Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schawo #37772 üzenetére

    Még mindig nem értitek. Ezt jelenteni kell, mert csináltak egy fejlesztést, azt belerakták a játékba, letesztelte a DICE, az AMD, stb. Letesztelték a tesztelők. Mindenki rámondta, hogy oké működik! De most azt várjátok, hogy valamit javítsanak, amikor a DICE, az AMD, mindenki aki ezen dolgozott azt az információt kapta, hogy minden rendben. Ha nem adtok le a DICE supportnak egy ticketet, akkor nem fognak ők kismillió konfigurációt összerakosgatni, hogy hátha találnak teszem azt harmincat, amin éppen baj van, ezt nektek kell jelenteni. Ha nem teszitek meg, akkor a DICE, az AMD, és mindenki más éli tovább az életét abban a tudatban, hogy mindenkinél minden rendben, mert náluk az volt, a médiánál szintén az volt, ticket pedig nem érkezik problémáról. A fórumokon keresztül nem fog egyetlen cég sem megoldani problémákat, beszélgethettek egymással róla, de a kisujjukat sem mozdítják meg, amíg le nem ad valaki egy ticketet.

    Egy csomó oka lehet egyébként ennek, de tényleg. Például az is, hogy a BF5-nál a DX12 leképező már a WDDM2.5-re lett optimalizálva, vagyis elképzelhető, hogy például nálam azért nincs gond, mert a 1809-es Windows 10 van telepítve a legújabb kumulatív frissítéssel. De persze az is lehet, hogy ez a baj, mert ez a frissítés nagyon betett a Hyper-Threadingnek. Szóval ezt csak úgy lehet kideríteni, ha a DICE ránéz az adott problémára, nem általánosan, hanem gépspecifikusan.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák