Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csicskara

    csendes tag

    Sziasztok!
    Én egy új alis vagyok két napja csak úgy puff neki neki estem rendelni tapasztalat és bármi féle utána olvasás nélkül meg is lett az eredménye :D Lenne két kérdésem az első

    Order Number:
    67178805950407

    Status:
    Closed

    Reminder:
    Your payment was not processed due to security reasons. As a result your order has been cancelled. AliExpress did not accept any payment for this order. However, please note that some banks may hold onto payments for up to 3-15 working days. To avoid order cancellations in the future, please submit a claim to validate this payment information.

    Ezzel nekem most akkor mit kell kezdenem simán vissza utalják a pénzem vagy vannak valami lépések amiket meg kell tennem?
    A második kérdésem privátban ezt az üzenetet kaptam az eladótol
    Dear customer:
    Welcome to our store.
    1. If you order is less than $10, Order will be send out to you, But order not have tracking number, and order can not tracking information. Shipping time may be need 25-45 working days.
    2. If you need tracking Number, please place more order. order total more than $10. (Order will have tracking number, can track the order information).
    Please choose it, and do it quickly.
    Thank you for you understanding

    Most azt akarja h hosszabitasm meg a processing timet? mert én nem akarok 10 dollárért vásárolni akkor mit tegyek?

  • csicskara

    csendes tag

    Szép és vidám jó reggelt mindenkinek ne ilyen morcosat,főleg ne miattam :D
    Nagyon szépen köszönöm mindenki segitségét! Félig már sinen is vagyok a segitségetekkel privátban irtam az eladónak,hogy TN nélkül is jó nekem a termék és már küldte is.
    Az én kártyámról le ment a pénz, mivel törölték a megrendelést automatikusan vissza küldik a pénzt vagy rá kell kattintanom a Want to claimra és ott kell vissza igényelni ezzel nem vagyok tisztába. :D

  • csicskara

    csendes tag

    Sziasztok! Nem vagyok rutinos alis évente egyszer kétszer rendeltek, eddig simán ment minden. E hónap kilencedikén rendeltem egy csomagot úgy írta tíz nap a kiszállítás ami ma jár le. Be vallom nem figyeltem mi vele a helyzet. Éjszaka néztem rá hogy úgy írja 14-èn ki lett szállítva. Ma fel hívtam a DHl-t ott azt mondták hogy az én követési számomhoz más cím és tartalom van hozzá rendelve ami tényleg ki lett szállítva. Ali rendszere szerint ki van szállítva nem lehet rá menni a disputa. Ilyenkor tudok még valamit tenni? Köszönöm a választ :R

Új hozzászólás Aktív témák