Hirdetés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Yettel topik
- Android Autót minden mobilra!
Hirdetés
-
Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
ph A Valve a Steam Deckkel komoly lavinát indított el, viszont az új szereplőknek már igen nehéz dolguk lesz.
-
Ismét a vietnámi OLED-gyártásba fektet a Samsung
it További 1,8 milliárd dollárt fektet be Vietnámban a Samsung az OLED-kijelzők gyártása kapcsán.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
Mobilarena
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gona.
csendes tag
válasz DarthSun #95861 üzenetére
A Win98-nak (és a ME-nek) egy ismert Achilles sarka a memória limit. 1GB felett instabilitást tapasztalunk, így érdemes bekorlátozni 1GB-re
[386Enh]
MaxPhysPage=40000
[vcache]
MaxFileCache=65535Ezt én magam is próbáltam. Másnál látom, hogy még kicentizte (de én magam nem próbáltam):
[386Enh]
MaxPhysPage=48000
MinSPs=16
ConservativeSwapfileUsage=1
DMABufferSize=64
[vcache]
MaxFileCache=65535
ChunkSize=1024A CPU sebesség vs. retro OS témában, a gyakorlatban nem az OS szokott lenni a limit, hanem hogy mit akarunk csinálni az adott OS-en.
Az Win98-on fejlesztett Imperium Galactika II például, ha bolygófelszínen csatázunk, már egy P4-en is "runtime error"-okat dobál fel, mert túl gyors neki. Ugyanakkor el tudom képzelni, hogy létezik olyan játék, ami nem megy WinXP-n (szóval Win98/Me kellene neki), és ha maximális felbontás/részletesség stb. játsszuk a játékot, akkor kevesek neki a korabeli tipikus CPU-k.
DOS esetén konkrét példákat is tudok írni. Egyrészt mindenféle runtime error létezik, az egyik korai King's Quest 4 verzió például összeszakad minden 286-osnál gyorsabb procin, ha a vízeséshez ér az ember. A Pascal runtime error sok játékot érint, itt ezek még alatta vannak: összes Cyrix; Intel 233 MMX; K6-2 és III 500MHz-ig; VIA C3 650 MHz (ha jól emlékszem, de ez nagyjából azonos teljesítménye mint egy Intel 233 MMX).
Ugyanakkor vannak olyan DOS-os játékok, amelyeket úgy dobtak ki, hogy a maximális felbontáshoz majd hozzáerősödik a hardware, csakhogy aztán más irányba ment a technológia. Ilyen például a Duke Nukem 3D. Az én Duke Nukem 3D gépem egy P4 3.06GHz masina (ez a legerősebb gépem, amiben még van ISA az SB-nek és a Roland-nak), és ezen már nem szaggat az 1600x1200, de csak ha a VirgeGX videokártyát használom, mert más videokártyával szaggat. Nem skáláztam még ki a CPU-kat, hogy esetleg VirgeGX-el megy-e lassabb masinán, egyszer lehet megteszem, de nem valószínű, hogy egy 1GHz-nél lassabb PIII/Athlon elég lenne neki.
Szóval erősen függ, hogy mihez is építi az ember a gépet, és csak ha a lehetséges leggyorsabb a cél, annak is lehet gyakorlati haszna is.
Olyan gép nem lesz Win98-nál sem, hogy minden optimálisan megy rajta. Valamihez túl gyors lesz, valamihez túl lassú. Csak a sebességérzékeny játékok aránya kisebb valószínűleg Win98 esetén, mint a DOS-os játékoknál volt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Diablo IV
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Autós topik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen