- iPhone topik
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- KuKirin G4 - a sebesség ára
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #49362 üzenetére
A mikropoligonokkal eleve az a probléma, hogy a quadrasteres mai VGA-k négyes pixelblokkolra raszterizálnak. Vagyis ha mondjuk egy poligon egy pixelnyi kiterjedésű, akkor előfordulhat, hogy 12 pixelre kell raszterizálni, amiből 11 pixelnyi munka teljesen felesleges, mert csak egy pixelt fed le a poligon. Ettől meg kell csinálni, csak azonnal megy a kukába az eredmény. Az új módszerrel a hardver detektálja, hogy egy poligon túl kicsi, és kevesebb pixelnyi munkát csinál.
A fenti képen látható maga probléma. Minél kevesebb az a sárga rész, annál jobb a rendszer, mert a sárga részek kiszámolt, de nem használt adatok.Ez valószínűleg nagyon fontos a konzoloknak, hiszen egészen durva adatmennyiséggel tudnak dolgozni a gyorsítótárazás miatt. Viszont a hardvert is fel kell készíteni rá, hogy kvázi minden pixelre, lényegében pixelnyi nagyságú poligonok jutnak. A hagyományos quadrasteres módon összeomlana a fill rate. A raszterizálással elvégzett munka ~90%-a felesleges lenne. Ha azonban van egy alternatív, mikropoligon pipeline, akkor a felesleges munka csak 10-20% körül lesz, miközben az eredmény ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- ASUS ROG STRIX 3080 10GB V2 White/fehér LHR
- MSI GeForce GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 128bit videókártya
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- EVGA RTX 3070 8GB GDDR6 FTW3 ULTRA GAMING Eladó! 125.000.-
- ASRock Challenger D RX 6600 8GB - garancia 2024 november - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen