt tag
Egy szitut jól kell levédeni, ehhez rutin kell.
alapvetően azt mondom, hogy ha a sikánban melléd fékez, akkor nagyon jól kell csinálnod, és neki is hogy ez a szitu harcosan is jól jöjjön ki. Mindketten mélyet fékeztek, és rád nézve szerencsés esetben nem cseszi el a féktávot akkor van helyed, és a sikán második, kivezető szakaszán/kanyarján te jobb helyzetben leszel.
Ezt igazán nem ajánlom...csak ha érzed hogy korán fékez, vagy csak jó társaságban, két jó versenyző tudja megcsinálni. Alap esetben, ha melléd fékez engedd el, az ő fejével gondolkodva valószínűleg meg akarja csinálni a szitut, ha már idáig el jutott, és 90% esélyed van arra hogy nem tudja elengedni. azaz ha meglátja hogy keménykedsz akkor megpróbálja elzárni előtted az utat/lehetőséget, és valószínűleg ütköztök, jobb esetben vágnod kell a sikánt.
...ha látod hogy támad, akkor vedd el a támadó ívet, amennyire lehet korán és határozottan, az autó mozgásával egyértelműen jelezve. Semmiképpen sem féktáv közelében, az már késő és el fogja mérni a féket, és kivág mindkettőtöket.
Ha szépen lefogtad a támadó'ívet', akkor nagy eséllyel kívülről fog melléd menni, ez számára egy sokkal rosszabb szitu, az előzést megoldani is, és az ütközést elkerülni is...és még az ütközésnél is.
...ha nagyon rutintalan, akkor megpróbál mégis belül maradni, akkor szinte biztos hogy nem fog tudni elfordulni, talán megfékezni sem.
...amikor levéded ott is egyértelműen védeni kell, mert ha lát egy autónyi aszfaltot akkor nem csak a rutintalan fog belül maradni.Nagyon sokat segít, ha társaságban vagytok, ligában, vagy legalább menetetek már 5-10 versenyt.
Akkor könnyebb betájolni, mert egy ilyen versenyszitu nagyrészt attól függ mire teszed a másikat.Ismeretlen társaságban nagyon alacsonyra kell tenni a lécet, max kellemesen csalódsz, ha valaki jóval gyorsabb, azzal is lehet csatázni, de kap egy szorzót, hogy hibázni fog, mivel vagy úgy érzi hogy alanyi jogon el kellene engedjed hiszen gyorsabb, vagy hibázott, és siet előre, és minden szitut gyorsan akar megoldani.
A legjobb ha kb. azonos tempón vagytok, és tudtok egymással vívni 2-3 kört finomba...akkor már a másik is élvezi valszeg, és nem ember/élményszámba vesz, figyel rád, valszeg..
..
Minden megoldás jobb, mint kicsesződni a sóderágyba, vagy a pit-ben ücsörögni. ...az éles autóversenyzők jóval többet kockáztatnak, és ezért más az...a mi versenyzésünk csak nagyjából olyan,...néha meglepően hasonlít, néha nyomokban sem[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz N€T0X|N #2500 üzenetére
Én pont az ellenkező véglet vagyok
Sehol nem fogok a saját nevemen játszani.
Egyrészt mert szerintem semmi szükség rá, aktív szimesként nem egy ligában versenyeztem, össze is jártunk..és semmi problémát nem okozott a nick.
JuanG-t, Wildrain, Daffy-t a neten és a személyes taklálkozáskor is a nick-n szólítottam (Juan-Wild-Daffy).
Ahogy engem is.
Persze ha valakinek hülye a nick-je, az problémás.De ahogy Met is írja, az ő nick-je vagy HaZso nick-je is évek során megállta a helyét a ligájukban.
Nekem a szimes világom a btipus-hoz, ritkában a b-type-hoz kapcsolódik, a Crpg vonalon meg RedMonk.
Mindig.
Másrészt engem csak összezavar a valós nevek használata, sok szimest ismerek nick-ről, és problémás beazonosítani őket a problémás nevükön, pláne ha többen vannak egy név alatt.
Meg ez egy virtuális 'karrier', semmi köze a valós nevemhez, ..ahogy egy liga komolyságát sem az határozza meg hogy valós néven mennek alatta, vagy nick-n, ezt tapasztaltam.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz wolf033 #2504 üzenetére
Ezzel nem tudsz mit csinálni, ha nem választ magának normális nick-t ezt írtam is.
A tesztpilóta nick olyan mint a Buzi Benő valódi névnek...kérsz személyit hogy valóban így hívják?
A saját véleményem az hogy ez egy m@rhaság, és a GTR Masters futamai semmivel nem lettek színvonalasabbak azért mert saját néven futnak,..ahogy más sem.
A mi ligánk is jó volt, senki nem m@rhult tolatgatással, vagy kilökdöséssel. ..és senki nem kardoskodott a valódi név mellett.
Ez egyszer elkezdődött, és sztem(!) rátarti módon az lett kikiáltva hogy ettől lesz komoly a liga..
Ahogy írtam saját tapasztalat, hogy ez nem igaz. Nick-n is működik liga korrektül, és nick-n is versenyeznek online korrektül. -
#70869248
törölt tag
válasz N€T0X|N #2508 üzenetére
Mert semmi köze semmihez.
Minek ezt erőltetni? Soha nem zárkóztam el senki elől, sok mindenkit ismerek személyesen is a netről, és aki megismert nem hiszem hogy bogarasnak, antiszociálisnak tart.
DE
Amit utálok az az, ha egy általam szükségtelennek ítélt dolgot kötelezővé tesznek. Miért lennék én kíváncsi bárkire? ..vagy rám? Senkinek semmi köze a facebook profilomhoz, sem a valós életemhez, csak...CSAK annak akinek én megengedem.
Megtalál? oké, nem fog semmi rejtélyeset látni, de én nem adom ki, mert valaki azt mondja így a jó.
Nekem ne mondja meg. Annyira nem vagyunk jóban, hogy mikor leszünk, azt majd én el fogom dönteni mások nélkül is.
Az iRacing-t pont letojom, nagyjából leírtam már miért kb.
-Nem fogom magyarázni, hogy miért nem szokom le a cigiről, mert akkor jutna rá...
-Nem fizetek százezret hogy aztán kényszert érezzek a további fizetésre mert különben nem használhatom. -Nekem ráadásul nem is tetszett, amíg lehetőségem volt kipróbálni.Azt kell magyarázzam, hogy egy online, neten élő szimulátoros ligában nem akarok a valós nevemen részt venni? A francnak kellene, nem csinálok problémát, csak nem megyek oda ahol ilyen követelmények vannak....tettem ezt az évek alatt és ezután is.
Akinek ez semmit nem jelent annak nyugodtan lehetne a valós neve a nick-je....én biztos nem kérném rajta számon. De hogy mert ez ki lett találva, nekem viszont kötelező legyen a valós nevem megadása....
pláne hogy én nem vagyok pitiáner, nem trükközöm, ha a valós nevemet akarod, nem fogok fals neveket írogatni, csak hogy boldog legyél..bár persze így megint nem értem mi értelme, de mindegy.
De számomra értéket képvisel, és személyesen szoktam eldönteni hogy bemutatkozom vagy sem.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Sztem nem az a szomorú, hanem hogy az aki szereti hallani a nevét a közvetítésben,,..vagy mittomén milyen okból saját nevet használ, az azt akarja hogy mindenki ezt tegye.
...és ha nem, akkor az a besz@ri...vagy paranoiás, vagy magyarázza meg hogy miért nem.
...
Nekem ez a szomorú, leírtam, aki nem kezeli értékként az használja nyugodtan a valódi nevét, viszont aki igen, azt ne kényszerítsük már bele egy neki nem kényelmes szituba.
Nekem ez a dolog erről szól, ...és ahogy írtam ennek semmi köze sincs egy jó ligához.
...
tehát részemről ez az egész értelmetlen és arrogáns...az egyik oldal simán megadja a választást, aki Nick-n játszik azt nem zavarja egy valós névnek hangzó nick. Viszont aki valós néven játszik az már ráerőltetné a másikra is ugyanezt.
Mert neki az tetszik a közvetítésben, meg mert akkor komoly a liga.
Engem ez zavar, és semmi módon nem veszek benne részt.
A nevem az enyém, a gyerekem neve az övé, a feleségemé meg detto,...ennek semmi köze egy játékhoz amit szabadidőmben játszom, pláne más játékosok akaratához. -
#70869248
törölt tag
válasz N€T0X|N #2530 üzenetére
Ne személyeskedj, én sem tettem.
..hogy mennyit nézel ki az a te dolgod, és ha ehhez képest csalódtál az is a te dolgod.
ez engem egy cseppet sem érdekel, és semmi köze egy vitához, nem érv.Ahogy írtam, hogy neked mi tetszik az egy dolog, ezt másokra erőltetni más dolog. Azért az talán felfogható, még ha ezek szerint nem is elfogadható, hogy valaki a saját nevét, szükségtelenül nem fogja odaadni.
Ahhoz kell érv hogy igen, nem ahhoz hogy miért nem. -
#70869248
törölt tag
válasz sultansmith #2648 üzenetére
Attól függ melyik autó, van amit nehezebb megfogni, a moddolt kocsiknál meg bármi lehet.
Az alap autóknál kétféle technika van alapvetően, az egyik a tipikus hiba korrigálás, ez az ellenkormányzás legyen gyors, minél korábbi és gyorsabb a korrigálás annál kisebb kell, ezzel stabilitást és időt nyersz.
A nagy belenyúlások rossz esetben átcsapást-csapkodást, jobb esetben szép driftet hoz, de az meg lassú.A másik technika, gyakorlatilag nem is annyira korrigálás, hanem felülkormányzás, azaz tudod hogy el fog indulni az autó, és számítasz rá....itt bármi lehet, kicsi-gyors ellenkormányzás, vagy akár nagy lassú ellenkormányzás, ezzel nem feltétlen leszel lassabb, hiszen tudatosan csinálod, dobós sikánban, dobós sima kanyarban, vagy akár hajtűben is megcsinálhatod...nem kézifékkel mint a rally-ban, mert az nem illik ...de ha ügyes vagy akkor jó lesz...a felülkormányzás mindenképpen ügyességet kíván, és tempót.
-
#70869248
törölt tag
Lehet, de én másban látom a problémát.
Sztem az Assetto fizikája nagyon jól működik, még ebben a formájában is, ami még nincs befejezve.
A valóságban az átcsapás az beszabehu' aki átélte már utcai autóban az tudja. Még emlékszem az elsőre, amikor esőben elindult az autó hátulja mert gyorsabban mentem be a kanyarba, elsőkerekes autó volt. Az ellenkormányzással nem is volt baj, csak sok lett, és átcsapott a másik oldalra mert túl nagy volt a kormánymozdulatom, végül is megfogtam, de nem gázzal ahogy kellene, hanem blokkfékkel és az autó menetstabilizáló rendszerével (PT Cruiser volt).
Azóta itt a Kakucsring-n kikupálódtam pár év alatt, az amikor azt látod hogy a versenyzők a versenyautójukat tök könnyen fogják meg, sőt alig akar megcsúszni, az leginkább azért van mert nagyon jól csinálják.
Ez két dolog:
1: Nem feszítik túl az autót, ezért az ő korrigálásuk szinte nem is látható, mert nem tekernek ellen, csak tartják a határon. ...mivel általában minden korrigálás időveszteség.
2: A másik ugyan ilyen fontos, hogy ők jóval korábban reagálnak, mert érzik a seggükkel, ami a szimeseknek nincs megadatva.
Amikor azt látod hogy Alonso a Parabolica-ban csinál egy villámgyors mozdulatot egy majd 90°-s kormányelforgatással, akkor te szemre még nem is látod hogy miért csinálta, a francnak kavar bele tök jól ment biztos a kamerának teszi magát
Pedig nem, mert ő érzi nem csak látja.
Mi meg szinte egy időben látjuk és érezzük az FFB-n....nem a seggünkkel, nagy különbség.
Ezért hiába tökéletesen megírt egy autószimulátor fizikája, sosem fogod úgy kezelni ahogy kellene, mert mindig el vagy késve egy kicsit...és mivel késel, ezért későn és persze nagyobbat korrigálsz, ezért sokkal nagyobb a valószínűsége hogy átcsap az autó,...vagy átmegy szépen C-be és lelassul vagy megáll.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Azt szerintem nem lehet hogy a program közvetítsen jeleket még a megcsúszás előtt..a számolt fizika érzékeli a tapadás vesztést, és onnan kezdődik minden, nagyon kis időkről beszélünk, de métereket megy az autó közben.
...ez nem csak az AC-ra vonatkozik, ez minden szimulátorra, itt a játékban nehéznek tűnik, az életben meg ha túl vagy az első pár bénázáson már beindul a folyamat, aminek a vége hogy jól csinálod. -
#70869248
törölt tag
A CARS nagyon nagy területet fed le, rengeteg benne a terv és az elképzelés, és nagyon nagy a kapacitás, ..és nagy pénzből készül.
Elvileg novemberben kidobják piacra, akkor majd meglátjuk.Az AC is nagy tervekkel készült, de jóval kisebb anyagi lehetőséggel, és már jó ideje használható. Az AC-ban is rengeteg a lehetőség, és szinte senki nem tudja milyen készültségi fokon van a játék
Moddolgatják, és vannak szép próbálkozások is.Talán túlzás kijelenteni hogy nem egy kategória (nem azt akartam írni, hanem hogy mi köze a pénzhez, csak korán volt még ), ....szal a CARS olyan területeket fed le ami miatt nagyon könnyen elmehet a valószerűtlen versenyautózás felé, túl sok a pénz és rengeteg az autó, a nagy piac pedig köztudottan nem a szimekben van. A nagy autósjátékok kiadói a csillagokat is leígérgették hogy mekkora szimuláció lesz, aztán a végeredmény csak egy piacképes profitorientált játék lett.
...nem akarok belemenni hogy melyik a jobb, majd ha megjelenik akkor kiderül.Az iRacing az egyetlen ami ebből pénzt tudott csinálni, de ott rengeteg pénzt szednek be, ...fizetős még ránézni is, és online csak, ha abbahagytad a fizetést abbahagytad a versenyzést is.
Az AC jellemzése nem függ attól hogy mennyit akciózzák, ez a steam területe, a GT Legends-t sem az jellemzi hogy nemrég bundlee-ban két zacskó szotyi áráért el lehetett vinni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Filmvilág
- Jövedelem
- NBA és kosárlabda topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest