- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a nemrég megjelent Dystopika
gp A kizárólag PC-re elérhető alkotásban egy saját cyberpunk város építése lesz a feladatunk.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Újabb Play mobil a Honortól
ma Kínában bemutatta a Honor a Play 60 Plus készüléket, mely felénk később Lite vagy X-szériás telefonként jelenhet meg.
-
Mobilarena
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czo
őstag
válasz
MasterDeeJay #76823 üzenetére
En azt mondom, hogy a driver lesz a ludas. A primitiv haromszograjzolo es texturazo reszet par eve pont neztem Linux alatt, de ugye az opensource driver, aminek semmi koze a regi driverekhez. Az mukodott egy 24 szalas, 4ghz gepen. Szoval szerintem maga a hardver mukodne, a driver akar a windowsos, akar a jatekokhoz linkelt statikus komponens lesz a problemak okozoja.