Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    Egyik rendelésemmel most így jártam:
    Február végén rendeltem, március 5-én jött az email, hogy örömmel értesítenek, mert "Shipped" lett a státusz. Eredetileg a terméknél 20-31 napot írtak szállítási időnek. A rendelésnél található szállítási infó szerint a cucc a feladó országból eljött. Ehhez képest meglepődve láttam, hogy most április elején megint jött egy email, ugyanerre a rendelésre, és ismét örömmel értesítenek, hogy "Shipped" lett, a rendelés lezárási dátuma pedig az újabb email szerint június 3-ra változott. Írtam az eladónak, hogy ez mégis hogy van, az első értesítés szerint már meg kellene kapnom a cuccot. Erre annyit válaszolt, hogy nyugi, úton van a termék, csak késik.
    Ezt megteheti az eladó, hogy egy újabb "Shipped" értesítéssel újra indítja, vagyis meghosszabbítja a rendelés idejét? Úgy tudtam, ehhez nekem hozzá kellene járulnom.

Új hozzászólás Aktív témák