Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szőröscica

    addikt

    válasz p06 #2099 üzenetére

    Szia!

    Egyesével leírom, hogy én mit gondolok, de én is teljesen amatőr vagyok, szóval a véleményem kezeld a helyén. :)

    Palota jellegű objektum - a kép ferde, az ég beégett, a jobb sarokban lévő keret pedig zavaró. A kevesebb néha több elvet a fotózásban érdemes használni, itt túl sok minden van a képen, ami érdekes lehet, nem tudja a néző, hogy mit akarsz megmutatni. Te itt a palotát szeretted volna, azonban a képnek csak elenyésző részét teszi ki.

    Tűzhely - az alapötlet nem lenne rossz, de szembefényben fotóztad, ezért bizonyos részek beégtek, mások pedig teljesen sötétek maradtak.

    Nyugalom - ez egész jó lett, talán úgy lehetne finomítani rajta, hogy az aljából vágsz, és csak az aranyszínű növények láthatók a képen, az előtérben lévő zöldesek nem

    Az egri ágyú - középre komponálva, megint csak a kép kis részét teszi ki a téma, a többi ház ront az összképen, és az előtérben belógó fal is rossz

    Az egri ágyú és a templom - na, itt az ötlet szuperjó, a megvalósítás kevésbé: egyrészt ferde a kép, másrészt a szembefény miatt a be van égve..... Oldalfénnyel, vagy hátsó megvilágítással, és a mélységélességgel játszva ebből igen jó képet lehetne csinálni, ha van lehetőséged, menj vissza egy másik napszakban, és lőjj képeket különböző rekeszértékekkel

    A csúcs - különösebb hibát én nem látok rajta, jó kép lett!

    Mező - az előtérben lévő növény hazavágja a fotót

    Virág és méh - ez jó kép lenne, kár, hogy középre komponáltad

    BMW - járműfotózásban abszolút nem vagyok jártas, de ez pontosan oldalról készült fotó rendkívül semleges, igazából semmilyen reakciót nem vált ki belőlem

    Porsche - néhol beégett, néhol sötét, a kormány lenne a téma, ha jól sejtem, annak viszont lemaradt az alja a képről, és az embléma is beégett

    GT3 - ismerem a modellt, de ez a kép is mondandó híján van szerintem, egy prospektusban gyorsan átlapoznám